CNG MrKrateos
Bondscoach
Gij liberaal!Eigen schuld dikke bult.
Is mijn eerste gedachte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gij liberaal!Eigen schuld dikke bult.
Is mijn eerste gedachte.
juist niet toch, die kantoorwerkzaamheden van Mentos casus kan/worden dan eerst geacht gewoon door te werken thuis (inzetbaar blijven) bij een verkoudheid.Uiteraard, maar het thuiswerkprincipe is heerlijk voor de kantoorpikken zoals jij en ik, maar totaal zinloos voor een heel groot deel van de bevolking die geen kantoorbaan heeft en juist de hele dag met mensen in aanraking komen. bij dit soort zaken is het juist van belang dat iedereen dezelfde maatregelen kan nemen, zonder daar nadelige gevolgen van te ondervinden.
Dus het thuiswerkprincipe is een heerlijk principe om gezonder te blijven, maar wel weer alleen voor de rijke klasse.
Gij liberaal!
Verder zijn er genoeg mensen die een baan hebben waarbij ze in een gebouw zitten, met collega’s, en een beeldscherm voor hun neus die niet of nauwelijks boven minimumloon zitten?
Wat een idioten, iedereen weet toch dat je na spijt van de prik dennennaaldenthee moet drinken.
Tientallen mensen ziek nadat Italiaanse arts hun bloed ‘zuivert’ na coronaprik
https://www.ad.nl/buitenland/tienta...rts-hun-bloed-zuivert-na-coronaprik~a2fd459e/
Die hebben ook vaak hun eigen kamertje toch? Dacht meer aan administratief medewerkers bij een gemeente of bv klantenservice of call-centers. Enfin - punt blijft dat er banen zijn die je overal kunt uitvoeren zolang je een computer hebt met internet/servertoegang en dat het wenselijker en socialer is om in zo’n geval niet hoestend en snotterend 8+ uur tegenover je collega te gaan zitten maar ook bij “het is maar een verkoudheid” even te kijken of die optie tot thuiswerken er is?een gemiddeld salaris van een receptioniste is met 2350 euro inderdaad iemand die er niet ver boven zit. Een secretaresse verdient al snel richting de 2900 euro per maand en zit er dus flink boven. Zodra je werk verzet met je vingers op een toetsenbord verdien je al snel veel meer dan het minimumloon...
Ga je echter werk doen zoals ik, met een hoge opleiding in de techniek dan zit je ineens laag qua salaris als je in Nederland op kantoor werkt in vergelijking met vele andere sectoren. Ga je dan ook nog eens in de buitendienst als HBO of universitair geschoold persoon dan is het allemaal nog moeilijker om een salaris de verdienen wat richting het gemiddelde HBO-er op kantoor verdient.
een gemiddeld salaris van een receptioniste is met 2350 euro inderdaad iemand die er niet ver boven zit. Een secretaresse verdient al snel richting de 2900 euro per maand en zit er dus flink boven. Zodra je werk verzet met je vingers op een toetsenbord verdien je al snel veel meer dan het minimumloon...
Ga je echter werk doen zoals ik, met een hoge opleiding in de techniek dan zit je ineens laag qua salaris als je in Nederland op kantoor werkt in vergelijking met vele andere sectoren. Ga je dan ook nog eens in de buitendienst als HBO of universitair geschoold persoon dan is het allemaal nog moeilijker om een salaris de verdienen wat richting het gemiddelde HBO-er op kantoor verdient.
Eigen schuld dikke bult.
Is mijn eerste gedachte.
2350 is trouwens alweer onder de minimumloon grens sinds deze maand.
Die hebben ook vaak hun eigen kamertje toch?
Dan ga je uit van een 36urige werkweek?Nee, 13,68 per uur is 2133 per maand…
Dan ga je uit van een 36urige werkweek?
(13,68*52*40)/12 komt bij mij boven de €2.350. Maar ben geen salariskenner, dus mijn benadering kan fout zijn
Heb m ff teruggerekend, verhouding min maandloon - min uurloon is een verhouding van ongeveer 156. Reken je dat om naar jaar en terug naar week kom je inderdaad op een 36urige werkweek.
Waarbij ik mij afvraag of je iemand die 40u werkt dan een lager uurloon mag geven omdat je dan nog steeds op t minimum maandloon komt.
Nee, 13,68 per uur is 2133 per maand…
Haha, het nerd-gehalte op dit forum is vertederend.
En dan vooral alles op detail uitzoeken, niks geen afronding of 'ongeveer'.Haha, het nerd-gehalte op dit forum is vertederend.