Mikasa
Internationale Legende
Bij start en finish begreep ik......Waar is die plicht dan? Tijdens de koers kunnen ze niet met een mondkapje rijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bij start en finish begreep ik......Waar is die plicht dan? Tijdens de koers kunnen ze niet met een mondkapje rijden.
Bij start en finish begreep ik......
Tja, alle beetjes helpen? Je kan moeilijk met een mondkapje op gaan wielrennen. Ik geloof er overigens weinig van dat hier een mondkapjesfabrikantenlobby (wat is de woordwaarde?) achterzit.Voor de show doen ze een kapje op. De rest van de dag zitten ze in elkaar slipstream te ademen en alle toeschouwers te knuffelen als ze de berg oprijden. Pure geldklopperij van de bedrijven die nog mondkapjes teveel hebben.
Ja, nee, het zal vast komen door een lobby van bedrijven dat ze dit doen.Voor de show doen ze een kapje op. De rest van de dag zitten ze in elkaar slipstream te ademen en alle toeschouwers te knuffelen als ze de berg oprijden. Pure geldklopperij van de bedrijven die nog mondkapjes teveel hebben.
Ik wil niet weer terug naar een lockdown toestand. Maar dat verplicht testen zou wel weer standaard mogen worden.Er is een mondkapjesplicht voor de pers (en) in de mixed zone. Volledig verdedigbaar.
Er worden momenteel veel corona-sporen gevonden in rioolwater, meer dan ooit tevoren. Dus het is zeker nog niet verdwenen en dat gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren.
Ik heb het ook gehad, maar had niet meer dan een middag het idee dat ik wat hoofdpijn had. Niet eens genoeg om een paracetamol te pakken. Ik prijs mezelf gelukkig, want ik zie om me heen ook dat het heel anders kan lopen.
Stel je voor dat je je maandenlang voorbereidt op je Tour deelname en dat je dan in je gezicht geblaft wordt door een reporter, waardoor je 3 dagen later af moet stappen wegens zuurstoftekort. Nee, wat mij betreft alle begrip voor de huidige maatregelen in de Tour.
Ik vind echt niet dat we terug moeten naar de situatie dat je bij elk verkoudheidje thuis moet blijven. Waarom zou je dat willen? Daardoor komt je immuunsysteem niet meer continu in contact met virussen en dat lijkt me niet goed voor de resistentie.Ik wil niet weer terug naar een lockdown toestand. Maar dat verplicht testen zou wel weer standaard mogen worden.
Ik zelf had toevallig nog 1 test thuis liggen. Maar bij de kruidvat (wellicht verkeerd gekeken) kon ik ze niet meer vinden.
We moeten leven met corona. Maar het principe, ben je ziek dan blijf je thuis. Dat mag er gerust in blijven. Tenminste in mijn omgeving zie ik nog regelmatig iemand met een verkoudheid op kantoor (ook zelf wel een keer schuldig aangemaakt. )
Dagje of 2 thuiswerken als je natte klachten hebt is, mits mogelijk, echt geen verkeerd idee.Ik vind echt niet dat we terug moeten naar de situatie dat je bij elk verkoudheidje thuis moet blijven. Waarom zou je dat willen? Daardoor komt je immuunsysteem niet meer continu in contact met virussen en dat lijkt me niet goed voor de resistentie.
Ben je echt ziek met koorts, blijf dan vooral thuis. Maar verder niet hoor. Als ik dan verkouden ben (wat ik sinds de lockdowns veel vaker ben dan daarvoor) zit ik meteen twee weken aan huis gekluisterd. Nee dankjewel.
Je imuumsysteem zal vaak zat met virussen in aanraking komen. Dat lijkt me niet echt probleem, of je moet jezelf als kluizenaar opstellen. Dat wil ik ook niet impliceren.Ik vind echt niet dat we terug moeten naar de situatie dat je bij elk verkoudheidje thuis moet blijven. Waarom zou je dat willen? Daardoor komt je immuunsysteem niet meer continu in contact met virussen en dat lijkt me niet goed voor de resistentie.
Zoals Der Jaufe zegt, dagje of twee thuis werken (mits mogelijk) met de natte klachten. Dit zorgt er waarschijnlijk voor dat jij sneller herstelt (want thuiswerken pakken mensen vaak eerder wat rust voor zichzelf) en zorgt ervoor dat je niemand besmet. Waarmee je voorkomt dat het hele bedrijf minder productief is. Zou ik echt niet gek vinden eigenlijk. Ik merk dat ik er zelf ook moeite mee heb en vaak gewoon naar kantoor ga (en daar blijf) of juist te vroeg weer naar kantoor ga.Ben je echt ziek met koorts, blijf dan vooral thuis. Maar verder niet hoor. Als ik dan verkouden ben (wat ik sinds de lockdowns veel vaker ben dan daarvoor) zit ik meteen twee weken aan huis gekluisterd. Nee dankjewel.
Twee dagen prima, maar daarmee is mijn verkoudheid echt niet voorbij. Ik weet dat het bij sommige mensen heel snel gaat, maar bij mij duurt het altijd minimaal twee weken. Dus dan zie ik het nut van die twee dagen niet.Dagje of 2 thuiswerken als je natte klachten hebt is, mits mogelijk, echt geen verkeerd idee.
„Natte klachten“: twee van de in totaal 4 hits van Google verwijzen naar dit topic.Je imuumsysteem zal vaak zat met virussen in aanraking komen. Dat lijkt me niet echt probleem, of je moet jezelf als kluizenaar opstellen. Dat wil ik ook niet impliceren.
Zoals Der Jaufe zegt, dagje of twee thuis werken (mits mogelijk) met de natte klachten. Dit zorgt er waarschijnlijk voor dat jij sneller herstelt (want thuiswerken pakken mensen vaak eerder wat rust voor zichzelf) en zorgt ervoor dat je niemand besmet. Waarmee je voorkomt dat het hele bedrijf minder productief is. Zou ik echt niet gek vinden eigenlijk. Ik merk dat ik er zelf ook moeite mee heb en vaak gewoon naar kantoor ga (en daar blijf) of juist te vroeg weer naar kantoor ga.
Uiteraard als er geen mogelijkheid is om thuis te werken. Dan is het een ander verhaal. Dat ligt dan enorm aan de wensen van je werkgever.
Ik pleit ook niet voor volledig thuis uitzieken. Slechts voor het niet volledig volzetten van de kantooratmosfeer met virusdeeltjes door op de hevige dagen thuis te blijven.Twee dagen prima, maar daarmee is mijn verkoudheid echt niet voorbij. Ik weet dat het bij sommige mensen heel snel gaat, maar bij mij duurt het altijd minimaal twee weken. Dus dan zie ik het nut van die twee dagen niet.
Ff op dit puntje inhakend; zolang je niet in een lockdown zit is ziek (inclusief verkouden) zijn thuis werken (als je een baan hebt waar dat prima mogelijk is) of maatregelen nemen (mondmasker, zelf extra afstand nemen, vaker handen wassen, geen handen of knuffels geven op een verjaardagsfeest met 15 man in een slecht beluchte setting, even iets later je lunch in de schaftkeet dan de andere werkenden of buiten zitten bij mooi weer in je pauze ipv de stamtafel opzoeken, een tijdelijk andere werkplek in een lege meeting ruimte ipv in de grote ruimte met collega’s volop rondom je, etc - baan afhankelijk maar geen rocket science) geen raar punt hoor.Ik vind echt niet dat we terug moeten naar de situatie dat je bij elk verkoudheidje thuis moet blijven. Waarom zou je dat willen? Daardoor komt je immuunsysteem niet meer continu in contact met virussen en dat lijkt me niet goed voor de resistentie.
Ff op dit puntje inhakend; zolang je niet in een lockdown zit is ziek (inclusief verkouden) zijn thuis werken (als je een baan hebt waar dat prima mogelijk is)
In principe helpen natuurlijk ook alle beetjes. Zo is het ook.Maar die 2 dagen ook niet je kinderen van en naar school brengen, niet naar de winkel, niet gaan sporten. Het is een utopie te doen alsof je bij thuiswerken goed bezig bent als je de rest wel blijft doen...
In principe helpen natuurlijk ook alle beetjes. Zo is het ook.
Tientallen mensen ziek nadat Italiaanse arts hun bloed ‘zuivert’ na coronaprik
https://www.ad.nl/buitenland/tienta...rts-hun-bloed-zuivert-na-coronaprik~a2fd459e/