De Bouterbaas
Grappigste forummer 2021
Het Coronavirus heeft wel een eigen topic verdiend, dunkt me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bouterbaas denkt: „It‘s all about the money, money, money.“Het Coronavirus heeft wel een eigen topic verdiend, dunkt me.
Bouterbaas denkt: „It‘s all about the money, money, money.“
Je weet zeker dat je geen Amsterdamse genen hebt?Ik wel, niets menselijks is mij vreemd.
Je weet zeker dat je geen Amsterdamse genen hebt?
De kleine lettertjes... Altijd weer slecht nieuws in de kleine lettertjes.Ik vermoed van niet. Mijn familie komt volledig uit Brabant (en een deel Limburg)Ik kom wel graag in Amsterdam, zo is het dan ook wel weer.
Nee, het slechte nieuws stond in normale letters.Ik vermoed van niet. Mijn familie komt volledig uit Brabant (en een deel Limburg)Ik kom wel graag in Amsterdam, zo is het dan ook wel weer.
En de veroorzakers staan er niet meer tussen.Oeps!
Een van die dagen dat je niet blij bent dat je als land hoog in een lijstje staat.Oeps!
Ergo: Het virus piekt maar kort...?En de veroorzakers staan er niet meer tussen.
Ergo: Het virus piekt maar kort...?
Dan hoeven we ons niet druk te maken.Als een 16 jarige die voor het eerst gaat noiken.
Hebben we!Kunnen we ook een topic openen over de ergerlijkheid van de Corona virus paniek en bombarie?
Klopt!Als ik op de link klik, kom ik bij het Ajax topic?