Coronavirus

Mijn wateren zeggen mij dat mensen maar al te graag hun zomerverlof verlengen, of vervroegen met een coronagevalletje momenteel..

Nou, de bedroevende reden waarom ik het weet is omdat meerdere mensen in m'n team gecorrigeerd moesten worden begin van het jaar en nu dus met z'n allen op €2317,83 zaten (en nu weer wat meer).
Hmmm, moeten jullie dan niet sowieso wat meer betalen?

't Schijnt dat ze een coronagolf kunnen voorspellen aan de hand van virusdeeltjes in het rioolwater. Dus tja ..
Dat er meer covid heerst (te meten aan het rioolwater) betekent niet dat jr kunt uitsluiten of men zich meer onterecht ziek meldt.

Noch kun je zeggen dat het wel zo is. Het is iig een beetje pessimistisch om daar vanuit te gaan.

Ik wil daar eens een mooie jas van laten maken, voor mevrouw Bacchus. Een echte nerds. Prachtig.

"Sorry mevrouw, het was écht niet mijn bedoeling om deze pot verf over uw jas te gooien. Ik struikelde en wist niet dat t dekseltje niet goed dicht zat!" (a)

Gisteren een test gedaan en toch weer corona te pakken. Net als een paar jaar geleden niet zo ernstig, maar wel vervelend genoeg zo midden in de zomer. 🤒

Terug
Bovenaan Onderaan