Rusland

Teamspirit

Assistent Coach

Echt stel idioten bij amnesty, de laatste keer dat ik keek vielen de Russen aan. Misschien is er ondertussen iets veranderd?

-040-

Assistent Bondscoach

Echt stel idioten bij amnesty, de laatste keer dat ik keek vielen de Russen aan. Misschien is er ondertussen iets veranderd?
Maakt in dit geval ook niet veel uit. Die Russen schieten op alles wat beweegt. En ook op wat niet beweegt.

Mikasa

Internationale Legende

Artikel op AD gelezen, maar door Oekraïense militairen in scholen etc. te plaatsen, maken ze daar toch doelen van? En de Russen worden ook helemaal niet vrijgesproken.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Sabotage op de Krim en in de Donbas, het blijft moeilijk te verifieren maar dat lijkt de Russische angle op de recentere explosies op de Krim en in het ingenomen oostelijke gebied. Wellicht om de militaire kracht van t Ukrainse leger te bagetaliseren? Volgens mij is echter het psychologisch effect van verzet door saboteurs en/of deserteurs veel groter. En niet in het voordeel van de Russische troepen lijkt me?

Mikasa

Internationale Legende
Sabotage op de Krim en in de Donbas, het blijft moeilijk te verifieren maar dat lijkt de Russische angle op de recentere explosies op de Krim en in het ingenomen oostelijke gebied. Wellicht om de militaire kracht van t Ukrainse leger te bagetaliseren? Volgens mij is echter het psychologisch effect van verzet door saboteurs en/of deserteurs veel groter. En niet in het voordeel van de Russische troepen lijkt me?
Ik hoorde op BNR dat Oekraïense commando’s op de Krim en in Rusland operaties uitvoeren.

Vedette

Eid al Fitr-expert
De boel lijkt redelijk vastgelopen. Denk niet dat het dit jaar tot een bestand/akkoord komt. We zullen zien wat we in de winter gaan beleven en of we als Europa de zaken op orde hebben.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ok, d'r was dus een aanslag, die wordt door een nog niet bekende club opgeëist die beweert te bestaan uit diverse pluimage Russen, van politici, militairen en burgers. Grootspraak van een klein groepje of meer dan dat. We zullen het wel zien komende maanden.

Maar ondertussen heeft FvD wel een bericht uitgedaan naar de achterban dat de aanslag op Dugin ook gericht was op FvD en alles wat niet meeloopt in het narratief van de gevestigde media. #knettergek

Mikasa

Internationale Legende
Ik lees net een column van Akyol. Hem lijkt een boycot tegen Russische toeristen effectief. Ze zouden dan in opstand komen.

Hij schreef ook dat die Russen in Turkije de echte beelden uit Oekraïne zien. In plaats van de propaganda. Zou dat ook wat waard zijn? En daarmee een boycot onwenselijk?

Teamspirit

Assistent Coach
Hem lijkt een boycot tegen Russische toeristen effectief

Dan gaan ze naar Dubai ipv Amsterdam. Totaal zinloos om te boycotten. De gaskraan aan onze kant dicht draaien en dat gas lekker laten verfikken in Rusland is effectief, maar dat durven we niet, want dan krijgen we het koud. Europa is gewoon bang en sneu in zijn houding naar Rusland.

-040-

Assistent Bondscoach
Lekker naar Dubai laten gaan dan. Daar zal niemand om wakker liggen..
Personeel minder geschoffeerd, schoonmaakpersoneel minder ravage op te ruimen, minder opgeschept maar niet gegeten voedsel weg te gooien. Ik zie alleen maar voordelen. ;)

Vedette

Eid al Fitr-expert
Dan gaan ze naar Dubai ipv Amsterdam. Totaal zinloos om te boycotten. De gaskraan aan onze kant dicht draaien en dat gas lekker laten verfikken in Rusland is effectief, maar dat durven we niet, want dan krijgen we het koud. Europa is gewoon bang en sneu in zijn houding naar Rusland.

Wij (NL) zijn al afgesneden, meen ik. :party:

Bovenaan Onderaan