Rusland

Dat die alles zakelijk bekijkt en aanpakt heb ik vrede mee, maar dat die heel europa + hoofdrol speler Oekraïne zo buitensluit en zelfs natrapt is gewoon not-done. Dat die schijt heeft aan woke bullshit, transgender onzin wat door je strot gedouwd word etc is gewoon top, maar dat die zo onder de duim van Putin zit is gewoon onbegrijpelijk.

GkKYoYPWMAAuCdj
Echt de reden om fan te zijn van iemand die openlijk corruptie pleegt, geen fuck geeft om de abominabele staat van het klimaat, voornamelijk opkomt voor de rijke elite en 0 respect toont voor instituties, wat zelfs heeft geleid tot een door hem aangespoorde aanval op een overheidsgebouw door een menigte die onder aanvoering van hem in allerlei rare complottheoriën geloven. En heel eerlijk: ik werd de afgelopen jaren vaker doodgegooid met alt-right fanboys die zo dweepten over woke/lgbt bullshit dan door die ''woke bullshit'' zelf. Dat hele ''Trumpisme'' werd juist je strot doorgeduwd. Hoeveel schade heeft 'woke' nou aangericht? Ik zie het niet hoor. Maar ik zie wel wat Trump en zijn extreemrechtse vriendjes doen om het klimaat nog verder te verneuken, minderbedeelden en zelfs de middenklasse verder uit te kleden en vooral zichzelf en zijn rijke vriendjes te verrijken (weet je nog, ''drain the swamp''? Hij doet precies hetzelfde als waar hij de vorige regeringen van heeft beticht) en dat allemaal met een complete minachting voor de rechtstaat waar Wilders nog niks bij is.

En wat Trump nu doet kondigde hij al ver van te voren aan. Dat is het enige wat je hem wel kunt nageven: hij laat precies weten wat hij van plan is. Maar nee, nu hij geheel als aangekondigt en verwacht de lul van Poetin nog net niet in zijn keelgat heeft zitten gaat het voor jou te ver.

Ik zal het nooit begrijpen.

Zelensky heeft ondertussen laten weten niet akkoord te gaan met het 'plan' van de demente oranje opa en ook de gewenste grondstoffen liever bewaard ipv weg te geven aan de oranje opa. Trump noemde in reactie daarop Zelensky een dictator. Goh, dat Oekraïne dat niet wil. Wie had dat verwacht.. ik vind de reactie van demente Donald wel grappig opzich. Die heeft de mentale staat van een 12 jarige..
In ieder geval gaat het feest voor Rusland en de USA niet door..
Next!

Ik denk dat het voor Trump vooral "de Amerikanen dom houden" is. De gemiddelde Amerikaan boeit Europa niet zoveel hoor, althans als je op het Amerikaanse nieuws af gaat. Als je in Amerika meer wilt weten over iets buiten Amerika moet je echt wel op zoek naar bijvoorbeeld een CNN international of zo. Wat Trump verkondigd zal door veel Amerikanen voor waar worden aangenomen. Dus daarom kan ik die dictator opmerking wel plaatsen. Wat de gemiddelde Amerikaan dan jammer genoeg niet door heeft is dat indien er gesproken wordt over een dictator of DICKtator er toch vooral gekeken moet worden naar Trump...

Overigens wat dit de reactie van Scholz:
Scholz noemt Trumps uitspraken over Zelensky 'gevaarlijk'
De Duitse bondskanselier Olaf Scholz is fel over de uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump over de Oekraïense president Volodymyr Zelensky. Trump noemde Zelensky vanavond onder meer "een dictator". "Die uitspraken zijn onjuist en gevaarlijk", zegt Scholz volgens Spiegel. "Het is simpelweg verkeerd om de legitimiteit van Zelensky in twijfel te trekken."

Laatst bewerkt:
Daarom is geschiedenis ook een belangrijk vak.
Ik heb geschiedenis gehad en ‘t enige dat ik me kan herinneren dat ik periodes in m’n kop moest stampen van jagers en verzamelaars en grieken en romeinen enzo. Jaartallen stampen, dat soort onzin. Net als het vak Nederlands en maatschappijleer valt er veel meer uit te halen dan nu wordt gedaan.

Ik heb geschiedenis gehad en ‘t enige dat ik me kan herinneren dat ik periodes in m’n kop moest stampen van jagers en verzamelaars en grieken en romeinen enzo. Jaartallen stampen, dat soort onzin. Net als het vak Nederlands en maatschappijleer valt er veel meer uit te halen dan nu wordt gedaan.
Zo zonde, gezien alle mooie (en gruwelijke) verhalen. Als ik jouw posts lees hou je veel van films en ik neem aan dat het verhaal in een film je ook aanspreekt. Echt een gemiste kans. Jaartallen zijn eigenlijk alleen interessant om het in de goede volgorde en daarmee context te plaatsen.

Zo zonde, gezien alle mooie (en gruwelijke) verhalen. Als ik jouw posts lees hou je veel van films en ik neem aan dat het verhaal in een film je ook aanspreekt. Echt een gemiste kans. Jaartallen zijn eigenlijk alleen interessant om het in de goede volgorde en daarmee context te plaatsen.
Ja man mijn eindexamen bestond uit jaarvakken uit je kop leren. Zo irritant, terwijl ‘t zo’n mooi vak kan zijn. Maargoed ik heb wel meer een mening over hoe de middelbare school in elkaar wordt gezet.

Kan Putin geen nee op zeggen.. Dan 30 dagen snel nog meer munitie maken, meer Koreanen invliegen en dan in april dubbel zo hard aanvallen weer. :zwijgen:

ee91ac7e9ab281ce6aa2ed7cebf2fa71.png

Trump stelt nieuwe vredesakkoordeisen aan Putin en Zelensky, alleen vergeet Trump te vertellen dat de eisen door Putin zelf gemaakt zijn en Trump het alleen mag voorstellen :lmao:

Wat ze in Oekraïne presteren mbt Rusland is echt ongelooflijk
Inderdaad. Het lijkt er wel op dat ze in Rusland commando’s oid hebben zitten. Dat is een link baantje.

Terug
Bovenaan Onderaan