Buitenspelgoal
3 wasberen in een regenjas
Echt de reden om fan te zijn van iemand die openlijk corruptie pleegt, geen fuck geeft om de abominabele staat van het klimaat, voornamelijk opkomt voor de rijke elite en 0 respect toont voor instituties, wat zelfs heeft geleid tot een door hem aangespoorde aanval op een overheidsgebouw door een menigte die onder aanvoering van hem in allerlei rare complottheoriën geloven. En heel eerlijk: ik werd de afgelopen jaren vaker doodgegooid met alt-right fanboys die zo dweepten over woke/lgbt bullshit dan door die ''woke bullshit'' zelf. Dat hele ''Trumpisme'' werd juist je strot doorgeduwd. Hoeveel schade heeft 'woke' nou aangericht? Ik zie het niet hoor. Maar ik zie wel wat Trump en zijn extreemrechtse vriendjes doen om het klimaat nog verder te verneuken, minderbedeelden en zelfs de middenklasse verder uit te kleden en vooral zichzelf en zijn rijke vriendjes te verrijken (weet je nog, ''drain the swamp''? Hij doet precies hetzelfde als waar hij de vorige regeringen van heeft beticht) en dat allemaal met een complete minachting voor de rechtstaat waar Wilders nog niks bij is.Dat die alles zakelijk bekijkt en aanpakt heb ik vrede mee, maar dat die heel europa + hoofdrol speler Oekraïne zo buitensluit en zelfs natrapt is gewoon not-done. Dat die schijt heeft aan woke bullshit, transgender onzin wat door je strot gedouwd word etc is gewoon top, maar dat die zo onder de duim van Putin zit is gewoon onbegrijpelijk.
![]()
En wat Trump nu doet kondigde hij al ver van te voren aan. Dat is het enige wat je hem wel kunt nageven: hij laat precies weten wat hij van plan is. Maar nee, nu hij geheel als aangekondigt en verwacht de lul van Poetin nog net niet in zijn keelgat heeft zitten gaat het voor jou te ver.
Ik zal het nooit begrijpen.