De Bouterbaas
Grappigste forummer 2021
Hier verder over Rusland en de oorlog met nu Oekraïne, morgen de Baltische staten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Moet dit topic dan niet Rusland - Oekraine genaamd zijn? Of liever nog Oekraine - Rusland. Rusland zorgt er zelf voor dat het niet alleen Rusland betreft, maar zet vrijwel de hele wereld op scherp. Als dit topic alleen Rusland heet is het zelfs een reden voor een boycot.Hier verder over Rusland en de oorlog met nu Oekraïne, morgen de Baltische staten?
Moet dit topic dan niet Rusland - Oekraine genaamd zijn? Of liever nog Oekraine - Rusland. Rusland zorgt er zelf voor dat het niet alleen Rusland betreft, maar zet vrijwel de hele wereld op scherp.
Nou, verander het maar in "Dwazen uit het Oosten".Ik heb het bewust breder gehouden met het oog op verdere escalatie in die regio. De kans dat Poetin andere voormalige Sovjet-Unie staten gaat aanvallen is sterk aanwezig,
Nou, verander het maar in "Dwazen uit het Oosten".
Noem het dan Oorlogszucht Rusland en dictator Poetin of Agressor Rusland.Ik heb het bewust breder gehouden met het oog op verdere escalatie in die regio. De kans dat Poetin andere voormalige Sovjet-Unie staten gaat aanvallen is sterk aanwezig,
Oeh ja, Als dit bij Poetin mislukt. Zou het dan nog erger worden?
Kans op een Waterloo scenario is klein, maar dit soort berichten geven hoop. Is wel de vraag wat er gebeurt als het Rusland niet lukt.
Kat in het nauw. Hij ziet de ene na de andere verwachte bondgenoot afhaken. Spannende dagen worden dit.Oeh ja, Als dit bij Poetin mislukt. Zou het dan nog erger worden?
Zo begon je ook een topic over Corona. Hopen dat deze topic na 30 pagina's weer helemaal weg mag zakken en we geen 1100 pagina's nodig hebbenHier verder over Rusland en de oorlog met nu Oekraïne, morgen de Baltische staten?
Dan boycot ik bij deze dit topic als dit topic Rusland genaamd blijft.Ik heb het bewust breder gehouden met het oog op verdere escalatie in die regio. De kans dat Poetin andere voormalige Sovjet-Unie staten gaat aanvallen is sterk aanwezig,
Amerika ook en China ook. Die hebben/mogen alsnog een eigen topic hebben toch?Dan boycot ik bij deze dit topic als dit topic Rusland genaamd blijft.
Rusland is een mooi land en verdient een andere leider en het volk verdient vrede.
de-20-mooiste-bezienswaardigheden-van-rusland
Dan boycot ik bij deze dit topic als dit topic Rusland genaamd blijft.
Rusland is een mooi land en verdient een andere leider en het volk verdient vrede.
Rusland en neutrale is een contradictio in terminis.Dat zou nou juist de reden moeten zijn waarom je het niet moet boycotten. Door het een neutrale titel te geven, hebben we alle ruimte om te praten over alles wat maar Rusland is. De mooie en de minder mooie kanten van het land. Maar goed, zo denk ik.
Mooie vrouwen hebben ze zeker.Dat zou nou juist de reden moeten zijn waarom je het niet moet boycotten. Door het een neutrale titel te geven, hebben we alle ruimte om te praten over alles wat maar Rusland is. De mooie en de minder mooie kanten van het land. Maar goed, zo denk ik.
In een topic genaamd Rusland praten we neem ik aan over alles-Rusland. De militairs acties in de Oekraine en andere zaken die wel mooi zijn. Dat de situatie in Oekraine de pagina's voorlopig zal domineren lijkt me evident.Dan boycot ik bij deze dit topic als dit topic Rusland genaamd blijft.
Rusland en neutrale is een contradictio in terminis.
Maar je doet maar.
Natuurlijk. Poetin noemt het immers "Een Vredesmissie".Wees gerust, dat doe ik ook. Je mag het lezen zoals je het lezen wilt. Je kunt ook gewoon zeggen dat ik wellicht niet alleen maar over hel en verdoemenis wil praten en vrolijk meerdoen.