Ben jij een robot?Roger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt
Ben jij een robot?Roger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt
Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..
Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
Feyenoord heeft enorme schulden..Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.
Investeerders en achterban zien echt meer in een landelijke topclub als een provinciale vereniging.
Als je naar Chelsea, City en PSG kijkt, blijkt dat ook clubs mét een van oorsprong niet zo’n grote achterban Europese topclubs kunnen worden.Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.
Investeerders en achterban zien echt meer in een landelijke topclub als een provinciale vereniging.
Oftewel een baas met geld bij psv. De club in de uitverkoop gooien..Als je naar Chelsea, City en PSG kijkt, blijkt dat ook clubs mét een van oorsprong niet zo’n grote achterban Europese topclubs kunnen worden.
Oftewel een baas met geld bij psv. De club in de uitverkoop gooien..
Zo is dat en staan 3e en zitten nog in de beker.Wat zitten jullie nou eigenlijk allemaal te zeiken man, we hebben Europees overwintert
Doe maar, want zo wordt het toch nooit iets meer, en de ziel is met het vertrek van Philips toch al uit de club.Oftewel een baas met geld bij psv. De club in de uitverkoop gooien..
Hoe vind je dan dat we vaak maar met 1 Nederlander spelen.Kunnen ze mijn seizoenskaart ook in de uitverkoop gooien. Hoef niet zo'n sjeik of een of andere gekke Rus. Zorg maar gewoon voor een goed beleid met slimme mensen, niet de ziel verkopen aan een of andere buitenstaander.
Mij boeit het iig niet, zolang ze maar goed kunnen voetballen en winnen winnen winnen.Hoe vind je dan dat we vaak maar met 1 Nederlander spelen.
Het 1 hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Een goede jeugdopleiding nog verder optimaliseren kan ook een verdienmodel zijn. 4 spelers uit de eigen jeugd laten renderen gaat wellicht ook makkelijker wanneer je er 7 klasbakken omheen koopt.Mij boeit het iig niet, zolang ze maar goed kunnen voetballen en winnen winnen winnen.
Er moet hart en bezieling in zitten. En dan ben ik happy met wie dan ook die waar dan ook vandaan komt.Mij boeit het iig niet, zolang ze maar goed kunnen voetballen en winnen winnen winnen.
Hoe vind je dan dat we vaak maar met 1 Nederlander spelen.
En die beweert dan droogjes dat we de controle hadden de eerste helft. Ja, als je individuele fouten niet meetelt. De eerste helft was Sociedad ook al beter en gevaarlijker. Voor balbezit alleen koop je helemaal niets.Roger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt
Iedere keer als je het leest is het momenteel.momenteel? Lang moment...
Man we zijn net genezen van de tering.Vooruit dan, stelletje teringlijers.