Maakt niet uit. Missen van kansen is gewoon geworden bij PSV.Ja, die ga ik dus missen![]()
Na Heerenveen uit zeg ik: dit wordt een kansloze nederlaag.Maakt niet uit. Missen van kansen is gewoon geworden bij PSV.![]()
En onnodige en vreemde wissels. Plus Drommel…Maakt niet uit. Missen van kansen is gewoon geworden bij PSV.![]()
plus wél publiek in Spanje?En onnodige en vreemde wissels. Plus Drommel…
Ja, maar het grootste gedeelte van het publiek is tegen PSV.plus wél publiek in Spanje?
Ja, dat bedoelde ik ook.Ja, maar het grootste gedeelte van het publiek is tegen PSV.![]()
Klopt, want, A. ik kan niet kijken door verplichtingen elders, B. op de socials is PSV het zelf al zo aan het opkloppen dat een afgang voor de had ligt.Ik heb het gevoel dat deze belangrijke wedstrijd nog niet echt leeft?
Ik las op AD.nl wel dat PSV bij verlies wel aanvinkt dat er een doelstelling (namelijk overleven groepsfase EL) niet is behaald. Dus blijkbaar is er bij PSV nog wel enige ambitie.Klopt, want, A. ik kan niet kijken door verplichtingen elders, B. op de socials is PSV het zelf al zo aan het opkloppen dat een afgang voor de had ligt.