Luc de Jong
Aanvoerder
TrollRoger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt
TrollRoger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt
Ondanks de pijn, vind ik hem leukWat zitten jullie nou eigenlijk allemaal te zeiken man, we hebben Europees overwintert
De winter moet nog beginnen. We zitten in een verschrikkelijke herfstdepressie.Wat zitten jullie nou eigenlijk allemaal te zeiken man, we hebben Europees overwintert
Betwijfel ik of Slot en/of Ten Hag het beter zouden doen. Zo een Ten Hag doet het goed tegen sterkere tegenstander maar ook zijn ploeg laat genoeg steken vallen (waarbij hij over een budget beschikt wat wel enorm is). Die zou ook gewoon tegen problemen aanlopen bij PSV. Alle complimenten voor Ten Hag maar ik ben persoonlijk niet overtuigd dat hij een wonderdokter is. Slot moet ik eerst nog maar eens zien over een langere periode. Het eerste halfjaar is, voor Feyenoord begrippen, toch top te noemen. Maar dat is geen garantie.Zet Slot voor deze ploeg, zet Ten Hag voor deze selectie en PSV staat gewoon bovenaan in de eredivisie. Ben ik van overtuigd.
Zowel Obispo als Teze vind ik opbouwend vele malen slechter dan Ramalho/Boscagli. Teze was vandaag als rechtsback weer ondermaats. Die vind ik momenteel erg wisselvallig.Waarbij ze waarschijnlijk gewoon veel vaker met Pröpper zullen spelen en met Teze en met Obispo. Ook daar ben ik van overtuigd.
Waarom?
Omdat het gaat om het bouwen van een team en niet enkel om wat goede spelers op te stellen. Wat een zooitje nu.
Guti is idd een noodoplossing omdat van Ginkel en Propper niet presteren. Maar ik vind hem de afgelopen 4 wedstrijden gewoon goed spelen (bovenverwachting). Vandaag was hij zeker een stuk minder (met als dieptepunt de actie voor de goal). Maar het hele team was ondermaats. Guti probeerde nog voor de bal te vechten en iets te creëren aanvallend. Wat niet lukte maar voorin was het ookwel erg statisch.(Overigens gaat het bij PSV al jaaaaaren mis op de positie van rechter verdedigende middenvelder. Dat concept kan écht niet meer. Prehistorie-filosofie. Dat kan eigenlijk alleen nog maar met drie verdedigers. Of je moet twee Sangarés hebben. Guti: mijn hemel, dan kan je beter Rosario terugkopen.)
Wil geen zout in de wonden strooien maar doe het lekker toch.Too soon?
Ja sorry hoor, wil geen zout in de wonden strooien maar je had toch best door kunne gaan in deze poule lijkt me.
Net zo veel in CL te zoeken als jij op dit forum.Het gaat mij er meer over dat als je in deze poule niet door kan gaan je niks te zoekenhebt in de CL. Leuk evt volgend jaar 2e CL ticket maar als je zo presteert gaat t m niet worden.
Je blijft gefixeerd op het budget maar met wat in huidige selectie is gestoken zou je het een stuk beter moeten doen ook vanavond.Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..
Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
Zie ik niet. Ik zie het probleem meer in de staf waardoor de herkenbaarheid verminderd, niet in de spelers.Ik raak de verbondenheid met PSV kwijt. Het is voor mij een onherkenbare club geworden . weet niet of het aan Corona ligt, deze trainer of steeds weer een ander elftal wat opgesteld word. Zooitje van huurspelers en spelers die PSV al jaren probeert te slijten en die het nu moeten doen terwijl er talent uit de jeugd klaar staat en geen kans krijgt. Spelers in het veld die puur hun geld staan te verdienen en verder geen enkele binding hebben, het straalt er zo van af . Benieuwd of andere dit herkennen …
Je wordt bedankt eikel![]()
Dankjewel. Volgens velen hier mag ik na een nederlaag niet reageren voor eenpaar dagen want slechte timing.Men moet zich niet zo aanstellen als een supporter van de rivaal hetzelfde zegt als de gemiddelde PSVer. We zeggen hetzelfde, naar omdat het de "vijand" is worden we boos. Schei uit.
Jup was niet handig. Excuses voor degene die zich beledigd voelde.Ik vond persoonlijk meer het 'Ajax gedeelte' erbij niet heel chill. Dan komt het over als 'kijk ons Ajax eens goed zijn en jullie zijn zo slecht'. Zeggen dat PSV een ruk pot heeft gespeeld dat mag en kan elke Ajaxcied/PSV'er zeggen.
Maar goed Tegengas gaf ook aan dat zijn intentie niet was om zout in de wonden te strooien. En ik vind ze (edit: de ajaxcieden) een prima toevoeging. Dus vat mijn mening niet op als iets beledigend. Gewoon een lichte irritatie na een zure wedstrijd![]()
Mee eens. Echter voel ik me aangesproken terwijl ik juist Ajax credits geef voor hun prestatie. Dan komen zulke opmerkingen na weer een teleurstelling aan en dan ben ik een dagje geïrriteerdHoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
Gast mij wordt hier al dingen verweten maar jij bent echt uit om te trollen. Ga maar weer lekker terug naar waar je vandaan komt.Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.
Investeerders en achterban zien echt meer in een landelijke topclub als een provinciale vereniging.
Het gaat niet altijd over het heel veel geld wel hoe je dit besteed en daar loopt het nu al enkele jaren grondig mis .Je blijft gefixeerd op het budget maar met wat in de huidige selectie is gestoken zou je het een stuk beter moeten doen vanavond.
Heb je de aanvallen gezien vanavond, de voorzetten?
Hoe is dat mogelijk met hete geld?
Het overgrote deel zijn ook geen kinderen hier, dus ik denk dat een beetje plagen helemaal niet verkeerd isJup was niet handig. Excuses voor degene die zich beledigd voelde.
Edit: denk dat dit komt omdat ik meer de Ajax gerelateerde topics lees.
Wel dat het niet aan het plan lag. Zelfkritisch nul, zeg maar.Heeft Schmidt nog gezegd dat we goed hebben gespeeld, controle hebben gehad enzo?![]()
Tja, dan houdt t wat mij betreft echt op. Alleen zijn alle lagen daarboven net zo goed als het om zelfkritiek gaat...Wel dat het niet aan het plan lag. Zelfkritisch nul, zeg maar.