Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..

Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
Je blijft gefixeerd op het budget maar met wat in huidige selectie is gestoken zou je het een stuk beter moeten doen ook vanavond.
Heb je de aanvallen gezien vanavond, de voorzetten?
Hoe is dat mogelijk met het geïnvesteerde geld?
 
Ik raak de verbondenheid met PSV kwijt. Het is voor mij een onherkenbare club geworden . weet niet of het aan Corona ligt, deze trainer of steeds weer een ander elftal wat opgesteld word. Zooitje van huurspelers en spelers die PSV al jaren probeert te slijten en die het nu moeten doen terwijl er talent uit de jeugd klaar staat en geen kans krijgt. Spelers in het veld die puur hun geld staan te verdienen en verder geen enkele binding hebben, het straalt er zo van af . Benieuwd of andere dit herkennen …
Zie ik niet. Ik zie het probleem meer in de staf waardoor de herkenbaarheid verminderd, niet in de spelers.
Namen van buitenlandse spelers als Nilis, Romario, Guardado, Gomez, enz. zie ik graag op het veld, buitenlander of niet.
En ja, als we weer een van Aerle in het elftal krijgen, graag, maar dat zie ik de huidige tijd niet zo snel gebeuren, prijs mezelf gelukkig met Gakpo.
Overigens moeten er voor een aantal huidige brandhout spelers in de selectie toch betere Nederlandse alternatieven zijn?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Men moet zich niet zo aanstellen als een supporter van de rivaal hetzelfde zegt als de gemiddelde PSVer. We zeggen hetzelfde, naar omdat het de "vijand" is worden we boos. Schei uit.
Dankjewel. Volgens velen hier mag ik na een nederlaag niet reageren voor eenpaar dagen want slechte timing.
Zit hier al een paar jaar en zowel bij winst als verlies ben ik er. Snap dat de tagliafico avater als eenrode lap werkt voor bijv Luc de Jong want die is altijd negatief als ik iets zeg.
Als ik pestgedrag zou vertonen had ik wel een terechte ban gehad inmiddels.
Hoop nog steeds dat jullie 2e worden dit jaar want op papier maken jullie na Ajax de meeste kans in de CL moxhten we wel het 2e ticket krijgen.
Ben het dus ook niet eens met oa Mentos omde conf. League te laten Lopen want als je die wint pak je wel veel coëfficiënten punten waardoor je wellicht weer eens in pot 2 start.
Bovendien het is ook wel weer een cool idee om de eerste club te zijn die deze cup pakt en dankuncje ons Ajacieden weer plagen dat je de laatste NL club bent met een Europese prijs.
 
Ik vond persoonlijk meer het 'Ajax gedeelte' erbij niet heel chill. Dan komt het over als 'kijk ons Ajax eens goed zijn en jullie zijn zo slecht'. Zeggen dat PSV een ruk pot heeft gespeeld dat mag en kan elke Ajaxcied/PSV'er zeggen.

Maar goed Tegengas gaf ook aan dat zijn intentie niet was om zout in de wonden te strooien. En ik vind ze (edit: de ajaxcieden) een prima toevoeging. Dus vat mijn mening niet op als iets beledigend. Gewoon een lichte irritatie na een zure wedstrijd :p
Jup was niet handig. Excuses voor degene die zich beledigd voelde.
Edit: denk dat dit komt omdat ik meer de Ajax gerelateerde topics lees.
 
Laatst bewerkt:
Na deze wedstrijd kun je nogmaals concluderen dat PSV een heel leuk ploegje heeft. Als alles mee zit en er geen druk op zit.
Zodra je ook maar enige vorm van druk krijgt, in de vorm van een belangrijke wedstrijd of in de vorm van een tegenstander die ons onder druk zet, dan stort het in. Het lijkt wel alsof we lamgeslagen worden als het ergens om gaat. In plaats van 10% extra krijg je 10% minder, en dat lijkt bij ons structureel te zijn.

Het vervelende daarvan is dat je op die manier nooit prijzen gaat pakken..

Ik maak me overigens ook enorm zorgen over Madueke..
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
Mee eens. Echter voel ik me aangesproken terwijl ik juist Ajax credits geef voor hun prestatie. Dan komen zulke opmerkingen na weer een teleurstelling aan en dan ben ik een dagje geïrriteerd
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Feyenoord gaat het qua budget echt beter doen als PSV de komende jaren.
Investeerders en achterban zien echt meer in een landelijke topclub als een provinciale vereniging.
Gast mij wordt hier al dingen verweten maar jij bent echt uit om te trollen. Ga maar weer lekker terug naar waar je vandaan komt.
 
Je blijft gefixeerd op het budget maar met wat in de huidige selectie is gestoken zou je het een stuk beter moeten doen vanavond.
Heb je de aanvallen gezien vanavond, de voorzetten?
Hoe is dat mogelijk met hete geld?
Het gaat niet altijd over het heel veel geld wel hoe je dit besteed en daar loopt het nu al enkele jaren grondig mis .
Aankopen (dure) welke slechts modale meelopers zijn en geen echte waarde geven.
Bij gebrek aan..... alles dan maar in handen leggen van een trainer ??? en er dan ook nog hoog mee oplopen.
 
Jup was niet handig. Excuses voor degene die zich beledigd voelde.
Edit: denk dat dit komt omdat ik meer de Ajax gerelateerde topics lees.
Het overgrote deel zijn ook geen kinderen hier, dus ik denk dat een beetje plagen helemaal niet verkeerd is😉

Maar de prestaties van Ajax en PSV kan je niet met elkaar vergelijken, omdat je in de EL gewoon andere tegenstanders tegenkomt (veel defensiever) en de lading er om heen ook niet heel speciaal is. Althans, zo voel ik het.

Dat zegt niet dat Ajax het niet goed gedaan heeft. Maar er komt iets anders bij kijken. PSV heeft 6 wedstrijden gespeeld waar de tegenstander met de rug tegen de muur stond. Je ziet bijvoorbeeld dat PSV, Ajax en Feyenoord het daar in de eredivisie ook moeilijk mee hebben.
 
Hij vond PSV niet de mindere en vond dat het vooral pech had. Ik vind de scheids niet altijd goed, maar als je mét Gakpo in de punt begint en je dus je allerbeste speler niet op zijn eigen positie zet in zo’n belangrijke pot, dan maak je in mijn ogen wel echt een fout.
 
Hij vond PSV niet de mindere en vond dat het vooral pech had. Ik vind de scheids niet altijd goed, maar als je mét Gakpo in de punt begint en je dus je allerbeste speler niet op zijn eigen positie zet in zo’n belangrijke pot, dan maak je in mijn ogen wel echt een fout.
Het was prima om het te proberen, maar je zag meteen dat het niet werkte. Dan moet je ingrijpen. Bruma naar de punt, of Vinicius erin.
 
Ik lees diverse berichten waarin de zwaarte van de diverse poules aangehaald wordt. Maar los daarvan gaat het er toch ook waar je naar kijkt. In Amsterdam zie je 11 spelers met een glimlach op het gezicht spelen. Het plezier druipt er van af en daardoor is het kijkspel ook aantrekkelijk. Kijk nu eens bij ons, ze lopen er bij of het spelen van een wedstrijd een straf is. En helaas is ook die houding terug te zien in het spel.

Komt dat verschil alleen door de resultaten of heeft de algehele omgeving daar ook iets mee te maken?
 
Laatst bewerkt:
Je blijft gefixeerd op het budget maar met wat in huidige selectie is gestoken zou je het een stuk beter moeten doen ook vanavond.
Heb je de aanvallen gezien vanavond, de voorzetten?
Hoe is dat mogelijk met het geïnvesteerde geld?
Ik lees overal dat we moeten aanhaken bij ajax, niemand in de ed gaat dat lukken.. is gewoon realisme.. geen fixatie..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan