Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
De reacties van Brainz en van Tegengas uit dit topic in één adem noemen, ik vind daar wat van.

Je vind het niet fair, maar het werkt toch ook wel op de lachspieren als iemand zegt dat je Ajax niet mag bekritiseren?
Daar hoef je niet eens PSVer voor te zijn

En ja en natuurlijk mag Tegengas roep toeteren wat hij wil, maar dat mensen daar wat van vinden kun je dan ook verwachten.
Ik heb niet al zijn reacties gelezen. Maar ik hoef hier niet alleen lieve Ajacieden te zien die steeds maar rekening met ons moeten houden en daardoor hun echte mening niet kunnen geven hier. Dat we pijn hebben vanwege dit enorme pak slaag en dat we gezakt zijn tot een belachelijk laag niveau, wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen zeggen. En nee het werkt niet op mijn lachspieren als hij ons confronteert met al die jaloezie opmerkingen over de prestaties van Ajax in de CL terwijl wij alleen van het nietige Strum Graz hebben weten te winnen. Hij heeft volkomen gelijk. Kom op zeg, als het goed gaat, dan mag hij dat wel zeggen maar als het slecht gaat geen kritiek geven?

Rednas

Administrator
Administrator
Omdat AJAX een voorbeeld is voor Nederland in Europa, net zoals AZ en Feyenoord.
Wij zijn het lachertje wat twee keer degradeert van CL naar EL en nu dus naar Nonference

De recordjacht van Ajax is geslaagd: door een 4-2 overwinning op Sporting Portugal is de perfecte score in de Champions League-groepsfase binnen. De ochtendkranten zijn vol lof over de Amsterdamse prestatie.

Ajax is de eerste Nederlandse en achtste Europese club die alle zes de groepswedstrijden weet te winnen.
Jij pretendeert PSV-supporter te zijn, ondanks je naam? Lachwekkend.

Verder hoeven ajacieden wat mij betreft hier niemand de les komen lezen. Ik snap de logica ook niet dat wij niets mogen zeggen over de poule van ajax. Voor CL-begrippen hadden zij een makkelijke poule. Dat PSV op het moment niets te zoeken heeft in de CL staat daar totaal los van. Sowieso ben ik niet van plan om mijn mening over ajax op de weegschaal te leggen omdat wij hier toevallig zo gastvrij zijn om ajacieden toe te laten. Ken je plaats, zou ik zeggen.

Ongezouten

Bondscoach
Ik heb niet al zijn reacties gelezen. Maar ik hoef hier niet alleen lieve Ajacieden te zien die steeds maar rekening met ons moeten houden en daardoor hun echte mening niet kunnen geven hier. Dat we pijn hebben vanwege dit enorme pak slaag en dat we gezakt zijn tot een belachelijk laag niveau, wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen zeggen. En nee het werkt niet op mijn lachspieren als hij ons confronteert met al die jaloezie opmerkingen over de prestaties van Ajax in de CL terwijl wij alleen van het nietige Strum Graz hebben weten te winnen. Hij heeft volkomen gelijk. Kom op zeg, als het goed gaat, dan mag hij dat wel zeggen maar als het slecht gaat geen kritiek geven?
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor. Was het hier maar een slangenkuil waarbij men het licht in de ogen niet gunde; onder leiding van deze kwakzalverij van de zachte heelmeesters zal er nooit een topsportklimaat ontstaan bij PSV; kampioenschappen zijn geen vereiste meer (want boehoe, Ajax heeft teveel geld; zij zijn groot en wij is klein en dat is niet eerlijk, oh nee), maar is een droom. Met die instelling gaat het al jaren mis voor PSV. Deze club is alleen nog te redden als een of andere miljardair toevallig PSV-fan is en de club opkoopt en alles op de schop gooit; anders blijft het pappen en nathouden, en aankloten zoals nu.

Weltmeister

Clubicoon
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor. Was het hier maar een slangenkuil waarbij men het licht in de ogen niet gunde; onder leiding van deze kwakzalverij van de zachte heelmeesters zal er nooit een topsportklimaat ontstaan bij PSV; kampioenschappen zijn geen vereiste meer, maar is een droom. Met die instelling gaat het al jaren mis voor PSV. Deze club is alleen nog te redden als een of andere miljardair toevallig PSV-fan is en de club opkoopt en alles op de schop gooit; anders blijft het pappen en nathouden, en aankloten zoals nu.
Met de kanttekening dat wij (denk ik) nog iets kapitaalkrachtiger zijn dan Feyenoord en AZ, maar Feyenoord qua organisatie aan een comeback bezig is. Wij moeten rock bottom nog raken.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor. Was het hier maar een slangenkuil waarbij men het licht in de ogen niet gunde; onder leiding van deze kwakzalverij van de zachte heelmeesters zal er nooit een topsportklimaat ontstaan bij PSV; kampioenschappen zijn geen vereiste meer (want boehoe, Ajax heeft teveel geld; zij zijn groot en wij is klein en dat is niet eerlijk, oh nee), maar is een droom. Met die instelling gaat het al jaren mis voor PSV. Deze club is alleen nog te redden als een of andere miljardair toevallig PSV-fan is en de club opkoopt en alles op de schop gooit; anders blijft het pappen en nathouden, en aankloten zoals nu.
Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..

Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..

Kira

Aanvoerder
Precies de instelling die bij PSV heerst; en daarom presteert PSV niet. Dit is gewoon een wanprestatie van jewelste, en PSV moet zich diep, diep schamen.
Monaco en Real Sociadad zijn toch op zijn minst gelijkwaardig al dan niet beter materiaal dan PSV?
Dan kun je, in mijn optiek, niet spreken van een wanprestatie.

Was trouwens vandaag gewoon kut. Daar niet van.

Kira

Aanvoerder
We zijn verworden tot het niveau Feyenoord, AZ, en van de 3 wannabe uitdagers van Ajax staat PSV er het slechtste voor.
AZ staat 8ste momenteel. Dat je ons niveau Feyenoord noemt kan ik me voorstellen met de huidige vorm van Feyenoord. Maar AZ is echt wel 2x minder op dit moment.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Monaco en Real Sociadad zijn toch op zijn minst gelijkwaardig al dan niet beter materiaal dan PSV?
Dan kun je, in mijn optiek, niet spreken van een wanprestatie.

Was trouwens vandaag gewoon kut. Daar niet van.
Thuis niet kunnen winnen is een wan prestatie. Niet 1 aanval bijelkaar gevoetbald vandaag is triest. RS faal.

Ongezouten

Bondscoach
Financieel gaan we echt niet meer aanhaken. Zet het gewoon uit je hoofd. Die acceptatie is er bij mij al veel langer..

Ik vind wel dat we Feyenoord in ieder geval (of alle andere clubs behalve ajax) voor moeten blijven.. ook qua budget..
Accepteren? Nooit. Zo zit ik niet in elkaar. Wel ga ik er, als het zo nog een paar jaar door blijft gaan, simpelweg mee kappen. Als PSV geen kans meer maakt op het kampioenschap, dan is er voor mij geen reden meer om nog voetbal te gaan kijken. De rest van het voetbal heb ik al langer opgegeven. Het hangt aan een zijden draadje nu.

• Leuk
Reactions: IPF

Humtoezje

International
Zet Slot voor deze ploeg, zet Ten Hag voor deze selectie en PSV staat gewoon bovenaan in de eredivisie. Ben ik van overtuigd. Waarbij ze waarschijnlijk gewoon veel vaker met Pröpper zullen spelen en met Teze en met Obispo. Ook daar ben ik van overtuigd.

Waarom?
Omdat het gaat om het bouwen van een team en niet enkel om wat goede spelers op te stellen. Wat een zooitje nu.

(Overigens gaat het bij PSV al jaaaaaren mis op de positie van rechter verdedigende middenvelder. Dat concept kan écht niet meer. Prehistorie-filosofie. Dat kan eigenlijk alleen nog maar met drie verdedigers. Of je moet twee Sangarés hebben. Guti: mijn hemel, dan kan je beter Rosario terugkopen.)

Laatst bewerkt:

Het lek boven

Supporter
Weet je, het zijn allemaal jongens met zo weinig binding met de club. Ik mis kerels uit de Peel, de Kempen of de Meijerij. Gewoon de beuk er in en gaan. Weg met dat slappe gedoe.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Accepteren? Nooit. Zo zit ik niet in elkaar. Wel ga ik er, als het zo nog een paar jaar door blijft gaan, simpelweg mee kappen. Als PSV geen kans meer maakt op het kampioenschap, dan is er voor mij geen reden meer om nog voetbal te gaan kijken. De rest van het voetbal heb ik al langer opgegeven. Het hangt aan een zijden draadje nu.
Wie gaan er dan nog aanhaken bij ajax? Wij moeten dan maar hopen op een enorme blessuregolf daar en meteen kampioen worden willen we op de korte termijn iets kunnen.. en dan is het nog maar de vraag of we dat vasthouden met dit bestuur..

Jeff

Aanvoerder
Ben inmiddels zo ver (bijna dan, want ik blijf wat hangen in de ontkenningsfase) dat ik Ajax niet meer als de natuurlijke directe concurrent zie

Vooral bang dat die berusting ook bij de leiding van onze club post heeft gevat

Nee, met deze mannen aan het roer bij PSV beleef ik eerder Feyenoord of een behoorlijk AZ als directe concurrent dan Ajax … heel jammer en gaat snel … mis vooral -komt ie weer- de topsportmentaliteit. Het lijkt allemaal zo vrijblijvend, ook vanavond weer, in het veld en na afloop

Het lek boven

Supporter
Zet Slot voor deze ploeg, zet Ten Hag voor deze selectie en PSV staat gewoon bovenaan in de eredivisie. Ben ik van overtuigd. Waarbij ze waarschijnlijk gewoon veel vaker met Pröpper zullen spelen en met Teze en met Obispo. Ook daar ben ik van overtuigd.

Waarom?
Omdat het gaat om het bouwen van een team en niet enkel om wat goede spelers op te stellen. Wat een zooitje nu.
Eens, idereen denkt dat de kwaliteit van de selectie bepaalt waar je eindigt, Mis, spelconcept, teambuilding, motivatie, saamhorigheid en eindeloos trainen op automatismen is echt veel belangrijker.

Wamberto

Supporter
Jij pretendeert PSV-supporter te zijn, ondanks je naam? Lachwekkend.

Verder hoeven ajacieden wat mij betreft hier niemand de les komen lezen. Ik snap de logica ook niet dat wij niets mogen zeggen over de poule van ajax. Voor CL-begrippen hadden zij een makkelijke poule. Dat PSV op het moment niets te zoeken heeft in de CL staat daar totaal los van. Sowieso ben ik niet van plan om mijn mening over ajax op de weegschaal te leggen omdat wij hier toevallig zo gastvrij zijn om ajacieden toe te laten. Ken je plaats, zou ik zeggen.

Roger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt​

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan