PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben nu in Kroatie op vakantie, heb het uit eten met familie maar afgezegd om de match te kijken en 50e op PSV, maar als ik de opstelling zo zie dan is het eerste woord wat in me op komt armoedig..
 
Ben nu in Kroatie op vakantie, heb het uit eten met familie maar afgezegd om de match te kijken en 50e op PSV, maar als ik de opstelling zo zie dan is het eerste woord wat in me op komt armoedig..
Ze zeggen dat het masochisme niet alleen pijn doet maar ook een soort lekker gevoel veroorzaakt. Bij jou mis ik het tweede deel steeds ;)
 
Vooralsnog heeft Feyenoord meer moeite met ons dan andersom, maar echt gevaarlijk wordt t nog niet
 
AD blog noemt twee kansen voor PSV en Feyenoord is zwak. Zag ook dat er - kan ook niet anders - fakkels op het veld werden gegooid. Was het veel/ernstig?
 
AD blog noemt twee kansen voor PSV en Feyenoord is zwak. Zag ook dat er - kan ook niet anders - fakkels op het veld werden gegooid. Was het veel/ernstig?
Iedere fakkel is er 1 teveel, maar an sich viel het wel mee, 5 à 10 fakkels op het veld, lekker naar de eigen keeper gegooid
 
Wel mooi dat Van Bommel type coach is die lekker rustig blijft langs de kant....had ik eigenlijk niet verwacht
 
Iedere fakkel is er 1 teveel, maar an sich viel het wel mee, 5 à 10 fakkels op het veld, lekker naar de eigen keeper gegooid

En als ze op de kunstgrasrand rondom het veld terecht waren gekomen? Was er dan brandgevaar? :ROFL:

Pereiro vooralsnog wat ongelukkig in zijn acties. Angelino prima eigenlijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan