PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tempo ligt, ondanks de 30 graden, hoger dan vorig jaar, als dit standaard is moet ik nog op trainingskamp om hierbij aan te haken.
 
Dat Peirero zijn wenkbrauw tot bloedens toe opengaat op het achterhoofd van Clasie is niet vreemd. Dat Clasie hier ook een hoofdwond aan overhoudt is wel opvallend.
 
Corner Feyenoord nadat een overtreding op Bergwijn onbestraft blijft. Levert niks op voor de havenslaven.
 
Wat is Angelino een slechte speler zeg. Viergever daarentegen de beste achterin.
 
De aanval komt nog niet bepaald uit de verf. Ik had eigenlijk ook meer gehoopt op een evolutie van het countervoetbal dat Cocu had geïntroduceerd: namelijk het spel dat Dortmund ooit eens met succes uitvoerde. Dus, countervoetbal, maar dan wel met felheid en voorwaarts denken, in plaats van het slappe en achteruithollende.
 
Wat is Angelino een slechte speler zeg. Viergever daarentegen de beste achterin.

Hmm, ik vind Angelino tot nu toe zijn beste wedstrijd in PSV-shirt spelen. Schwaab vind ik overigens erg sterk. Hendrix ook goed en Rosario valt me ook niet tegen. Voor de rest niet echt bijzonder.
 
Iedere fakkel is er 1 teveel, maar an sich viel het wel mee, 5 à 10 fakkels op het veld, lekker naar de eigen keeper gegooid

Achja PSV aanhang gooide fakkels het veld op toen in Uden. Het gebeurt overal en altijd wel, spijtig genoeg. Zolang het niemand kwaad doet proberen de gooiers op te sporen en lekker geen aandacht aan besteden. :confused:
 
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van dit voetbal moet denken. Qua inzet zeer aantrekkelijk, maar qua efficientie is het niks. Veel slechte passes, maar nog erger, slechte passes die tot (gevaarlijke) counters leiden. Hopelijk gaat deze slordigheid er verder in het seizoen uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan