PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gerbrands: 'Aanpakken zonder aanziens des persoon'

https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/gerbrands-aanpakken-zonder-aanziens-des-persoon.htm

“De daders staan op video en de beelden worden met Feyenoord gedeeld”, legt Toon Gerbrands de vervolgprocedure uit. “Alleen zijn wij als PSV in dit geval niet in de lead, dat zijn Feyenoord en de KNVB”, aldus Gerbrands. “Wij leveren de beelden aan, Feyenoord en de KNVB moeten actie ondernemen. Eventueel met behulp van justitie. Zo werkt het.

:unsure: Ik ben benieuwd of hier nog iets mee gebeurt en de daders gestraft worden. Ik verwacht het eigenlijk niet.
 
Gerbrands: 'Aanpakken zonder aanziens des persoon'

https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel/gerbrands-aanpakken-zonder-aanziens-des-persoon.htm

“De daders staan op video en de beelden worden met Feyenoord gedeeld”, legt Toon Gerbrands de vervolgprocedure uit. “Alleen zijn wij als PSV in dit geval niet in de lead, dat zijn Feyenoord en de KNVB”, aldus Gerbrands. “Wij leveren de beelden aan, Feyenoord en de KNVB moeten actie ondernemen. Eventueel met behulp van justitie. Zo werkt het.

:unsure: Ik ben benieuwd of hier nog iets mee gebeurt en de daders gestraft worden. Ik verwacht het eigenlijk niet.

Nu snap ik over welk experiment Gerbrands het had! :eek:

Zonder al teveel gekkigheid, die gasten worden nooit opgepakt. Anders houdt Feyenoord geen legioen meer over. ;P
 
Nu snap ik over welk experiment Gerbrands het had! :eek:

Zonder al teveel gekkigheid, die gasten worden nooit opgepakt. Anders houdt Feyenoord geen legioen meer over. ;P
En zullen de coffeshops geen klanten meer hebben.
 
Beetje flauw allemaal. Hoe moet je nou het verschil zien tussen Feyenoord supporter en geestelijk gehandicapte Feyenoord supporter?! Lijkt mij gewoon pleonasme... :zwijgen:
 
PSV en Gerbrands mogen wel eens hand in eigen boezem steken.
Dat je een rotje naar binnen weet te smokkelen, dat is nog tot daar aan toe, maar gelet op de hoeveelheid, moet PSV ook z'n beveiliging eens kritisch onder de loep nemen. Het is niet de eerste keer dat 40 kilo vuurwerk het stadion binnen komt :mad:

En Gerbrands moet ook eens ophouden met moeder Theresa uithangen. 010 of 020 kun je niet door elkaar zetten in een stadion. Ze zijn vanwege absurd gedrag ongeveer nergens welkom, maar Ome Toon zet ze gewoon per 100 in een vak.
Experiment niet geslaagd, gewoon volgende keer lekker in hun eigen reservaat laten.
 
Feyenoord gaat aangifte doen tegen een deel van de eigen aanhang. Aanleiding is het vuurwerk dat tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal door sommige meegereisde fans op het veld van het Philips Stadion is gegooid.

link

Feyenoord is niet van plan om halve maatregelen te nemen tegen de daders. De Rotterdammers hopen stadionverboden uit te kunnen delen en de schade aan het veld te kunnen verhalen op de 'fakkelgooiers'.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan