PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb er zin in en wel vertrouwen in. Alhoewel ik de supercup aan me voorbij moet laten gaan, weekendje weg.

Sowieso heel veel vertrouwen in Mark. Heb altijd Cocu verdedigd, maar ben nu toch best blij met de wisseling.

Nog een goede middenvelder erbij ter vervanging van Van Ginkel (Gutierrez lijkt me prima), en we zouden zomaar weer eens kampioen kunnen gaan worden. :PSV:
 
Gözübüyük is door de KNVB aangesteld om deze wedstrijd te fluiten.
Mocht de wedstrijd in een gelijkspel eindigen dan zal er geen verlenging volgen, maar gaan ze direct naar de Penaltyserie.
 
Wordt de eerste test. Er zal niet zo heel veel spanning op staan denk ik zo. Het is leuk als je `m wint, maar ook niet meer dan dat. Wel een graadmeter hoe beide selecties ervoor staan. Her en der wordt F`noord genoemd als outsider voor de titel dit jaar. Ik kan `m niet live zien helaas ivm vakantie..
 
Wordt de eerste test. Er zal niet zo heel veel spanning op staan denk ik zo. Het is leuk als je `m wint, maar ook niet meer dan dat. Wel een graadmeter hoe beide selecties ervoor staan. Her en der wordt F`noord genoemd als outsider voor de titel dit jaar. Ik kan `m niet live zien helaas ivm vakantie..
Wat een onzin we moeten gewoon winnen.
 
Als het nou in die galmbak was geweest...maar thuis tegen die havenslaven moet er gewoon gewonnen worden. Ook al rust er dan een vloek op die fruitschaal qua kampioenschap.
Huh, hoezo dan? We zijn afgelopen 3 jaar kampioen en 2 jaar daarvan ook de fruitschaal. Ik maak me meer zorgen over de Viergever jinx.
 
Huh, hoezo dan? We zijn afgelopen 3 jaar kampioen en 2 jaar daarvan ook de fruitschaal. Ik maak me meer zorgen over de Viergever jinx.

Afgelopen 3 jaar kampioen geworden? Dan heb ik dat feestje in 2017 toch gemist.

In totaal 11x dat ding gewonnen, en daarna maar 3x kampioen geworden.
 
Afgelopen 3 jaar kampioen geworden? Dan heb ik dat feestje in 2017 toch gemist.

In totaal 11x dat ding gewonnen, en daarna maar 3x kampioen geworden.
Oh, kak, stom ja. Zo niet gewend dat Feyenoord kampioen wordt :grin:.

Die statistiek kende ik niet, thanx.
 
Huh, hoezo dan? We zijn afgelopen 3 jaar kampioen en 2 jaar daarvan ook de fruitschaal. Ik maak me meer zorgen over de Viergever jinx.
En ik hoop dat Viergever linksback wordt geposteerd door MVB en dat Angelino op linkshalf komt te spelen. Dan kan hij lekker aanvallen met zijn technische kwaliteiten en hoeven we ons niet te ergeren aan Berghuis tegenover de Spanjaard. Isimat op de positie van Viergever.
 
Hahaha. Las een stukje van Jan Poortvliet die zei dat de fruitschaal maar een oefenwedstrijdje is :lmao:. Dit is gewoon een prijs Jan en alle andere. Een prijs die leuk is op korte termijn maar net zo goed op lange termijn. Nee, aan het eind van het seizoen is deze prijs niet voldoende om het jaar mee af te sluiten. Maar het dient wel als kers op de taart. Want zeg nou zelf, een mooi jaar in de Champions League + Kampioenschap + Beker + Fruitschaal klinkt leuker dan alleen een titel hè :grin:.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan