PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
1HRs4rX.png
 
Ik ga de optimist uithangen. 4-1
2x Luuk 1x Pereiro 1x Bergwijn en 1x van Persie
 
Als PSV Berghuis onschadelijk weet te maken voor de volle 90 minuten, dan wordt het een simpele overwinning voor PSV...ook ik ben erg optimistisch over wat ik zaterdag tegen Valencia heb gezien: ik voorspel een 3-0 overwinning voor PSV, mits Berghuis goed en effectief gedekt wordt.
 
Als PSV Berghuis onschadelijk weet te maken voor de volle 90 minuten, dan wordt het een simpele overwinning voor PSV...ook ik ben erg optimistisch over wat ik zaterdag tegen Valencia heb gezien: ik voorspel een 3-0 overwinning voor PSV, mits Berghuis goed en effectief gedekt wordt.

:unsure: Toch maar door Isimat laten dekken dan? :xp:;P Daarna kan Viergever erin komen. :D
 
Berghuis is op dit forum wel ineens de geweldenaar als ik het zo lees. Maar hoe staat het met de jinx-factor van het winnen van de Johann Fruitschaal? Is die nog doorbroken, want we hebben nu natuurlijk als Viergever in huis die de boel jinxte door te zeggen dat hij naar PSV kwam om prijzen te winnen nadat hij naar Ajax ging om prijzen te winnen en er daar geen een won.
 
Berghuis is op dit forum wel ineens de geweldenaar als ik het zo lees. Maar hoe staat het met de jinx-factor van het winnen van de Johann Fruitschaal? Is die nog doorbroken, want we hebben nu natuurlijk als Viergever in huis die de boel jinxte door te zeggen dat hij naar PSV kwam om prijzen te winnen nadat hij naar Ajax ging om prijzen te winnen en er daar geen een won.
Als we zoveel waarde gaan hechten aan het wel of niet jinxen kunnen we net zo goed John Troost in gaan huren.
 
Als we zoveel waarde gaan hechten aan het wel of niet jinxen kunnen we net zo goed John Troost in gaan huren.

De elk-jaar-wordt-er-een-De-Jong-kampioen-dus-met-2x-een-De-Jong-in-je-elftal-wordt-je-zeker-kampioen-jinx die ik ervaarde was anders ook uitgekomen :D
 
Ook als is het maar een simpel prijsje is het wel een perfecte pot om vertrouwen te tanken voor de 1ste wedstrijd van het seizoen. Ik kijk er in ieder geval naar uit om te zien waar we staan ten opzichte van een Feyenoord :)
 
Berghuis is op dit forum wel ineens de geweldenaar als ik het zo lees. Maar hoe staat het met de jinx-factor van het winnen van de Johann Fruitschaal? Is die nog doorbroken, want we hebben nu natuurlijk als Viergever in huis die de boel jinxte door te zeggen dat hij naar PSV kwam om prijzen te winnen nadat hij naar Ajax ging om prijzen te winnen en er daar geen een won.
:grin:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan