PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja Kevin,
Twee seizoenen geleden wonnen we alleen de JC-schaal. Hadden we tenminste nog een schaal en konden we zingen richting Amsterdam: 'helemaal NIETS...' Dus elke schaal heeft zo zijn waarde :ROFL:
 
Hahaha. Las een stukje van Jan Poortvliet die zei dat de fruitschaal maar een oefenwedstrijdje is :lmao:. Dit is gewoon een prijs Jan en alle andere. Een prijs die leuk is op korte termijn maar net zo goed op lange termijn. Nee, aan het eind van het seizoen is deze prijs niet voldoende om het jaar mee af te sluiten. Maar het dient wel als kers op de taart. Want zeg nou zelf, een mooi jaar in de Champions League + Kampioenschap + Beker + Fruitschaal klinkt leuker dan alleen een titel hè :grin:.
De fruitschaal heeft voor mij geen enkele waarde. Uiteraard leuk als je `m wint. Dat wil niet zeggen dat het gewoon lekker is om van de havenslaven te winnen, maar dat had ook zonder die fruitschaal lekker geweest..
 
De fruitschaal heeft voor mij geen enkele waarde. Uiteraard leuk als je `m wint. Dat wil niet zeggen dat het gewoon lekker is om van de havenslaven te winnen, maar dat had ook zonder die fruitschaal lekker geweest..
Elke prijs is er eentje bij...ook extra stimulerend en motiverend om de competitie te starten als je deze fruitschaal wint...en wie het kleine niet eert, is het grote niet waard !
 
Ja Kevin,
Twee seizoenen geleden wonnen we alleen de JC-schaal. Hadden we tenminste nog een schaal en konden we zingen richting Amsterdam: 'helemaal NIETS...' Dus elke schaal heeft zo zijn waarde :ROFL:
Ah, de jaarlijkse post! Tot ziens in 2019! :D ;)
 
Ja Kevin,
Twee seizoenen geleden wonnen we alleen de JC-schaal. Hadden we tenminste nog een schaal en konden we zingen richting Amsterdam: 'helemaal NIETS...' Dus elke schaal heeft zo zijn waarde :ROFL:

En dannog zijn er van die zielige figuren die overal en nergens 'Helemaal niets in Eindhoven' postten :ROFL: Nivo in Amsterdam is zielig en lachwekkend.
 
Zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld bij PSV???
Nog even en ze hebben een thuiswedstrijd in Eindhoven.
Eigen fans hebben dus geen voorrang op West???
Op dit vlak is Gerbrands een randdebiel.
Dit is werkelijk zéér verwerpelijk deze achterlijke geste van ons bestuur.
https://www.psvinside.nl/gerbrands-over-groot-aantal-feyenoord-fans-hopelijk-pakt-het-goed-uit/

Ik ben blij met het experiment, jammer als dit ten koste gaat van onze eigen supporters. Zou mooier zijn om de super cup op neutraal terrein te laten spelen met 50-50 supporters. Dat neutrale terrein heeft de debiele KNVB verpest. 50-50 wordt naartoe gewerkt maar of dit wenselijk is ??? I don't know, I don't think so...
 
Zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld bij PSV???
Nog even en ze hebben een thuiswedstrijd in Eindhoven.
Eigen fans hebben dus geen voorrang op West???
Op dit vlak is Gerbrands een randdebiel.
Dit is werkelijk zéér verwerpelijk deze achterlijke geste van ons bestuur.
https://www.psvinside.nl/gerbrands-over-groot-aantal-feyenoord-fans-hopelijk-pakt-het-goed-uit/

Zou het mooiste zijn als we gewoon door elkaar heen kunnen zitten. Vreemde in deze situatie is wel dat Feyenoord dit vorig jaar niet deed maar nu bij de volgende wel de vruchten plukt.
50-50 zou mooi zijn, maar qua logistiek en veiligheid is dat nu nog een paar bruggen te ver.
 
Zou het mooiste zijn als we gewoon door elkaar heen kunnen zitten. Vreemde in deze situatie is wel dat Feyenoord dit vorig jaar niet deed maar nu bij de volgende wel de vruchten plukt.
50-50 zou mooi zijn, maar qua logistiek en veiligheid is dat nu nog een paar bruggen te ver.

PSV geeft iig het goede voorbeeld.
 
PSV geeft iig het goede voorbeeld.

Zo is het. Het zal allemaal wel meevallen. Ik verwacht dat op de West tribune ook veel ouders met kinderen zitten. De echte "hooligans" zullen wel een plaats op de uittribune hebben. Die willen niet tussen gezinnen met kinderen zitten.
 
Het feit dat het nu nog niet eens is uitverkocht zegt al genoeg, die vakken waren anders ook niet vol gekomen. Prima dat PSV het aandurft in een tijd dat de Gemeente Tilburg al in hun broek schijt als KRC Genk op bezoek komt en dus een vriendschappelijk potje afblaast.
 
Het feit dat het nu nog niet eens is uitverkocht zegt al genoeg, die vakken waren anders ook niet vol gekomen. Prima dat PSV het aandurft in een tijd dat de Gemeente Tilburg al in hun broek schijt als KRC Genk op bezoek komt en dus een vriendschappelijk potje afblaast.

Het is nu uitverkocht.
 
Gerbrands is een optimist en dan druk ik me heel zachtjes uit. Extra hooligans toelaten...Dat zijn dezelfde debielen die zelfs de jeugdwedstrijden en oefenpotjes verzieken... Het is alsof je denkt dat je de draaideurcriminelen na de 3e moord nog een keer een taakstraf gaat geven ipv ze in de gevangenis te stoppen.
 
Of die zelfde randdebielen die een paar jaar geleden in Rome allerlei vernielingen pleegden, o.a. de fontein bij de Spaanse trappen...
 
maak je niet zo druk om een paar stoeltjes
moet blij zijn dat ze de regeling hebben aangepast anders hadden nu maar 10000 psv supporters de wedstrijd kunnen zien
kom dan de tegenpartij ook een beetje tegemoet
 
Gerbrands is een optimist en dan druk ik me heel zachtjes uit. Extra hooligans toelaten...Dat zijn dezelfde debielen die zelfs de jeugdwedstrijden en oefenpotjes verzieken... Het is alsof je denkt dat je de draaideurcriminelen na de 3e moord nog een keer een taakstraf gaat geven ipv ze in de gevangenis te stoppen.
Dat bedoel ik. Ben benieuwd als we 1-0, 2-0 voorstaan hoe die gasten zich gedragen of na de wedstrijd als we met die Schaal staan. Vier stadionverboden bij Feyenoord, maar wel 4000 + van die gasten toelaten dankzij Gerbrands die voor hen de rode loper uitrolt. Dan zijn er ook nog fans hier die zijn absurde geste toejuichen. Je zou maar steward zijn op West.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan