PSV - Feyenoord | Zaterdag 4 augustus 2018 | Eindstand 0-0. Feyenoord wns.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Was toch afgelopen seizoen nog bal bij een O19 wedstrijd ofzo? Je kan een varken wassen, kammen en aankleden, maar zodra die modder ruikt rolt ie er weer doorheen. Stel we worden kampioen en PEC of Heracles wint de beker, dan lijkt mij het leuk m bv 70/30 te doen met de kaarten en zelfs geen vakken toe te wijzen.
Voor vanmiddag ben ik heel benieuwd hoe dit experiment gaat aflopen...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zou wat zijn als PSV de 10-0 eens dunnetjes overdoet met ruim 5000 Feyenoorders op de tribune. :maniac: :cautious: ;P
 
Als het geen 50/50 is kun je die fruitschaal net zo goed afschaffen. Mooie van de bekerfinale en fruitschaal vond ik nou net dat je die balans in aanhang had en dat je voor eens niet in zo'n kuthok ergens bovenaan wordt weggepropt. Dan speel je een thuiswedstrijd net als de 17 andere in het seizoen. Als ik dan mag kiezen heb ik liever 3 punten en kan de replicawedstrijd/oefenwedstrijd mij gestolen worden.
 
Wat wordt de opstelling vanavond?

Denk gewoon zelfde opstelling als tegen Valencia. Alleen Lozano op de plek van Malen.

Knap dat Rosario zich in de basis heeft geknokt. Dan zegt het wel iets over Ramselaar, die het niveau simpelweg niet aan kan.

Wordt een aardige test straks tegen Feyenooit. Berghuis en Van Persie, hebben blijkbaar een goede klik op het veld.
 
38458531_10156601254158953_1354057932634849280_n.jpg


de namen zijn bekend
 
Zou wat zijn als PSV de 10-0 eens dunnetjes overdoet met ruim 5000 Feyenoorders op de tribune. :maniac::cautious:;P

Heeft de politie in Eindhoven de capaciteit om 5000 man af te voeren? Misschien maar vast traangaskanonnen klaarzetten. :S:
 
Eens kijken of Rosario mij kan doen laten zwijgen. Ben bang van niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan