Slechte wedstrijd misschien. Kan je nog wel juichen bij een doelpunt.Ik kan hier iig niet om juichen. Walging heb ik van deze wedstrijd; pure walging.
Slechte wedstrijd misschien. Kan je nog wel juichen bij een doelpunt.Ik kan hier iig niet om juichen. Walging heb ik van deze wedstrijd; pure walging.
Als we toch eens een keeper hadden die een keer een echte save maakte…Drommel 3
Mauro 7
Teze 4
Obispo 4
Max 2
Guti 5
Sangare 3
Götze 6
Gakpo 8
Veerman 4
Madueke 5
Doan 7
Zahavi 6
Vinicius 5
Dat is ook zo. Zwemt in het rond net als de rest. Geen vertrouwen en geen vorm.Een jonge verdediger die bijna nooit speelt kun je niet voor een nietsnut keeper zetten met naast hem Max en voor hem de foutenfestival van Sangare/Veerman/Guti. Zo’n jongen kan alleen een goede vervanger zijn als het elftal niet overlopen wordt. Hij mist al ritme door niet te spelen en dan zulke instabiele factors voor, naast en achter hem…
Ik kon het niet deze wedstrijd. Daar was ie te slecht voor en liepen we teveel voor achter de feiten aan. Inhaaldoelpunten wekken bij mij eigenlijk sowieso nooit gejuich op, alleen maar een korte, "en nou door verdomme", oid.Slechte wedstrijd misschien. Kan je nog wel juichen bij een doelpunt.
Je kan toch ook genieten van een wedstrijd zonder dat het een hoog niveau is? Met 4-4 heb je bijna gegarandeerd een spannende en interessante wedstrijd gehad.
Nee.Je kan toch ook genieten van een wedstrijd zonder dat het een hoog niveau is? Met 4-4 heb je bijna gegarandeerd een spannende en interessante wedstrijd gehad.
Zonde.
Met de VAr zou vitesse waarscijnlijk penalty gekregen hebben en AZ geen penalty tegen. Cruciale beslissingen tochwel die invloed hebben op de match.Ik verlang toch wel terug naar de tijd zonder VAR. Dit is veel leuker
Mijn mening blijft dat wel of geen VAR weinig boeit. De VAR maakt net zoveel foute beslissing of beslist soms wel en soms niet in je voordeel bij twijfel (bijv. Een fractie buitenspel) dat het op hetzelfde neerkomt als zonder VAR, waar je de beslissing soms wel en soms niet mee krijgt, soms een onterechte penalty of kaart voor of tegen. Ik merk het verschil amper.Met de VAr zou vitesse waarscijnlijk penalty gekregen hebben en AZ geen penalty tegen. Cruciale beslissingen tochwel die invloed hebben op de match.
Mocht er in laatste minuut in copenhagen geen penalty gegeven worden dat 100% er 1 was dan gaan we denk ik anders piepen over de VAR..
Ligt niet aan de VAR maar aan de definitie van een "clear error".Mijn mening blijft dat wel of geen VAR weinig boeit. De VAR maakt net zoveel foute beslissing of beslist soms wel en soms niet in je voordeel bij twijfel (bijv. Een fractie buitenspel) dat het op hetzelfde neerkomt als zonder VAR, waar je de beslissing soms wel en soms niet mee krijgt, soms een onterechte penalty of kaart voor of tegen. Ik merk het verschil amper.
Nee hoor. Ik wil helemaal geen 'spannende' of 'interessante' wedstrijden zien. Ik wil een PSV zien dat de tegenstander met geweldig voetbal alle hoeken van het veld laat zien en voor rust al soeverein op voorsprong staat en in de tweede helft op dezelfde noot verder gaat; niet dit gebras dat voor mij niets meer dan plaatsvervangende schaamte oplevert. Maar goed, als jij er wel van geniet dat je eigen club in een thuiswedstrijd met de hakken over de sloot en ternauwerdood van een degradatiekandidaat wint, be my guest; ik heb behoorlijk genoeg gehad van amateuristische vertoningen.Zonde.