Lachwekkendste wedstrijd die ik onder Schmidt ooit heb gezien. Wat een tenenkrommend niveau was dat zeg gisteren. 4 om je oren in eigen huis op Conference League niveau. Belachelijk, echt belachelijk. En er had makkelijk 6 of 7 kunnen zijn. Mijn hemel zeg, ik wist niet wat ik zag. Kansloze verdediging hebben we ook met Max voorop en een keeper die niet eens bij Quick Boys in de basis staat.
Iemand moet ook ff heel snel een reality check doen bij Sangare. Banken die handel voor de komende 4 wedstrijden. Misschien dat die dan gaat nadenken wat die allemaal aan het doen is. Kerel speelt alsof er op hem is gegokt. Voor de zoveelste keer een domme breedtepass door het midden die dit keer nu wel afgestraft wordt. Dit flikte hij ook tegen Sparta, Heerenveen en Heracles. Echt ongelooflijk zeg. Zelden een domme middenvelder gezien die niet van zijn fouten leert. Waar is de Sangare voor de Afrika Cup? Lijkt wel alsof we een totaal andere Sangare hebben teruggekregen.
Vooraf aan de wedstrijd, vond ik de opstelling er goed uitzien. Maar ik denk dat we gewoon niet zonder spits kunnen spelen. Hoe jammer dat ook is want Zahavi en Vinicius zijn beide niks. Maar 1 van hun moet spelen zodat Gakpo in zijn kracht kan spelen en Madueke ook. Gisteren was het een rommel voorin zonder spits. Ja, Gakpo maakt een goede kopgoal, maar het is geen speler die in de spits kan spelen. Hoevaak moet Schmidt dat nog zien?
Echt dramatisch. We stellen Europees geen ene drol voor.
Nee, het was lachwekkend. Het is dat je er zelf 4 maakt en dus volgende week op nul kan beginnen. Maar het doet me echt pijn om te zien dat we Europees niks meer voorstellen.
Gakpo en Guti waren voor mij de pluspunten. Gakpo wordt een grote jongen in de toekomst. Als je een cruciale penalty mist en je maakt het goed door 3-3 te maken en de assist bij de 4-4, dan ben je mentaal super sterk. Uitstekend ook dat het publiek na de gemiste penalty Gakpo toezongen. Guti was sterk op het middenveld. Fel in de duels en pakte een hoop ballen. En waarom Madueke weer vrij snel gewisseld werd, is mij een dikke raadsel. Denk dat Madueke serieus heel blij is dat Schmidt over paar maanden weg is.