PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik snap niet dat mensen nog steeds hier naar kijken alsof het slechte spel een incident is. Dit is structureel, het hele seizoen. Elke wedstrijd een teleurstelling. Kijk naar ons aantal doelpunten tegen. Dat spreekt boekdelen. En het ergste is, heel het seizoen zit daar geen greintje verbetering in. Vier (4!!!) tegendoelpunten tegen....Kopnhavn...in de.....Conference League. :sick:
Een eventuele prijs, hoe schamel ook, lijkt wel dichtbij maar is eigenlijk mijlenver weg. Ik schaam me voor dit elftal.
 
Ik verlang toch wel terug naar de tijd zonder VAR. Dit is veel leuker
Met de VAr zou vitesse waarscijnlijk penalty gekregen hebben en AZ geen penalty tegen. Cruciale beslissingen tochwel die invloed hebben op de match.

Mocht er in laatste minuut in copenhagen geen penalty gegeven worden dat 100% er 1 was dan gaan we denk ik anders piepen over de VAR..
 
Met de VAr zou vitesse waarscijnlijk penalty gekregen hebben en AZ geen penalty tegen. Cruciale beslissingen tochwel die invloed hebben op de match.

Mocht er in laatste minuut in copenhagen geen penalty gegeven worden dat 100% er 1 was dan gaan we denk ik anders piepen over de VAR..
Mijn mening blijft dat wel of geen VAR weinig boeit. De VAR maakt net zoveel foute beslissing of beslist soms wel en soms niet in je voordeel bij twijfel (bijv. Een fractie buitenspel) dat het op hetzelfde neerkomt als zonder VAR, waar je de beslissing soms wel en soms niet mee krijgt, soms een onterechte penalty of kaart voor of tegen. Ik merk het verschil amper.
 
Mijn mening blijft dat wel of geen VAR weinig boeit. De VAR maakt net zoveel foute beslissing of beslist soms wel en soms niet in je voordeel bij twijfel (bijv. Een fractie buitenspel) dat het op hetzelfde neerkomt als zonder VAR, waar je de beslissing soms wel en soms niet mee krijgt, soms een onterechte penalty of kaart voor of tegen. Ik merk het verschil amper.
Ligt niet aan de VAR maar aan de definitie van een "clear error".
Voor mij is een clear error een duidellijke penalty, of geen penalty
duidellijke rode kaart of juist geen rode kaart.
Duidellijk buitenspel.
En bal duidellijk over de doellijn.

Ze moeten stoppen met tussenkomen voor twijfelgevallen dat laat je aan de ref over alle zaken die overduidellijk zijn maar die de ref miste moet je tussenkomen zo zou het moeten zijn. Geen zaken waar je over kan discusieren nee als je de beelden ziet dat iedereen weet dat is een penalty of juist geen enz...

Dus dan zouden de situaties met AZ en vitesse alsnog vermeden worden en grijpt de var in. Maar stoppen ze met twijfelgevallen zoals buitenspel tussen tek omen.
 
Nee hoor. Ik wil helemaal geen 'spannende' of 'interessante' wedstrijden zien. Ik wil een PSV zien dat de tegenstander met geweldig voetbal alle hoeken van het veld laat zien en voor rust al soeverein op voorsprong staat en in de tweede helft op dezelfde noot verder gaat; niet dit gebras dat voor mij niets meer dan plaatsvervangende schaamte oplevert. Maar goed, als jij er wel van geniet dat je eigen club in een thuiswedstrijd met de hakken over de sloot en ternauwerdood van een degradatiekandidaat wint, be my guest; ik heb behoorlijk genoeg gehad van amateuristische vertoningen.
 
Wij waren technisch de betere ploeg. Punt. Maar qua slimheid zijn we een nul. We hebben in deze wedstrijd drie goals weggegeven en een penalty gemist. Veerman ongelukkig balverlies, Drommel blijft bij een hoge bal altijd op de doellijn staan en Sangare schuift een bal ( van rechts naar links) in de voeten van een Deen. Geen wonder dat je achter de feiten aan loopt. Dat je zelf dan ook nog vier keer scoort ( valt me mee) zegt alles over onze verdediging. Maar goed in Kopenhagen beginnen we opnieuw en hopelijk heeft Schmidt het dan beter staan, want Teze en Obispo in het centrum komen Europees veel te kort. En wij verliezen bijna altijd van onszelf.
 
Laatst bewerkt:
Dit leek eigenlijk een beetje op een gevecht tussen Bud Spencer en Terence Hill. Een hoop klappen over en weer maar het is voornamelijk slapstick :cautious:
 
Same shit, different European night.

Het was weer PSV tegen PSV. Niet 1 foutje, nee gewoon 4 ongelofelijke domme fouten. Alles aan jezelf te danken vanavond. Mooi die veerkracht, maar het liet ook meteen zien hoe onnodig dit allemaal is. Gewoon verplicht om te winnen volgende week.
 
Zo, dat was niet goed, wel vermakelijk. Positief bekeken, Schmidt heeft wel de goede wissels toegepast. En dat ie met Max begint moeten we JDJ aanrekenen, niet hem.

Volgende week iets scherper voor de dag kome. T is toch niet te geloven dat je er 3 om je oren krijgt door persoonlijke fouten, kreeg ff Baumgartl flashbacks.

Met een hoger tempo speel je ze zo weg, helaas haken bij een hoger tempo ook enkele van onze spelers af.
 
Kopenhagen is natuurlijk geen KKD of een degradatiekandidaat, maar lijstaanvoerder en zou in Nederland waarschijnlijk met Feyenoord om plaats drie vechten.
Maar om vier goals tegen te krijgen is natuurlijk beschamend. Een solide verdediging was meestal de basis voor het succes van PSV. Wanneer zijn we daar van af gestapt? (Antwoord: Brands)
 
Kopenhagen is natuurlijk geen KKD of een degradatiekandidaat, maar lijstaanvoerder en zou in Nederland waarschijnlijk met Feyenoord om plaats drie vechten.
Maar om vier goals tegen te krijgen is natuurlijk beschamend. Een solide verdediging was meestal de basis voor het succes van PSV. Wanneer zijn we daar van af gestapt? (Antwoord: Brands)
En dat er gister 3 verdedigers afwezig waren helpt ook al niet.
 
Kopenhagen is natuurlijk geen KKD of een degradatiekandidaat, maar lijstaanvoerder en zou in Nederland waarschijnlijk met Feyenoord om plaats drie vechten.
Maar om vier goals tegen te krijgen is natuurlijk beschamend. Een solide verdediging was meestal de basis voor het succes van PSV. Wanneer zijn we daar van af gestapt? (Antwoord: Brands)
De laatste goede verdediging was met arias, moreno en consorten. En daar moesten we ook lang op wachten. Ik snap het niet. Al jaren niet. Geen goede verdediging en keeper is bouwen zonder fundament, je bouwt een huis zonder en een storm blaast hem omver bouwt opnieuw en wordt weer weggeblazen. Eindeloos verhaal zo
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan