Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ook weinig animo zag ik bij kaartverkoop, of wacht iedereen op de 1e uitslag?De uitwedstrijd gaat kut worden, dus overwinning noodzakelijk.
Voor de thuiswedstrijd zijn ook best weinig kaarten verkocht. Ring nog niet in de verkoop, en in alle beschikbare vakken zijn nog plaatsen vrij.Ook weinig animo zag ik bij kaartverkoop, of wacht iedereen op de 1e uitslag?
Prijs en bereikbaarheid ook hoog en lastig.
Hoe bedoel je ring?Voor de thuiswedstrijd zijn ook best weinig kaarten verkocht. Ring nog niet in de verkoop, en in alle beschikbare vakken zijn nog plaatsen vrij.
Hoe bedoel je ring?
Heb gewoon kaarten Oost boven gekocht. Dus alles was vrij om te kiezen.
Kies een vak
tickets.psv.nl
Als ik nu kijk is niks op de ring te kiezen muv UU
Gezien de tijd is gaan met moeders de vrouw geen optie, maar ben nog aan t kijken of ik wel ga, zit dan bij voorkeur boven oost![]()
Dan is de hele ring misschien uitverkocht? Zou kunnen.Oh bijzonder, ja ik had 2 geselecteerd maar had wel moeite om ook 2 naast elkaar aan te vinken. Steeds zo'n stomme melding.
Moeders de vrouw?
Mijn moeder gaat mee![]()
Denk het niet. Lange zijden zijn asociaal duur in verhouding t.o.v. West of Oost boven.Dan is de hele ring misschien uitverkocht? Zou kunnen.
oe, fijne plek, voorste rijen VV was een tijd lang een semi-vaste plek voor mij in de eerste jaren van de EL.Denk het niet. Lange zijden zijn asociaal duur in verhouding t.o.v. West of Oost boven.
Ze zullen de ring eerst wel geblokkeerd houden en mogelijk open gooien zodra er meer animo is.
Jammer, gelukkig zitten we bijna bij de reling zodat we niet als enige ergens zitten.
Weinig animo? We spelen tegen het grote fc Kopenhagen.. de kaarten zouden niet aan te slepen moeten zijn...Ook weinig animo zag ik bij kaartverkoop, of wacht iedereen op de 1e uitslag?
Prijs en bereikbaarheid ook hoog en lastig.
Tja, na 2 jaar met zelden een wedstrijd die je kan bezoeken maakt t mij geen r**t uit wie de tegenstander is, gewoon er weer bij zijnWeinig animo? We spelen tegen het grote fc Kopenhagen.. de kaarten zouden niet aan te slepen moeten zijn...![]()
Plek zat in ieder geval..Tja, na 2 jaar met zelden een wedstrijd die je kan bezoeken maakt t mij geen r**t uit wie de tegenstander is, gewoon er weer bij zijn![]()
. Maar heb dan ook menig vooronde/playoff EL wedstrijd bezocht.
Ze vragen dan ook veel te veel geld voor het gebodenVoor de thuiswedstrijd zijn ook best weinig kaarten verkocht. Ring nog niet in de verkoop, en in alle beschikbare vakken zijn nog plaatsen vrij.
Misschien gratis bier dan? Zelfs carnavalsmuziek wordt geniaal als er genoeg alcohol inzit...Ze vragen dan ook veel te veel geld voor het gebodenspeltakelgebrek aan vermaak.
Ze kunnen ook gewoon de prijzen van de kaarten verlagen en de salarissen van de spelers.Misschien gratis bier dan? Zelfs carnavalsmuziek wordt geniaal als er genoeg alcohol inzit...
Allemaal aan de thee dan. Daar worden de wedstrijden ook niet beter van ben ik bang...Ze kunnen ook gewoon de prijzen van de kaarten verlagen en de salarissen van de spelers.
Prijzen van kaarten en salarissen relateren aan prestaties.
Bier in stadions eerder verbieden gezien de ontwikkelingen met doorgedraaide toeschouwers die van alles op het veld gooien waardoor wedstrijden gestaakt moeten worden.
Al eerder gememoreerd: Betaald voetbal is ziek. Doodziek.![]()
Spelers laten zich niet of zelden inspireren door bier op de tribune.Allemaal aan de thee dan. Daar worden de wedstrijden ook niet beter van ben ik bang...