J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Om na 15 minuten invallen weer geblesseerd te rakenRomero is volgens Rik Elfrink komend weekend of volgende week weer terug.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Om na 15 minuten invallen weer geblesseerd te rakenRomero is volgens Rik Elfrink komend weekend of volgende week weer terug.
Jij verwacht dat we geen doelpunt daar incasseren? En al speel je gelijk, dan moet je het in de verlenging beslissen, waar zij thuisvoordeel hebben. Penalties verlies je met onze goalies sowieso.
Waarschijnlijk. Maar hij zal eerst 2 minuten krijgen, daarna 3, daarna 5, daarna 10....Om na 15 minuten invallen weer geblesseerd te raken
Ramalho wordt nu weer de missende schakel genoemd maar speelde ook gewoon drama na zijn eerste 2 maanden.Dit heb ik toch een paar keer moeten lezen, maar het klopt wel. Zonder Ramalho dat welteverstaan. Speaking of which, is die er weer bij tegen Utrecht? Ik verwacht dat Utrecht er vol op gaat klappen en zo vaak mogelijk op Drommel schiet.
Helemaal mee eens. Middelmaat. Maar hij heeft ervaring die een koppel Teze obispo mist. Dat is eigenlijk het enige verschil.Ramalho wordt nu weer de missende schakel genoemd maar speelde ook gewoon drama na zijn eerste 2 maanden.
Daar dacht ik na de wedstrijd ook weer aan, alweer geen topper gewonnen, schrijf maar bij in de lange lijst onder schmidtHet is een patroon geworden: als het een grote wedstrijd wordt en een soort knock-out vorm is, dan laat PSV het afweten. Of het nou tegen Ajax is of tegen Benfica of Sociedad of nu tegen Kopenhagen. We winnen sporadisch als het er op aankomt. Daarvoor hebben we een te wankele verdediging en keeper(s) en her en der hebben de verkeerde wissels en rare opstellingen ons de das omgedaan: ineens speelde we bijv tegen AZ in een 5-3-2 systeem, dat is maar een voorbeeld.
Het is eigenlijk te veel om op te noemen waarom we de grote wedstrijden maar amper winnend kunnen afsluiten.
Heb je effe?Kon helaas niet kijken, was Kopenhagen goed? Of waren wij matig?
Wisselend. PSV begon HEEL slecht en Kopenhagen vrij sterk. Daarna schoot Kopenhagen in een verdedigend blok wat ze goed uitvoerden en werd het aan de ene kant een goede partij van beide kanten maar aan de andere kant met heel erg veel fouten (een goede partij met veel fouten... Juist)Kon helaas niet kijken, was Kopenhagen goed? Of waren wij matig?
Was ff de blunder van Veerman vergeten. Kortom, 4 blunders, 4 tegengoals, waarvan 3 in de 1e helftIk tel er 3, welke vindt jij niet een fout?
Thanks voor je samenvatting! Maken we nog kans daar denk je?Wisselend. PSV begon HEEL slecht en Kopenhagen vrij sterk. Daarna schoot Kopenhagen in een verdedigend blok wat ze goed uitvoerden en werd het aan de ene kant een goede partij van beide kanten maar aan de andere kant met heel erg veel fouten (een goede partij met veel fouten... Juist)
Uiteindelijk hadden we nog de winst kunnen pakken, maar ook kunnen verliezen.
Als we 4 goals tegen krijgen door 4 blunders dan is het in theorie heel simpel, geen fouten maken.Thanks voor je samenvatting! Maken we nog kans daar denk je?
Drommel en geen fouten maken? Kunt beter op de lotto spelen denk ik, daar heb je meer kans.Als we 4 goals tegen krijgen door 4 blunders dan is het in theorie heel simpel, geen fouten maken.
Die blunderde laatst ook in jong, wordt je nu nog niet beter van. Misschien over 2 jaarAls Drommel het niet is zou ik nu misschien zelfs wel keer gokken op Delanghe. Als deze keeper toch alleen maar blundert kan je net zo goed een jong talent daar de kans geven.
Blundert toch niet heel vaak?Die blunderde laatst ook in jong, wordt je nu nog niet beter van. Misschien over 2 jaar
Was ff de blunder van Veerman vergeten. Kortom, 4 blunders, 4 tegengoals, waarvan 3 in de 1e helft
Gewoon Mvogo. Niet de beste maar om hem te laten banken door die ene fout. Drommel had ik nog wel hoop op maar dat gaat hem nooit meer worden.Als Drommel het niet is zou ik nu misschien zelfs wel keer gokken op Delanghe. Als deze keeper toch alleen maar blundert kan je net zo goed een jong talent daar de kans geven.
Om een wedstrijd tegen Kopenhagen nou onder toppers te scharen vergt ook nogal wat fantasie. Begrijp me niet verkeerd, het is een leuk elftal hoor. Maar een topper? Wil er bij mij niet in.Daar dacht ik na de wedstrijd ook weer aan, alweer geen topper gewonnen, schrijf maar bij in de lange lijst onder schmidt