Ongezouten
Bondscoach
Dit is minder dan Conference League niveau hoor; zelfs FC Eindhoven schat ik hoger in.Conclusie: erg vermakelijk, maar we zijn echt Conference League niveau geworden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dit is minder dan Conference League niveau hoor; zelfs FC Eindhoven schat ik hoger in.Conclusie: erg vermakelijk, maar we zijn echt Conference League niveau geworden.
Dus die missen we zondag weer?Covid
Niveau kelderklasse. Amateuristische blunders en hotseknotsbegoniavoetbal.Conclusie: erg vermakelijk, maar we zijn echt Conference League niveau geworden.
Ja. Maar we zijn maar zelden met 11 basiswaardige krachten en de B-garnituur is beduidend minder.Als Madueke wat meer in vorm is, Mwene weer terug en dan Max op de bank... en de spelers stoppen met stomme persoonlijke fouten maken, is het niveau echt wel een stuk hoger.
MauroPSV heeft een puntje weggekaapt, zo voel ik het wel. Voor de neutrale toeschouwer een hele spectaculaire wedstrijd. Voor PSV echter een aanfluiting vanwege alle persoonlijke fouten. Ik denk dat dit het maximale is dat PSV op het moment kan bieden. We moeten echt niet de illusie hebben iets voor de stellen in deze Condoleance League.
Beste speler vandaag:
Codi Gakpo
Dit ligt toch niet aan Schmidt en ook bij Feyenoord ging veel mis. Hadden ook een mindere tegenstanderFeijenoord wint gewoon 2 - 5 veel passie en strijd en goed voetbal, dat is wat een goede trainer teweeg kan brengen. Wij hebben Schmidt kansloze eigenwijze prutser.
ff aangepastDrommel 2
Mauro 5
Teze 3
Obispo 2
Max 3
Guti 4
Sangare 3
Götze 2
Gakpo 8
Veerman 4
Madueke 4
Doan 7
Zahavi 5
Vinicius 1
Een jonge verdediger die bijna nooit speelt kun je niet voor een nietsnut keeper zetten met naast hem Max en voor hem de foutenfestival van Sangare/Veerman/Guti. Zo’n jongen kan alleen een goede vervanger zijn als het elftal niet overlopen wordt. Hij mist al ritme door niet te spelen en dan zulke instabiele factors voor, naast en achter hem…Obispo komt ook gewoon veel te kort. Mega onzeker en communiceert vanuit achter gewoon niet. Heeft 2 blunders per wedstrijd. Sangare mag van mij echt wel flink de waarheid worden vertelt. Doen waar je goed in bent en geen gegoochel en nonchalante houding hebben. En Drommel en Max niet meer opstellen! De linksback van jong psv is echt niet minder!
Heb jij hier van genoten dan?Je moet toch eerlijk toegeven dat conference league een goede vondst is van de UEFA. Zo kunnen supporters van voetbaldwergen nog een beetje genieten van dit soort spannende potjes ipv dat ze in de CL worden vermorzeld in de voorronde en meteen uitgeschakeld voor Europees voetbal?
Het zou me verbazen.Zenuwslopend. We hebben wel met een aantal krachten gesmeten in de aanloop naar Utrecht uit. Ben benieuwd of we dat gaat winnen