Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Das waar ja. Als td was het zo als Brands zei dat er geen interesse was speelde ie een week later bij psv 😁
Maar dit is een verdediger. Daar gelden andere regels voor als middenvelder. Elke euro aan een verdediger is er 1 die niet aan een middenvelder besteed kan worden. (denkt Brands)
 
Maar dit is een verdediger. Daar gelden andere regels voor als middenvelder. Elke euro aan een verdediger is er 1 die niet aan een middenvelder besteed kan worden. (denkt Brands)
De wet van Brands inderdaad. Het komt allemaal weer terug bij me.. was het even vergeten
 
Nou, voor dat bedrag lijkt het me wel een goede aankoop. Hij is tenslotte Engels. Aan de andere kant betekent dat dat er een hoop andere verdedigers moeten vertrekken.
 
PSV gaat Jarrad Branthwaite definitief niet overnemen van Everton. De Premier League club verlangde naar verluidt een bedrag tussen de vijf en zeven miljoen euro voor de Engels jeugdinternational, maar dat weigert PSV voor Branthwaite neer te leggen.

Vraag me af of er nog veel clausules bijzitten. Als het bedrag tegen de 5 miljoen schuurt dan zeker doen.

Als het dichterbij de 7 miljoen zit en flink wat clausule (bijv dikke doorverkooppercentage). Dan vind ik het zelf ook aan de forse kant.

Ik vind Gerrit momenteel de verdediger met het meeste potentieel en het beste. Wel zie ik hem niet als leider van de verdediging volgend seizoen. Daarvoor moet nog een ervaren en betere verdediger centraal gekocht worden.
 
Vraag me af of er nog veel clausules bijzitten. Als het bedrag tegen de 5 miljoen schuurt dan zeker doen.

Als het dichterbij de 7 miljoen zit en flink wat clausule (bijv dikke doorverkooppercentage). Dan vind ik het zelf ook aan de forse kant.

Ik vind Gerrit momenteel de verdediger met het meeste potentieel en het beste. Wel zie ik hem niet als leider van de verdediging volgend seizoen. Daarvoor moet nog een ervaren en betere verdediger centraal gekocht worden.
Dat roepen we al lang: “met een goede verdediger er naast….”
En die komt nooit. En met Brands aan het roer al helemaal niet.
 
Vraag me af of er nog veel clausules bijzitten. Als het bedrag tegen de 5 miljoen schuurt dan zeker doen.

Als het dichterbij de 7 miljoen zit en flink wat clausule (bijv dikke doorverkooppercentage). Dan vind ik het zelf ook aan de forse kant.

Ik vind Gerrit momenteel de verdediger met het meeste potentieel en het beste. Wel zie ik hem niet als leider van de verdediging volgend seizoen. Daarvoor moet nog een ervaren en betere verdediger centraal gekocht worden.

Eens, gezien gradje zijn leeftijd kun je het wellicht ook niet verwachten dat hij de kar trekt maar op basis van potentieel blijft het wel een speler die interessant is.
 
Dat roepen we al lang: “met een goede verdediger er naast….”
En die komt nooit. En met Brands aan het roer al helemaal niet.
Klopt is ook een structureel probleem. Maar ik zie 7 miljoen nog liever geïnvesteerd worden in een leider in de verdediging.

Tegelijk met Brands is die kans klein. Dan zou ik wel tevreden zijn als we Gerrit kunnen houden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Klopt is ook een structureel probleem. Maar ik zie 7 miljoen nog liever geïnvesteerd worden in een leider in de verdediging.

Tegelijk met Brands is die kans klein. Dan zou ik wel tevreden zijn als we Gerrit kunnen houden.
Die vind je niet voor 7 miljoen, denk ik. Speld in een hooiberg.
 
Ik vind ‘t niet zo veel. Boscagli vind ik veel beter en voegt voetballend ook meer toe. Ik denk zelfs dat Obispo meer potentieel heeft dan deze lange slungel.
 
Ik vind ‘t niet zo veel. Boscagli vind ik veel beter en voegt voetballend ook meer toe. Ik denk zelfs dat Obispo meer potentieel heeft dan deze lange slungel.
In het fysieke en de snelheid vind ik Gerrit zeker beter. Boscagli is beter in passjes intercepten, en uiteraard het voetballende. Hoewel de laatste maanden voor zijn blessure daar ook weinig uitkwam.

Maar dan nog, een talentvolle Engelse verdediger voor 5-7 miljoen. Alleen een Engels voetbalpaspoort is al 4 miljoen waard. Hij is nog jong, wie weet ontwikkelt hij zich goed. Als hij blijft steken, kun je hem verkopen aan heel de Championship voor 5 miljoen.
 
Ik vind ‘t niet zo veel. Boscagli vind ik veel beter en voegt voetballend ook meer toe. Ik denk zelfs dat Obispo meer potentieel heeft dan deze lange slungel.
Je kunt ook te ver gaan. En potentieel? Obispo is 24... als dat potentieel er inmiddels niet een beetje uit begint te komen denk ik niet dat we er nog veel van moeten verwachten. Dan geef ik Brainthwaite met zijn 20 jaar meer kans om te groeien naar een goed niveau.
 
Je kunt ook te ver gaan. En potentieel? Obispo is 24... als dat potentieel er inmiddels niet een beetje uit begint te komen denk ik niet dat we er nog veel van moeten verwachten. Dan geef ik Brainthwaite met zijn 20 jaar meer kans om te groeien naar een goed niveau.
Obispo is een topverdediger met te veel black-outs. Hij beheerst alles goed (koppen, slidings, passing, duels). Hij is alleen niet betrouwbaar door die rare momenten van hem. Op zijn leeftijd zal dat inderdaad niet weggaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan