Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
PSV huurt Jarrad Branthwaite van Everton
Definitief PSV huurt Jarrad Branthwaite van Everton

PSV versterkt de selectie per direct met Jarrad Branthwaite. De 20-jarige jeugdinternational van Engeland komt op huurbasis over van Everton.

cid84258_220716PZ28694.jpg


1195261e-88bb-428c-beed-4adb1a0bd4ef_image12272057965661576527.jpg
 
Had liever een ervaren verdediger gezien of een flinke investering in een topper, maar laat ik het positief bekijken; er is in ieder geval een verdediger bij gekomen, en dat was hoog nodig. Kwantitatief lost dit een hoop op, maar kwalitatief acht ik de achterhoede helaas niet vCL bestendig.

Leuke gozer overigens, afgaande op het interview.
 
Had liever een ervaren verdediger gezien of een flinke investering in een topper, maar laat ik het positief bekijken; er is in ieder geval een verdediger bij gekomen, en dat was hoog nodig. Kwantitatief lost dit een hoop op, maar kwalitatief acht ik de achterhoede helaas niet vCL bestendig.

Leuke gozer overigens, afgaande op het interview.
Nou, 'een hoop' is ook wat overdreven. Hij is groot, maar het is maar 1 speler he? ;)
 
Ik begrijp de afweging wel met Boscagli die weer terug verwacht wordt, maar het wel echt graag een topversterking achterin gezien. Maar ik moet zeggen dat ook ik wel een goed gevoel bij deze jongen heb.
Ik begrijp de afweging wat minder, omdat ik eigenlijk vind dat zowel Boscagli als Teze een ervaren kwaliteitsverdediger naast zich moeten hebben met leiderschapskwaliteiten, en dat ze samen te licht zijn om CL niveau te kunnen aantikken. Maar bij PSV ziet men dat dus anders. Dat vind ik zorgwekkend.
 
Ja, je schrijft t anders, maar fonetisch komt t overeen


Nu maar hopen dat ie zich niet de kaas van zijn brood laat eten als verdediger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan