Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

En de wijze waarop jij die wedstrijd uitlegt is niet gekleurd. Er waren overtredingen op het randje van geel en rood waar jij rood had willen zien, er was een dieprode overtreding van Obispo en die werd gewoon terecht bestraft.
In de eerste helft deelde een Feyenoorder wel een elleboogstoot uit aan Mwene, die verbazingwekkend genoeg niet met rood bestraft werd. Dus in die zin is beklagen niet geheel onterecht.
 
In de eerste helft deelde een Feyenoorder wel een elleboogstoot uit aan Mwene, die verbazingwekkend genoeg niet met rood bestraft werd. Dus in die zin is beklagen niet geheel onterecht.
Hij kwam breed in, lomp met de elleboog, dat is uiteindelijk wel iets anders dan een elleboogstoot.
 
Hij kwam breed in, lomp met de elleboog, dat is uiteindelijk wel iets anders dan een elleboogstoot.
Ik ben het wel met je eens. Toch vond ik ook - en aangezien ik het niet uit wil gaan zoeken (of hoop dat een ander dat geduld wel heeft) houd ik het gemakshalve bij onderbuikgevoel - dat De Kuip meer dan eens de schijn tegen had als het aankomt op eerlijkheid. Het leek er zeg maar vaker op dat Feyenoord daar niet mocht verliezen.
 
Ik ben het wel met je eens. Toch vond ik ook - en aangezien ik het niet uit wil gaan zoeken (of hoop dat een ander dat geduld wel heeft) houd ik het gemakshalve bij onderbuikgevoel - dat De Kuip meer dan eens de schijn tegen had als het aankomt op eerlijkheid. Het leek er zeg maar vaker op dat Feyenoord daar niet mocht verliezen.
Ach, en als je op t feyenoordforum gaat kijken zijn er vast mensen die dat beweren over bepaalde uitwedstrijden van feyenoord, en bij ajax aangaande ajax etc. etc.
 
En de wijze waarop jij die wedstrijd uitlegt is niet gekleurd. Er waren overtredingen op het randje van geel en rood waar jij rood had willen zien, er was een dieprode overtreding van Obispo en die werd gewoon terecht bestraft.
Antenor kennende kan hij los gaan op de VAR maar dit was gewoon als grappige post bedoeld. Tuurlijk was het rood maar Obispo dacht dat alles toegestaan was die middag gezien hoe er gefloten werd. Dat was de grap en ik vond hem nog leuk ook :)
 
Would like him back, but don't think Everton is going to back down on their valuation. They are in a financial crisis so would think they would take what they can get.
 
En de wijze waarop jij die wedstrijd uitlegt is niet gekleurd. Er waren overtredingen op het randje van geel en rood waar jij rood had willen zien, er was een dieprode overtreding van Obispo en die werd gewoon terecht bestraft.
Ken jij mensen die niet gekleurd kijken naar iets?
En het gaat mij er om hoe gekleurd "het collectieve geheugen" tot stand komt.
In de eerste helft deelde een Feyenoorder wel een elleboogstoot uit aan Mwene, die verbazingwekkend genoeg niet met rood bestraft werd. Dus in die zin is beklagen niet geheel onterecht.
En dit is nog maar één van de gevalletjes die Feijenoorders zich onbestraft konden permitteren.
Hij kwam breed in, lomp met de elleboog, dat is uiteindelijk wel iets anders dan een elleboogstoot.
Klinkt als de uitleg van ene Dick van Egmond.
Dat een Ajacied niet hard genoeg op het been van Zahavi stampte.
Dat de VAR prima is als die Blind niet bestraft tegen Lozano en wel Schwaab bestraft als Neres een tikje krijgt.
Ik ben het wel met je eens. Toch vond ik ook - en aangezien ik het niet uit wil gaan zoeken (of hoop dat een ander dat geduld wel heeft) houd ik het gemakshalve bij onderbuikgevoel - dat De Kuip meer dan eens de schijn tegen had als het aankomt op eerlijkheid. Het leek er zeg maar vaker op dat Feyenoord daar niet mocht verliezen.
Je hoop zal tevergeefs zijn. Er komt helemaal niets meer in het openbaar over dat soort zaken, vrees ik.
Wel kan ik je na 68 jaar ervaring geruststellen; luister in deze gevallen maar naar je onderbuik. Dan zit je goed.;)
Ach, en als je op t feyenoordforum gaat kijken zijn er vast mensen die dat beweren over bepaalde uitwedstrijden van feyenoord, en bij ajax aangaande ajax etc. etc.
Wat een kromme redenering.
Als je op een Russisch forum kijkt vind je vast wel mensen die de oorlog goedkeuren.
Dus wat zanikken ze dan op een forum in de Oekraine?:unsure:
Dus op de verschillende fora middelt het zich in ieder geval uit. :)
Maar het blijft wachten tot St Juttemis alvorens de transparante KNVB het resultaat van haar eigen uitmiddelen bekend maakt.
Antenor kennende kan hij los gaan op de VAR maar dit was gewoon als grappige post bedoeld. Tuurlijk was het rood maar Obispo dacht dat alles toegestaan was die middag gezien hoe er gefloten werd. Dat was de grap en ik vond hem nog leuk ook :)
Ho, ho, ik ga nooit los op de VAR, vraag Zeist slechts - tevergeefs - vaak om nadere uitleg.
Maar je hebt gelijk dat er van enige ironie in mijn post wel sprake was na de onzinnige post over de volgens een mede forummer te kort geschorste Obispo.
Goed gezien van je.;)

En wat Branthwaite betreft herhaal ik dat ik zijn vertrek, net als dat van Guti , sterk betreur. We worden er niet ( mentaal )sterker op.
 
Laatst bewerkt:
Wat een kromme redenering.
Als je op een Russisch forum kijkt vind je vast wel mensen die de oorlog goedkeuren.
Dus wat zanikken ze dan op een forum in de Oekraine?:unsure:
Tering, jij hebt echt een enorme plaat voor je kop, hoe krijg je dit uit je toetsenbord joh.
 
Tering, jij hebt echt een enorme plaat voor je kop, hoe krijg je dit uit je toetsenbord joh.
Laat ik toch blijven proberen wel respectvol en inhoudelijk te antwoorden.

De kern van mijn boodschap is dat je niet aan moet komen dragen, zoals jij deed, met onzin als gekleurde bril en dan andere gekleurde brillen erbij sleept om je punt te proberen te maken.
Hopelijk kun je deze uitleg wat minder gekleurd bekijken en hem daardoor nu wel begrijpen.

Als jij vindt dat PSV niets te klagen had in de Kuip, daarmee oordelend dat onze coach en onze aanvoerder uit hun nek kletsten, vind ik dat prima, hoor.
Maar accepteer dan tenminste dat niet iedereen die zienswijze van jou normaal vindt.
 
Laat ik toch blijven proberen wel respectvol en inhoudelijk te antwoorden.

De kern van mijn boodschap is dat je niet aan moet komen dragen, zoals jij deed, met onzin als gekleurde bril en dan andere gekleurde brillen erbij sleept om je punt te proberen te maken.
Hopelijk kun je deze uitleg wat minder gekleurd bekijken en hem daardoor nu wel begrijpen.

Als jij vindt dat PSV niets te klagen had in de Kuip, daarmee oordelend dat onze coach en onze aanvoerder uit hun nek kletsten, vind ik dat prima, hoor.
Maar accepteer dan tenminste dat niet iedereen die zienswijze van jou normaal vindt.
Een oorlogssituatie erbij halen om gekleurdheid van supporters goed te praten. Gewoon walgelijk, losgezogen van de werkelijkheid in je "Don Quichot-strijd" tegen de KNVB, gewoon beneden alle peil.
 
Een oorlogssituatie erbij halen om gekleurdheid van supporters goed te praten. Gewoon walgelijk, losgezogen van de werkelijkheid in je "Don Quichot-strijd" tegen de KNVB, gewoon beneden alle peil.
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw interpretaties, die in dit geval kant noch wal raken.

Dat Don Quichotte verhaal is er ook zo een.
Ik vraag slechts om transparantie bij de voetbalbond.
Wat kan daar op tegen zijn?

Nogmaals ; alles en iedereen bekijkt de wereld gekleurd.
Als jij die opmerking walgelijk vindt moet je niet bij mij zijn.
Zie mijn eerste zin over interpretaties.
 
Brantwaithe is echt de meest overschatte speler op dit forum. Boscagli is zo veel beter. Gewoon een Engelse houthakker die alleen aardig is in de 1 vs 1. (Deze tweet mogen jullie opslaan voor het geval hij ooit de nieuwe Vidic wordt)
 
Brantwaithe is echt de meest overschatte speler op dit forum. Boscagli is zo veel beter. Gewoon een Engelse houthakker die alleen aardig is in de 1 vs 1. (Deze tweet mogen jullie opslaan voor het geval hij ooit de nieuwe Vidic wordt)
Het is een pure verdediger, die gewoon ballen blockt en wegkopt. Ik denk dat we hem hier zo waarderen omdat we daar erg weinig van hebben gezien de laatste jaren. Gerrit is gewoon een hele simpele - maar daardoor heel waardevolle- verdediger. Zeker als de concurrenten verdedigend zoveel steken laten vallen.

In voetballen en inzicht en alles is Boscagli inderdaad veel beter. Die hoeft vaak neit in het duel te komen, omdat hij de passlijn er al uit haalt. Maar eenmaal in het duel vind ik Gerrit echt wel beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan