Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Everton wil hem best verkopen heb ik de indruk. De prijs waarvoor is een probleem voor PSV. Dit vond ik nou niet zo'n slechte huur, hebben we een hoop aan gehad.

Als je het nu over Hazard, Silva of Savio had, ga ik met je mee.
Niet slecht, maar om nou te zeggen dat het geweldig was, nee, dat ook weer niet. Sowieso veel te duur voor wat hij te bieden heeft.
 
Niet slecht, maar om nou te zeggen dat het geweldig was, nee, dat ook weer niet. Sowieso veel te duur voor wat hij te bieden heeft.

Voor hoeveel was hij dan gehuurd?
Inderdaad, volgens mij was dit geen absurd huurbedrag/salaris. Dit in tegenstelling tot Hazard, en in mindere mate Silva en Savio.

Eens dat Gerrit goed maar niet geweldig was. Als we hem voor een miljoen of 5 over konden nemen, prima, meer is hij niet waard
 
Modale verdediger die het vooral van zijn fysiek en werklust moest hebben. Positioneel echter regelmatig zwak en ook een speler die geregeld verkeerde keuzes maakt. Was absoluut wel een toevoeging geweest gezien zijn groeipotentieel, maar niet voor meer als een miljoen of 5. Sympathieke gozer, dat wel. Prima dat hij echter weer vertrekt.
 
Modale verdediger die het vooral van zijn fysiek en werklust moest hebben. Positioneel echter regelmatig zwak en ook een speler die geregeld verkeerde keuzes maakt. Was absoluut wel een toevoeging geweest gezien zijn groeipotentieel, maar niet voor meer als een miljoen of 5. Sympathieke gozer, dat wel. Prima dat hij echter weer vertrekt.
I.m.o. niet per se beter dan Obispo. Maar dan Engels......
 
Modale verdediger die het vooral van zijn fysiek en werklust moest hebben. Positioneel echter regelmatig zwak en ook een speler die geregeld verkeerde keuzes maakt. Was absoluut wel een toevoeging geweest gezien zijn groeipotentieel, maar niet voor meer als een miljoen of 5. Sympathieke gozer, dat wel. Prima dat hij echter weer vertrekt.
Zeker een goede optie als hij niet teveel moet kosten.
Niet eens met je laatste zin.
Net als bij Guti geldt, waar halen we betere spelers voor pakweg 5 miljoen?
 
Vooral die onnodige rode kaart tegen Fn was echt amateuristisch..
Ik vond het begrijpelijk wat hij deed.
Hij zag tegenstanders steeds zo over de schreef gaan en wist niet dat er met twee maten gemeten werd door Danny en zijn VAR.
Dat was natuurlijk wel dom want dat had hij kunnen weten.
Zo gaat het in de Kuip immers vaker.
Ja, zeker in het begin, maar hij werd steeds beter. Vergeet niet dat die jongen nog jong was en er geen fatsoenlijke aanvalsleider was om 'm te coachen. Ik zou het wel zien zitten.
Zeker spijtig dat na Guti nu een tweede speler ons verlaat die sterk groeiende was.
Twee man minder met veel kwaliteit EN de juiste mentaliteit binnen en buiten het veld.
Zo wordt een supporter niet optimistischer bij het naderen van het nieuwe seizoen..
 
Ik vond het begrijpelijk wat hij deed.
Hij zag tegenstanders steeds zo over de schreef gaan en wist niet dat er met twee maten gemeten werd door Danny en zijn VAR.
Dat was natuurlijk wel dom want dat had hij kunnen weten.
Dit was natuurlijk altijd rood. Echt onzin om dát op de scheidsrechter af te wentelen.
 
Dit was natuurlijk altijd rood. Echt onzin om dát op de scheidsrechter af te wentelen.
Ik beweer toch ook niet dat het geen rood was. Ik zeg alleen dat er met twee maten gemeten is in dit cruciale duel waar Ruud en Luuk zich achteraf terecht beklaagden over de arbitrage.
Helaas werkt het zo dat alleen de eindstand in het "collectieve geheugen" belandt en niet de wijze waarop die NA 99 MINUTEN tot stand kwam.
Ik reageerde dus alleen op de onzinnige insinuatie alsof we door Obispo dit duel niet gewonnen hebben dat ons in een grotere flow had kunnen brengen dan waarin Feijenoord nu belandde.
 
Ik beweer toch ook niet dat het geen rood was. Ik zeg alleen dat er met twee maten gemeten is in dit cruciale duel waar Ruud en Luuk zich achteraf terecht beklaagden over de arbitrage.
Helaas werkt het zo dat alleen de eindstand in het "collectieve geheugen" belandt en niet de wijze waarop die NA 99 MINUTEN tot stand kwam.
Ik reageerde dus alleen op de onzinnige insinuatie alsof we door Obispo dit duel niet gewonnen hebben dat ons in een grotere flow had kunnen brengen dan waarin Feijenoord nu belandde.
En de wijze waarop jij die wedstrijd uitlegt is niet gekleurd. Er waren overtredingen op het randje van geel en rood waar jij rood had willen zien, er was een dieprode overtreding van Obispo en die werd gewoon terecht bestraft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan