Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Ja tuurlijk, Mauro weg. Op basis waarvan? Een seizoen met blessureleed? En je laat wel Ramalho blijven?

Ja doorselecteren en met van Aanholt is zijn plek weg. Is een middenvelder die gekunsteld op de LB aardig meekwam maar in mijn ogen onvoldoende voor PSV nivo. Ramalho is geen must maar dan moet er een ervaren RCV gekocht worden.
 
Ja doorselecteren en met van Aanholt is zijn plek weg. Is een middenvelder die gekunsteld op de LB aardig meekwam maar in mijn ogen onvoldoende voor PSV nivo. Ramalho is geen must maar dan moet er een ervaren RCV gekocht worden.
Dan zijn we het simpelweg oneens, maar dat kn natuurlijk altijd. Met Mauro zou ik geen RB kopen. Sambo als back-up, en je hebt een prima bezetting.
 
Dan zijn we het simpelweg oneens, maar dat kn natuurlijk altijd. Met Mauro zou ik geen RB kopen. Sambo als back-up, en je hebt een prima bezetting.
Ik wel, overigens. Sambo is een prima backup, maar erop vertrouwen dat Mauro, na een heel jaar niet gespeeld te hebben, weer op z'n oude nivo van voor z'n blessure terugkomt, en, als dat wel het geval is, dat hij een heel jaar heel blijft, lijkt me heel onverstandig. Als Van Ewijk voor een normaal bedrag (5-6m) op te halen is, zou ik dat altijd doen. Anders toch echt een andere basis RB halen, nog een jaar zonder, levert waarschijnlijk hetzelfde resultaat op: veel onnodig puntenverlies.
 
Ik wel, overigens. Sambo is een prima backup, maar erop vertrouwen dat Mauro, na een heel jaar niet gespeeld te hebben, weer op z'n oude nivo van voor z'n blessure terugkomt, en, als dat wel het geval is, dat hij een heel jaar heel blijft, lijkt me heel onverstandig. Als Van Ewijk voor een normaal bedrag (5-6m) op te halen is, zou ik dat altijd doen. Anders toch echt een andere basis RB halen, nog een jaar zonder, levert waarschijnlijk hetzelfde resultaat op: veel onnodig puntenverlies.

Beide keuzes zijn te verdedigen en ik denk dat als je zoals jij zegt v Ewijk schappelijk op kunt pikken dat het niet verkeerd is om 4 backs voor 2 posities te hebben
 
Ik wel, overigens. Sambo is een prima backup, maar erop vertrouwen dat Mauro, na een heel jaar niet gespeeld te hebben, weer op z'n oude nivo van voor z'n blessure terugkomt, en, als dat wel het geval is, dat hij een heel jaar heel blijft, lijkt me heel onverstandig. Als Van Ewijk voor een normaal bedrag (5-6m) op te halen is, zou ik dat altijd doen. Anders toch echt een andere basis RB halen, nog een jaar zonder, levert waarschijnlijk hetzelfde resultaat op: veel onnodig puntenverlies.
Als je CL wilt halen én spelen en tegelijkertijd serieus mee wilt doen voor het kampioenschap, dan moet je iedere positie dubbel bezet hebben en minstens eigenlijk 16 a 17 PSV-waardige spelers hebben. De laatste jaren lukt het al nauwelijks om er 11 bij elkaar te vinden.
 
Dan zijn we het simpelweg oneens, maar dat kn natuurlijk altijd. Met Mauro zou ik geen RB kopen. Sambo als back-up, en je hebt een prima bezetting.
Ik ben het eens mee dat ik Mauro altijd zou houden maar dan wel als Linksback. Vorm bepaalt wie der speelt Van Aanholt is wat ouder en ondanks dat hij fit is zal hij echt wel wat wedstrijden missen daarbij is Mauro ook vaker afwezig door blessures. Dan zou ik Sambo als rechtsback terughalen en daarbij nog een speler halen die het met Sambo mag uitmaken (type van Ewijk).
 
Ruud heeft niet veel met spelers die onder Schmidt er bovenuit staken. Gutti, Teze, Mauro, Boscagli.

Op rechts Mauro en Sambo, op links Van Aanholt + aankoop. In het centrum Boscagli, Teze (ja echt) en nog 2 goede aankopen die iets toevoegen.
Van Aanholt vind ik persoonlijk geen basisspeler. Prima dat ie volgend seizoen er ook is, maar graag als reservespeler. Mij heeft ie nog niet overtuigd,
 
het is te hopen dat hij blijft, maar waarschijnlijk is de uitkomst dat we een ander moeten vinden. Hoop dat Stewart iets daadkrachtiger is dan zijn voorganger en in juli zijn selectie grotendeels op orde heeft.
 
Ik ben benieuwd of je er met 12-15 miljoen bent. Zoniet, dan kunnen we hem sowieso niet betalen. Die wedstrijd tegen Ajax in de beker: zo’n verdediger moeten we gewoon hebben. We hebben altijd van die verdedigers zoals Boscagli of andere defensieve lichtgewichten. Ik vond Brobbey namelijk buiten dat hij niet kan mikken hun beste speler ondanks Gerrit. Ik denk dat dat zomaar anders had kunnen aflopen met twee goeie ‘voetballers’ in plaats van verdedigers achterop. Als je dan naast Gerrit nog een routinier, zoals Feyenoord met Hancko en Trauner heeft, als vervanger van Ramalho kan aantrekken dan gaat het echt ergens op lijken achterin. En omdat ik het misschien soms weinig doe dan bij deze ook complimenten aan Ruud. Hij ziet het goed dat je Branthwaite nodig hebt in dit soort potten.
 
In de winterstop wilde psv geen 7-10 miljoen betalen. Of wat was het bedrag toen?
Toen was het toch ook al duidelijk dat hij dit wel waard is. Dus lijkt me niet dat psv nu meer geld overweegt??
Of gaat de nieuwe TD zn stempel drukken? :sneaky:
 
In de winterstop wilde psv geen 7-10 miljoen betalen. Of wat was het bedrag toen?
Toen was het toch ook al duidelijk dat hij dit wel waard is. Dus lijkt me niet dat psv nu meer geld overweegt??
Of gaat de nieuwe TD zn stempel drukken? :sneaky:
Er zijn nooit echt concrete bedragen gelekt, dus dat blijft gisssn.
 
In de winterstop wilde psv geen 7-10 miljoen betalen. Of wat was het bedrag toen?
Toen was het toch ook al duidelijk dat hij dit wel waard is. Dus lijkt me niet dat psv nu meer geld overweegt??
Of gaat de nieuwe TD zn stempel drukken? :sneaky:
Volgens mij gaf Brands aan dat er geïnvesteerd kan worden. Zaak is om middelmaat te lozen, om ruimte te maken voor dit soort spelers
 
Volgens mij gaf Brands aan dat er geïnvesteerd kan worden. Zaak is om middelmaat te lozen, om ruimte te maken voor dit soort spelers
Eens. Alleen is de vraag of je als Nederlandse club de Engeland-taks wil betalen. Doe dan maar een Hancko ofzo. De scouting mag aan het werk gezet worden dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan