Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Ja doorselecteren en met van Aanholt is zijn plek weg. Is een middenvelder die gekunsteld op de LB aardig meekwam maar in mijn ogen onvoldoende voor PSV nivo. Ramalho is geen must maar dan moet er een ervaren RCV gekocht worden.
Ervaren en goede CV en vooral iemand die de verdediging kan sturen is zeer dringend willen we stappen maken .
Het gebeurt al te vaak dat er achteraan opendeur wordt gehouden omdat iedereen blijkbaar zijn ding doet en er geen blok staat.
Zie recent nog Sparta ( en meerdere keren al ) waar de laatste minuut nog iemand los door de verdediging magen lopen en een openscoringskans krijgt .
 
PSV gaat Jarrad Branthwaite definitief niet overnemen van Everton. De Premier League club verlangde naar verluidt een bedrag tussen de vijf en zeven miljoen euro voor de Engels jeugdinternational, maar dat weigert PSV voor Branthwaite neer te leggen.

Los van het feit of die nou echt zo goed is, is 5-7 miljoen toch niet veel in deze markt als je een speler wilt?
 
PSV gaat Jarrad Branthwaite definitief niet overnemen van Everton. De Premier League club verlangde naar verluidt een bedrag tussen de vijf en zeven miljoen euro voor de Engels jeugdinternational, maar dat weigert PSV voor Branthwaite neer te leggen.

Pardon?! 5-7 niet neer willen leggen voor deze jongen?

Ik dacht dat ze er rond de 15 voor zouden vragen ivm zijn nationaliteit

Wacht: even vergeten dat we Brands weer bij de club hebben. Die jongen komt dus gewoon
 
PSV gaat Jarrad Branthwaite definitief niet overnemen van Everton. De Premier League club verlangde naar verluidt een bedrag tussen de vijf en zeven miljoen euro voor de Engels jeugdinternational, maar dat weigert PSV voor Branthwaite neer te leggen.

Nee, natuurlijk niet. Waarom zou je een stabiele verdediging willen wij zijn psv. Hebben we helemaal niet nodig..
 
Ik vind het jammer. Gerrit is een sterke verdediger en er zit nog veel rek in, is pas 20? (Vergeten we gemakshalve ook wel snel). Voor een verdediger op die leeftijd vond ik het indrukwekkend. Die komt er wel denk ik als ie slimme keuzes blijft maken. Jammer dat dat niet bij ons gaat zijn.
 
Ik vind het jammer. Gerrit is een sterke verdediger en er zit nog veel rek in, is pas 20? (Vergeten we gemakshalve ook wel snel). Voor een verdediger op die leeftijd vond ik het indrukwekkend. Die komt er wel denk ik als ie slimme keuzes blijft maken. Jammer dat dat niet bij ons gaat zijn.
Ik hou nog even een slag om e arm, riekt naar de typische Brands tactiek. Ik sluit helemaal niet uit dat hij komt, zeker als hij 5-7m moet kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan