Ibrahim Sangaré (M)

Haha omdat ie nu net 2 x gescoord heeft?

Wel lekker voor PSV dat hij begint te scoren maar 2 weken geleden was t nog een simpele balafpakker die zsm de bal moest spelen naar iemand met zelfde shirt.

Laat hem dit eerst maar eens volhouden (vooral Europees) en wellicht komt er dan een leuke club maar eu top club (top10) gaat hem echt niet worden denk ik.

Gefeliciteerd nog met de overwinning.

Je noemt hem een 'simpele' balafpakker, maar daar ga ik niet in mee. Hij is in de eredivisie de meest 'indrukwekkende' balafpakker. Hij gooit zijn gespierde gladiatorsbeen naar de bal als een lasso naar een tandloze stier en grijpt de bal alsof hij zijn bezit opeist. Dat is niet simpel mijn Amsterdamse vriend. Dat is een staaltje gladiatorspirit die je zelden ziet op de internationale velden.
 
Zeker, was ook positief verrast toen ik het zag na posten haha. Was aan het zoeken naar een optie in het balkje bovenin, maar dat is niet eens nodig dus, nice :)
Die optie is er ook in de werkbalk van de editor eventueel.
Klik op het media-symbooltje, rechts van de smiley en dan kun je daar ook een link plakken die dan automatisch media-tags krijgt. (Y);)
 
Precies. En zéker voor ons. Hij is onze belangrijkste speler. Want we missen hem het meeste als hij er niet bij is. Zelfs andere topspelers als Cody, Mario of Madueke zijn beter te vervangen.

Zegt natuurlijk ook wat over de selectie, maar ik gooi hem vooral even op Sangare's conto. Gewoon, omdat het kan.
Nu ga je te ver! Cody is niet te vervangen :mad:
 
Nu snap ik onze John pas.. Hij heeft geen stand-in/vervanger/backup gehaald omdat er gewoon geen vervanger is voor deze held! Heb het al vaker gezegd met een paar anderen, deze man kan echt wat en langzaam maar zeker gaat hij voor 25-30 miljoen de deur uit over 2 seizoenen.

Tekent gewoon bij want da's vooralsnog het enige wat John bewezen heeft te kunnen, contracten verlengen! En daarna een klapper richting top van Europa voor een hoop geld.

Overigens, komt hij uit de koker van Schmidt of is hij door onze "scouting" gescout?
 
Nu snap ik onze John pas.. Hij heeft geen stand-in/vervanger/backup gehaald omdat er gewoon geen vervanger is voor deze held! Heb het al vaker gezegd met een paar anderen, deze man kan echt wat en langzaam maar zeker gaat hij voor 25-30 miljoen de deur uit over 2 seizoenen.

Tekent gewoon bij want da's vooralsnog het enige wat John bewezen heeft te kunnen, contracten verlengen! En daarna een klapper richting top van Europa voor een hoop geld.

Overigens, komt hij uit de koker van Schmidt of is hij door onze "scouting" gescout?
Ja lastig. Want als het een succes is, dan kan het niet van JdJ zijn. Maar Schmidt heeft geen link met Toulouse, dus dat zou betekenen dat PSV heeft toegeslagen op het juiste moment (Toulouse degradeerde). Kan toch eigenlijk niet......
 
Nu snap ik onze John pas.. Hij heeft geen stand-in/vervanger/backup gehaald omdat er gewoon geen vervanger is voor deze held! Heb het al vaker gezegd met een paar anderen, deze man kan echt wat en langzaam maar zeker gaat hij voor 25-30 miljoen de deur uit over 2 seizoenen.

Tekent gewoon bij want da's vooralsnog het enige wat John bewezen heeft te kunnen, contracten verlengen! En daarna een klapper richting top van Europa voor een hoop geld.

Overigens, komt hij uit de koker van Schmidt of is hij door onze "scouting" gescout?
Dat ligt eraan, die vraag kunnen we pas beantwoorden als hij verkocht wordt. Als hij voor veel geld verkocht wordt is het uit de koker van Schmidt, als het tegenvalt van JdJ.:sneaky:
 
Je noemt hem een 'simpele' balafpakker, maar daar ga ik niet in mee. Hij is in de eredivisie de meest 'indrukwekkende' balafpakker. Hij gooit zijn gespierde gladiatorsbeen naar de bal als een lasso naar een tandloze stier en grijpt de bal alsof hij zijn bezit opeist. Dat is niet simpel mijn Amsterdamse vriend. Dat is een staaltje gladiatorspirit die je zelden ziet op de internationale velden.
Ho ho mijn Eindhovense vriend, ik gaf aan dat de publieke opinie hier op t forum was dat t een simpele balafpakker was. Ik kijk alleen goed voetbal dus kan niet oordelen over Sangare 🤭😝
 
Vind ik een minder grote schande als verliezen van Willem 2
Ik vind sowieso het woord schande wat overdreven. Komop het zijn allemaal profclubs, het is toch niet meteen een schande als je van een andere eredivisieclub verliest? Iedereen speelt 40 potjes ongeveer, nooit dat het een schande is bij elk verloren potje.

Dat woord is meer terecht als het niveau verschil groter wordt (richting low tier KKD of amateurs) of als de manier van verliezen genant wordt (hoge cijfers bijv).

Dus nee, als PSV verliezen van Willem II in vorm is geen schande, net als dat het geen schande is dat Ajax verliest van Utrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan