Ibrahim Sangaré (M)

Wordt inderdaad vaak onterecht de nadruk opgelegd, zijn balverlies. Komt ook omdat hij vorig seizoen en begin dit seizoen soms ogenschijnlijk makkelijk passes mist. Maar dat lijkt de laatste maanden echt uit zijn spel verdwenen te zijn. En hij speelt ook nog wel eens een mannetje uit, echt een topper laatste tijd. Mooi ook dat die volgens mij echt hart voor de club heeft.
 
Wordt inderdaad vaak onterecht de nadruk opgelegd, zijn balverlies. Komt ook omdat hij vorig seizoen en begin dit seizoen soms ogenschijnlijk makkelijk passes mist. Maar dat lijkt de laatste maanden echt uit zijn spel verdwenen te zijn. En hij speelt ook nog wel eens een mannetje uit, echt een topper laatste tijd. Mooi ook dat die volgens mij echt hart voor de club heeft.
Waarom denk je dit laatste?
 
22 jaar, niet de ervaring die we zoeken
2 goals en 5 assists in 86 wedstrijd, niet de scorende middenvelder die we zoeken

Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken

Ik heb wat filmpjes met hoogtepunten zitten kijken, maar als deze jongen echt zó goed is, dan denk ik dat we JdJ zomaar een tweede schouderklopje moeten gaan geven. Ibrahim moet niet op doel schieten, maar is een prima balafpakker en heeft een geweldige pass in de benen. Een flink stukje beter dan Hendrix, lijkt het.

Zaten wij ff fout :xp:
 
Als we Zahavi 2 miljoen kunnen bieden, dan zullen we Sangare toch ook wel tevreden kunnen stellen?
Of is dit wishful thinking?
 
Hoe verder ze komen kan toch ook in onze voordeel werken bij een verkoop in de zomer. Doordat Ivoorkust geen WK speelt zal hij uitgerust bij een nieuwe club kunnen beginnen.
Klopt maar ik heb liever dat ie heel snel weer terug is zonder een blessure. Als we kampioen worden en ver komen in Europa, dan gaat de prijs van zelf omhoog. De Afrika cup is eigenlijk ook niet het podium waarbij de spelers zichzelf aan de wereld kunnen laten zien.
 
Gekocht voor 9 miljoen in 2020. Contract voor 5 jaar.

Marktwaarde nu blijkbaar 10 miljoen.

Ik lees ook:

'Volgens Salary Sport verdient de 23-jarige in het Philips Stadion zo'n 28.000 pond per week, wat omgerekend 33.000 euro is. Dit komt neer op een jaarsalaris van 1,7 miljoen euro. Daarmee is Sangaré één van de grootverdieners bij PSV. Het huidige contract van de Ivoriaan loopt nog tot medio 2025. '

Tja.

Contract openbreken. Wat ga je hem bieden?

Ik kom dus terug op mijn eerdere posts. Zo simpel is het dus niet allemaal :maniac:

Misschien heeft JdJ dit niet zo slecht gedaan......
 
Terug
Bovenaan Onderaan