Ibrahim Sangaré (M)

Gini

Aanvoerder
SANGARÉ VERSTERKT MIDDENVELD PSV
cid76745_ANNOUNCEMENTS_NIEUWS_PSV%20NL_Ibrahim%20Sangar%C3%A9.jpg


PSV heeft Ibrahim Sangaré (22) aangetrokken van het Franse Toulouse. De Ivoriaanse middenvelder tekent in Eindhoven een contract voor vijf seizoenen. “Ibrahim voegt power, lengte en atletisch vermogen toe aan ons middenveld”, vertelt technisch manager John de Jong. “Dat zijn specifieke kwaliteiten die van toegevoegde waarde voor onze selectie.”​
'Erg blij'
De international van Ivoorkust was al langer een gewenst target van PSV. De Jong: “Sangaré is een speler met veel aansprekende kenmerken, die al op jonge leeftijd debuteerde in een topcompetitie. Zulke jongens kunnen op den duur interessant worden voor PSV en daarom volgen we ze intensief. Nu ontstond -ook door de degradatie van Toulouse- het juiste moment om toe te slaan. Wij waren echter niet de enigen die er zo over dachten en daarom zijn we erg blij dat het is gelukt.”​
PSV-verhaal
Sangaré had in Toulouse nog een contract voor twee seizoenen, maar besloot dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. “Ik was toe aan de volgende stap in mijn loopbaan”, zegt de middenvelder zelf. “Het verhaal van PSV spreekt me enorm aan. Mijn gevoel zegt me dat dit voor nu de beste keuze is. Hier kan ik me ontwikkelen en spelen om de prijzen. Het voetbal dat ze hier willen spelen en de ambities passen bij mij.”​
Debuut
De middenvelder reisde afgelopen vrijdag naar Eindhoven, onderging zaterdag met succes zijn medische keuring en hoopt nu zo snel mogelijk zijn debuut te kunnen maken. “Ik kan niet wachten. Ik hoop dat het papierwerk zo snel mogelijk klaar is”, aldus Sangaré.​

 
Laatst bewerkt door een ninja:
Dat ziet er wel erg goed uit als ik rapporten en videos bekijk! Veel power en ook nog een goeie en snelle pass naar voren.

Lijkt na Max de volgende stunt te zijn. Een mooi blok achter de 4 aanvallers.

Begint er wel echt op te lijken nu. Team is kwalitatief iig een stuk verder dan vorig jaar. Nu achterin nog een topper van een cv. Backs hoeven van mij niet; daar hebbben we Viergever, Mauro, Teze en in uiterste nood Sadilek voor
 
1m91. Grote jongen, die gezien het aantal gele kaarten niet bang is om de beuk erin te gooien. Lijkt me een prima speler om wat body aan het elftal toe te voegen.
Toulouse is afgelopen seizoen gedegradeerd, en Sangare is de beste speler van de club, volgens transfermarkt de beste speler van Ligue 2. Had 1,5 jaar geleden nog een marktwaarde van 15 miljoen.
Misschien de nieuwe tactiek van PSV? De pareltjes van lager geplaatste clubs in grotere competities in de gaten houden, en zodra ze degraderen halen ze de speler. Speler wil op het hoogste niveau blijven, club heeft geld nodig.
Kan nog wel eens een mooie aankoop worden.
 
22 jaar, niet de ervaring die we zoeken
2 goals en 5 assists in 86 wedstrijd, niet de scorende middenvelder die we zoeken

Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken
 
  • Leuk
Reactions: IPF
22 jaar, niet de ervaring die we zoeken
2 goals en 5 assists in 86 wedstrijd, niet de scorende middenvelder die we zoeken

Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken

Ik denk ook dat dit meer een betere vervanger voor Hendrix is. Alhoewel ik liever Sadilek zie gaan dan Hendrix.
 
Ik weet niet precies hoeveel geld we beschikbaar hebben, maar Sangaré van Toulouse lijkt mij een erg interessante optie.

Toulouse is vorig jaar gedegradeerd, dus hij wil sowieso weg. Vier weken geleden leek het er op dat hij voor 8 miljoen pond naar Tottenham zou gaan, maar dat is blijkbaar nog steeds niet rond. Ik vind ook een aantal meer recente Turkse berichten, dus mogelijk heeft een Turkse club nu ook interesse.

Hij is een goede all-round speler, als ik de berichten lees. Fysiek sterk. 22 jaar.

Ik geef mezelf graag een klopje op de schouder :grin:
 
22 jaar, niet de ervaring die we zoeken
2 goals en 5 assists in 86 wedstrijd, niet de scorende middenvelder die we zoeken

Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken
Ik denk dat we hem juist halen om de bal af te pakken op het middenveld. Vervolgens naar voren inpassen of inleveren bij Rosario of de opkomende Max. Ik zie het eigenlijk wel zitten. (Op basis van een beetje hoop en verder eigenlijk niks)
 
Neem aan dat hij dan op de plek van Thomas naast Rosario gaat spelen?

En als ik het goed begrijp is hij dus al in NL, vandaag testen (of misschien is dat gister al gebeurt) morgen de eerste minuten maken.
 
ff het filmpje gekeken. Wat mij opvalt is dat in het hele filmpje ik hem volgens mij 2x de bal in 1x zie doorspelen. Overige verbindingsacties is aannemen en doorpassen. Zulks komt de snelheid niet ten goede terwijl we met snelheid makkelijker door de verdediging van de tegenstander heen snijden. Twijfel twijfel.
En ja, zijn passing na aanname is gewoon goed, daar kan ik niks over zeggen wat dat betreft.
 
Dit is wel precies zo'n speler die je tegen een Rosenborg nodig hebt
 
Met die lange benen doet hij mij ook wel denken aan Aruba Hutchinson. Hij rent vrij veel met de bal met die lange benen. Echt een rauwdauwer dit.

Wel een jongen die net als Max legit bij grote clubs werd genoemd de afgelopen weken. Met Rosario als technische middenvelder die de pass kan versturen en Sangare die 9000 kilometer vreet als stofzuiger. Ik zie het wel gebeuren
 
1m91. Grote jongen, die gezien het aantal gele kaarten niet bang is om de beuk erin te gooien. Lijkt me een prima speler om wat body aan het elftal toe te voegen.
Toulouse is afgelopen seizoen gedegradeerd, en Sangare is de beste speler van de club, volgens transfermarkt de beste speler van Ligue 2. Had 1,5 jaar geleden nog een marktwaarde van 15 miljoen.
Misschien de nieuwe tactiek van PSV? De pareltjes van lager geplaatste clubs in grotere competities in de gaten houden, en zodra ze degraderen halen ze de speler. Speler wil op het hoogste niveau blijven, club heeft geld nodig.
Kan nog wel eens een mooie aankoop worden.

Dat grote aantal gele kaarten zal ook inherent zijn aan het spelen in de onderste regionen.
De meeste wedstrijden verloren en zal meer verdedigd hebben dan aangevallen en hierbij de nodige overtredingen hebben moeten maken.
 
Ik denk dat we hem juist halen om de bal af te pakken op het middenveld. Vervolgens naar voren inpassen of inleveren bij Rosario of de opkomende Max. Ik zie het eigenlijk wel zitten. (Op basis van een beetje hoop en verder eigenlijk niks)
Staat lekker op je cv. Ik leverde de bal meteen in bij Rosario. Hoop dat hij voor Rosario komt en een type van Ginkel voor Thomas, maar het geld zal wel op zijn nu.
 
Dat grote aantal gele kaarten zal ook inherent zijn aan het spelen in de onderste regionen.
De meeste wedstrijden verloren en zal meer verdedigd hebben dan aangevallen en hierbij de nodige overtredingen hebben moeten maken.
En ze dus ook maakt. Dat kunnen we prima gebruiken.
 
En ze dus ook maakt. Dat kunnen we prima gebruiken.

Hij kan het toch wel redelijk doseren, want hij heeft geen enkele rode kaart gehad. Ook niet via 2 x gele kaarten in een wedstrijd. Het zal dan wel zaak zijn om niet te vroeg in een wedstrijd geel te krijgen en dan te voorzichtig moeten spelen.
 
Met die lange benen doet hij mij ook wel denken aan Aruba Hutchinson. Hij rent vrij veel met de bal met die lange benen. Echt een rauwdauwer dit.

Wel een jongen die net als Max legit bij grote clubs werd genoemd de afgelopen weken. Met Rosario als technische middenvelder die de pass kan versturen en Sangare die 9000 kilometer vreet als stofzuiger. Ik zie het wel gebeuren
Hoop meer een type Edison Mendez.
 
Staat lekker op je cv. Ik leverde de bal meteen in bij Rosario. Hoop dat hij voor Rosario komt en een type van Ginkel voor Thomas, maar het geld zal wel op zijn nu.
Ik vind dat Rosario heel aardig speelt, sinds Schmidt er is. Ik heb hem de afgelopen jaren bijna wekelijks vervloekt, maar ik zie de oude Rosario meer en meer terug. Dus ik zie het eigenlijk wel zitten om Sangare naast Rosario te zetten.
 
Ik vind dat Rosario heel aardig speelt, sinds Schmidt er is. Ik heb hem de afgelopen jaren bijna wekelijks vervloekt, maar ik zie de oude Rosario meer en meer terug. Dus ik zie het eigenlijk wel zitten om Sangare naast Rosario te zetten.

Rosario heeft een zeer matig anderhalf seizoen gehad en ik had hem al min of meer afgeschreven. Ik ergerde me ook veelvuldig aan zijn spel. Dit seizoen draait hij weer stukken beter en speelt hij weer naar voren. Waarschijnlijk ook omdat Schmidt hem meer naar voren wil hebben in het veld. Daar komt hij veel beter tot zijn recht. Van Ibrahim Sangaré weet ik nog bijzonder weinig af, maar als hij de naar achteren geschoven middenvelder is en Rosario de meer naar voren geschoven zou het wellicht een goed tandem kunnen zijn.
 
22 jaar, niet de ervaring die we zoeken
2 goals en 5 assists in 86 wedstrijd, niet de scorende middenvelder die we zoeken

Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken
Denk dat het precies is wat Schmidt zoekt. Wat meer zekerheid en body op het middenveldveld zodat de spitsen kunnen blijven jagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan