Ibrahim Sangaré (M)

2dFNA0K9


Held :D
 
Geweldig! Ik ben al blij als hij al die ballen afpakt en dan inlevert bij de juiste kleur. Maar wat hij vandaag laat zien; heerlijk!! Baas
 
Koning Ibrahim. Zo fijn om hem in het elftal te hebben. Blijkt ie ook nog eens te kunnen schieten!
#Sangare50miljoen
 
Hij heef alles wat een middenvelder tegenwoordig moet hebben. Alle afzeikers en kenners waar zijn die nu? Deze jongen gaat gewoon binnenkort naar een Europese topclub
 
Hij heef alles wat een middenvelder tegenwoordig moet hebben. Alle afzeikers en kenners waar zijn die nu? Deze jongen gaat gewoon binnenkort naar een Europese topclub
Haha omdat ie nu net 2 x gescoord heeft?

Wel lekker voor PSV dat hij begint te scoren maar 2 weken geleden was t nog een simpele balafpakker die zsm de bal moest spelen naar iemand met zelfde shirt.

Laat hem dit eerst maar eens volhouden (vooral Europees) en wellicht komt er dan een leuke club maar eu top club (top10) gaat hem echt niet worden denk ik.

Gefeliciteerd nog met de overwinning.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Haha omdat ie nu net 2 x gescoord heeft?

Wel lekker voor PSV dat hij begint te scoren maar 2 weken geleden was t nog een simpele balafpakker die zsm de bal moest spelen naar iemand met zelfde shirt.

Laat hem dit eerst maar eens volhouden (vooral Europees) en wellicht komt er dan een leuke club maar eu top club (top10) gaat hem echt niet worden denk ik.

Gefeliciteerd nog met de overwinning.
Dat zeiden ze ook over Kante :speechless:

Nee maar je hebt gelijk, hij moet dit eerst maar eens volhouden, en ook op een hoger niveau laten zien. En ook eens over het opportunisme, want niet alleen in de media, maar ook hier op het Forum werd Sangare vaak bij de nietnutten, miskopen en matige spelers geschaard. Toen was ik ook al zijn grootste fan (samen met onze Egyptisch Orakel, wellicht). Maar juist een grote fan moet ook kritisch blijven. Hij maakt nog te veel overtredingen - en dus schorsingen op den duur -, en heeft blijft momenten hebben dat hij de bal veel te makkelijk weggeeft op een positie waar het echt niet kan.

Ik heb alleen wel vertrouwen dat hij nog veel meer gaat leren, en dat hij ook met wat ervaring nog veel beter wordt. Dit soort spelers zijn juist in de top nodig.
 
Haha omdat ie nu net 2 x gescoord heeft?

Wel lekker voor PSV dat hij begint te scoren maar 2 weken geleden was t nog een simpele balafpakker die zsm de bal moest spelen naar iemand met zelfde shirt.

Laat hem dit eerst maar eens volhouden (vooral Europees) en wellicht komt er dan een leuke club maar eu top club (top10) gaat hem echt niet worden denk ik.

Gefeliciteerd nog met de overwinning.
Als ie dit niveau volhoudt, zit er zeker meer in dan men aan het begin van dit seizoen dacht/zei. En dan heb ik het niet over het scoren, maar meer over zijn passing.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Deze Sangaré is een geweldenaar voor ons…Als hij dit volhoudt binnen de kortste keren ook voor een club uit de Europese subtop…

Ik weet de laatste tijd niet wat ik zie, zo goed aan de bal geworden ook…🤩

Maar goed idd zwaluw en zomer etc etc
 
Haha omdat ie nu net 2 x gescoord heeft?

Wel lekker voor PSV dat hij begint te scoren maar 2 weken geleden was t nog een simpele balafpakker die zsm de bal moest spelen naar iemand met zelfde shirt.

Laat hem dit eerst maar eens volhouden (vooral Europees) en wellicht komt er dan een leuke club maar eu top club (top10) gaat hem echt niet worden denk ik.

Gefeliciteerd nog met de overwinning.
Dat moet zijn prominente rol ook zijn. Maar goed om te zien dat hij op staat wanneer Gotze en van Ginkel minder in het spel komen.
 
Deze Sangaré is een geweldenaar voor ons…Als hij dit volhoudt binnen de kortste keren ook voor een club uit de Europese subtop…

Ik weet de laatste tijd niet wat ik zie, zo goed aan de bal geworden ook…🤩

Maar goed idd zwaluw en zomer etc etc

Zou het met Rosario te maken hebben? :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan