Ibrahim Sangaré (M)

Buitenspelgoal

Aanvoerder

Graag bronnen gebruiken, mensen. Buitenspelgoal , waar lees je dat hij t nationaal team heeft verlaten?

Oh nee, ik maakte een grapje als referentie naar Gakpo en wat Van Gaal zei over het kunnen voorkomen van diens blessure. Als ik serieus ben plaats ik altijd een bron.

Nep Scout

Routinier
En daarom is er net te weinig kwaliteit ingekocht om het op te kunnen vangen zodra EN Sangare wegvalt en Propper. Hetgeen wat het nu opvangt, enkel Boscagli doorgeschoven en Obispo centraal is meer dan prima. Maar wat zit daarachter? Middelmaat.
Eigenlijk Thomas en Guti. Niet goed genoeg, maar je kan ook niet verwachten dat een club als PSV een vervanger voor de vervanger heeft. Zie je het al voor je, dat PSV een speler als Sangare op de bank heeft en een speler als Sangare heeft op de tribune?

Prometheus040

Invaller
Eigenlijk Thomas en Guti. Niet goed genoeg, maar je kan ook niet verwachten dat een club als PSV een vervanger voor de vervanger heeft. Zie je het al voor je, dat PSV een speler als Sangare op de bank heeft en een speler als Sangare heeft op de tribune?

Dat zou iig de ambitie moeten zijn. Ik zeg ook niet dat de Jong slecht heeft ingekocht, integendeel. De opmerking die hij maakte dat het wel echt een versterking moet zijn of goede aanvulling geeft toch wel te kennen dat hij geleerd heeft van zijn eerste seizoen.

Al met al is Sangare gewoon een baas en gaan we 'm missen komende wedstrijden.

BlackMamba

Jeugdspeler

Men vergeet wel eens dat hij van een degradatie club vandaan komt. Spreekt de taal niet. Corona en er speelden dingen in het team.
Mist zoals veel afrikaanse speler bepaalde basis dingen. Toch ben ik blij met hem. Als hij in een aantal dingen snel verbeterd zijn we hem na dit seizoen na een goed WK al kwijt.
:biceps::love::fb:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan