Ibrahim Sangaré (M)

Ho ho mijn Eindhovense vriend, ik gaf aan dat de publieke opinie hier op t forum was dat t een simpele balafpakker was. Ik kijk alleen goed voetbal dus kan niet oordelen over Sangare 🤭😝

Verdedigen behoort ook tot de kunst van voetbal. Toegegeven, tikki, takka, zaalvoetbal is een van de mooiere facetten van voetbal, maar zeker niet de enige. Sangaré is met zijn uitschuifbenen de Ivoriaanse Nwanko Kanu van het middenveld. Je hebt pech dat hij waarschijnlijk tegen Ajax er niet bij is in oktober vanwege Afrika cup verplichtingen, anders had hij jou en je Amsterdamse vrienden een mooie tentoonstelling kunnen geven.
 
Deze man is morgen topfit en dat gaan we nodig hebben. Zet ze maar lekker opzij en laat ze maar eens zien hoe een echte black panther zijn tegenstanders uitschakelt. Sanga gaat slopen. Zo.
 
Hatrrick van Sangaré
images
sangare.jpg

:cool:
 
Deze man is morgen topfit en dat gaan we nodig hebben. Zet ze maar lekker opzij en laat ze maar eens zien hoe een echte black panther zijn tegenstanders uitschakelt. Sanga gaat slopen. Zo.
Die hoeft van mij alleen maar Tadic onder het gras te duwen. Mag daarna rust krijgen wat mij betreft
 
Begint langzamerhand wel onze beste speler te worden! Held.
Hij doet me een beetje denken aan Dumfries.
Hij is zeker niet foutloos en maakt best regelmatig niet de beste keuze, maar zijn inzet maakt dat alles -en misschien nog wel een beetje meer- goed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Begint langzamerhand wel onze beste speler te worden! Held.
Samen met Gakpo veruit de beste! Gister ook weer genieten geblazen. Het is mooi kak de Afrika cup is ie lang afwezig. En wat zijn die Analisten goed he Sangarte blijft niet lang en is toe aan de volgende stap.
 
een stoere krijger doch nog te dikwijls balverlies
Dat laatste is een beetje zijn eigen leven gaan leven. Ja Sangare verliest weleens een bal maar niemand heeft een 100% pass accuracy in meerdere wedstrijden.
Wanneer een Sangaré de bal verliest valt dat veel meer op dan wanneer bijv. een Gakpo een bal verliest. Maar in praktijk heeft Sangaré gewoon een accuraatheid van rond de 85%. Zowel Europees als nationaal. Dat is gewoon echt ruim voldoende/goed. Op VI las ik zelfs dat hij gisteren op helft van de tegenstander van liefst 90,2 procent pass accuracy had.

Dus ik vind het ontrecht dat Sangare vaak het label krijgt dat hij de bal vaak verovert maar ook weer inlevert. Dat is dit seizoen eigenlijk nauwelijks meer aan de hand.
Heerlijke speler en een dragende kracht voor PSV.
 
Dat laatste is een beetje zijn eigen leven gaan leven. Ja Sangare verliest weleens een bal maar niemand heeft een 100% pass accuracy in meerdere wedstrijden.
Wanneer een Sangaré de bal verliest valt dat veel meer op dan wanneer bijv. een Gakpo een bal verliest. Maar in praktijk heeft Sangaré gewoon een accuraatheid van rond de 85%. Zowel Europees als nationaal. Dat is gewoon echt ruim voldoende/goed. Op VI las ik zelfs dat hij gisteren op helft van de tegenstander van liefst 90,2 procent pass accuracy had.

Dus ik vind het ontrecht dat Sangare vaak het label krijgt dat hij de bal vaak verovert maar ook weer inlevert. Dat is dit seizoen eigenlijk nauwelijks meer aan de hand.
Heerlijke speler en een dragende kracht voor PSV.
Als we al vinden dat Sangaré de bal vaak verliest. Welk label krijgt v Ginkel dan wel niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan