Films & TV

Alles om in het nieuws te komen en vooral te blijven. Ik word zo moe van al die sterren.
 
Alles om in het nieuws te komen en vooral te blijven. Ik word zo moe van al die sterren.
Denk niet dat hij het deed om 'in het nieuws te komen en te blijven'. Dit schaadt Smith's carriere behoorlijk. Bizarre (doch vermakelijke) televisie wel. Nu hopen dat iemand Jandino ofzo op z'n bek slaat na (weer) een mislukte grap.
 
Denk niet dat hij het deed om 'in het nieuws te komen en te blijven'. Dit schaadt Smith's carriere behoorlijk. Bizarre (doch vermakelijke) televisie wel. Nu hopen dat iemand Jandino ofzo op z'n bek slaat na (weer) een mislukte grap.
Elk woord hieraan besteedt is er een teveel wat mij betreft. Helaas werd ik weer met die onzin geconfronteerd doordat het notabene zo nodig inhet journaal moest. Kunnen al die sterren en wannabe's niet gewoon op hun eigen bubbelplaneetje met hun eigen journaaltje leven? Wat een onzin allemaal.
 
Die hbo max is dus echt niks boeiends, gister gekocht en alles bekeken om de favoeriye lijst te maken en kwam uit op +- 20 dingen uit.. misschien omdat ik veel films en series al kijk maar in mijn geval viel het vies tegen.
 
The Last Kingdom uitgekeken. Laatste seizoen neem ik aan. Was weer leuk.

Voor wie al gekeken heeft: er vallen een hoop doden aan het slot ;)
 
Ik deel HBO max met een vriendin. Voor mij is het ok. Heel veel oud spul maar die heb ik toch niet gezien. Omdat het een gedoe is een goede serie te zoeken ben ik begonnen met een paar veelbelovende documentaires. Wie nog wat ouds kan aanraden dat must-see is, bring it on. Mijn favo genre qua serie is Crime (Ozark, Breaking Bad) en in mindere mate Fantasy/Crime (all-time favorite: Twin Peaks, de eerste oude versie, niet het vervolg). Qua film is het Horror dus dat is ook welkom hoewel ik nog geen echt goede horror series ken.
 
Ik deel HBO max met een vriendin. Voor mij is het ok. Heel veel oud spul maar die heb ik toch niet gezien. Omdat het een gedoe is een goede serie te zoeken ben ik begonnen met een paar veelbelovende documentaires. Wie nog wat ouds kan aanraden dat must-see is, bring it on. Mijn favo genre qua serie is Crime (Ozark, Breaking Bad) en in mindere mate Fantasy/Crime (all-time favorite: Twin Peaks, de eerste oude versie, niet het vervolg). Qua film is het Horror dus dat is ook welkom hoewel ik nog geen echt goede horror series ken.

Even in mijn eigen lijstje gekeken:

The Haunting of Hill House/Bly Manor
American Horror Story (vooral de eerste 4 seizoenen)
Marianne
Ash vs Evil Dead (hack en slash, maar wel geniaal)
Archive 81
The Exorcist
 
Even in mijn eigen lijstje gekeken:

The Haunting of Hill House/Bly Manor
American Horror Story (vooral de eerste 4 seizoenen)
Marianne
Ash vs Evil Dead (hack en slash, maar wel geniaal)
Archive 81
The Exorcist
Dank u. De eerste twee ken ik min of meer. Archive81 heb ik gezien. Erg goed. The Excorsist is een serie van? Lol, nou perfect excuus voor mij om dat plus de film plus de remakes weer eens te kijken :) De overigen ken ik (nog) niet. Ik zet ze op mijn lijst.
 
Ik deel HBO max met een vriendin. Voor mij is het ok. Heel veel oud spul maar die heb ik toch niet gezien. Omdat het een gedoe is een goede serie te zoeken ben ik begonnen met een paar veelbelovende documentaires. Wie nog wat ouds kan aanraden dat must-see is, bring it on. Mijn favo genre qua serie is Crime (Ozark, Breaking Bad) en in mindere mate Fantasy/Crime (all-time favorite: Twin Peaks, de eerste oude versie, niet het vervolg). Qua film is het Horror dus dat is ook welkom hoewel ik nog geen echt goede horror series ken.
Oude series aanraders vanuit mij zijn;

OZ - Serie over een gevangenis waar de verschillende bendes gevolgd worden. Begint wat traag maar geweldige serie
The Wire - Serie over drugshandel op de straat vanuit dealers en politie
Sopranos - Mafia
Banshee - Lekkere geweld serie
Power - Drugsdealer. Zelf net aan begonnen. Niet heel goed maar kijkt lekker weg. Heeft 8 seizoenen en meerdere "spin-offs"

Geen idee of ze via HBO max te zien zijn of via welke kanalen dan wel.
 
Oude series aanraders vanuit mij zijn;

OZ - Serie over een gevangenis waar de verschillende bendes gevolgd worden. Begint wat traag maar geweldige serie
The Wire - Serie over drugshandel op de straat vanuit dealers en politie
Sopranos - Mafia
Banshee - Lekkere geweld serie
Power - Drugsdealer. Zelf net aan begonnen. Niet heel goed maar kijkt lekker weg. Heeft 8 seizoenen en meerdere "spin-offs"

Geen idee of ze via HBO max te zien zijn of via welke kanalen dan wel.
The Wire & Sopranos sowieso. Boardwalk Empire ook. (ook leuk!)
Ik ben gewoon weer Sopranos aan het bingen. Lekker man. Bada Bing Bada Boom!
 
The Wire & Sopranos sowieso. Boardwalk Empire ook. (ook leuk!)
Ik ben gewoon weer Sopranos aan het bingen. Lekker man. Bada Bing Bada Boom!

Geen serie of film zo vaak gekeken als Sopranos. Ik was er vroeg bij met Sopranos. Een vriend van mij kocht altijd een DVD-box van een heel seizoen als die uit was. Die mocht ik altijd lenen. En ik maakte er een gewoonte van om eerst alle voorgaande seizoenen te kijken, voordat ik een nieuw seizoen keek. Zat voor mijn gevoel ook veel tijd tussen de seizoenen. Toen het laatste seizoen eenmaal uit was heb ik de gehele serie een keer of 3 helemaal uit gekeken. Sopranos is in mijn ogen de beste serie/film ooit. Sopranos heeft wat mij betreft het 'genre', voor zover je dat zo mag noemen, uitgevonden van mindfuckspelletjes met de kijker spelen, om het ene moment mee te leven met de bad guy en het andere moment er van te walgen/bang van te zijn. Breaking Bad maakt ook gebruik van die mindfuckgames.

Ik heb letterlijk nachtmerries gehad van Tony. Dat komt omdat ze niet zoals in de traditionele maffiafilms een afstandelijke figuur maken van hoofdpersonages, maar door ze juist te portretteren als mensen met gewone gezinnen, waardoor hun gruweldaden veel grotere impact op je maken. Ik heb jaren geleden gehoord dat belangrijke maffiafiguren hebben gezegd dat Sopranos dichts bij realiteit komt van het echte leven van de maffia. Sopranos was zijn tijd echt ver vooruit. Eeuwig zonde dat James Gandolfini is heengegaan. Was mooi geweest als ze allerlei spin off series hadden gemaakt rondom deze serie.
 
Ik sta d'r vooral van te kijken dat ie met een betaaldienst in zee is gegaan, kan vast ergens goedkoper en illegaler.

Betalen is niet erg, als het maar boeiend is. Tegen de illegale netflixen op kan niks en niemand, zelfde layout en het kost je niks op 3x extra klikken alleen. Netflix heb ik al jaren, Discovery+ is mijn meest gebruikte app
 
Hbo Max is top. Kan eindelijk weer m’n favo serie uit m’n jeugd bingen, Entourage. En aan iedereen de tip Succession te kijken. Heel goed!
 
Betalen is niet erg, als het maar boeiend is. Tegen de illegale netflixen op kan niks en niemand, zelfde layout en het kost je niks op 3x extra klikken alleen. Netflix heb ik al jaren, Discovery+ is mijn meest gebruikte app
Vraag ik mij af wat je daar op kijkt. Ik heb daar alleen een abo op vanwege UFC. Voor de rest veel B-reality series op.
 
Ik deel HBO max met een vriendin. Voor mij is het ok. Heel veel oud spul maar die heb ik toch niet gezien. Omdat het een gedoe is een goede serie te zoeken ben ik begonnen met een paar veelbelovende documentaires. Wie nog wat ouds kan aanraden dat must-see is, bring it on. Mijn favo genre qua serie is Crime (Ozark, Breaking Bad) en in mindere mate Fantasy/Crime (all-time favorite: Twin Peaks, de eerste oude versie, niet het vervolg). Qua film is het Horror dus dat is ook welkom hoewel ik nog geen echt goede horror series ken.

Curb your enthusiasm is mijn favoriete comedy serie en misschien wel zo ongeveer de enige comedy-serie met Seinfeld die ik leuk vind.
 
Eeuwig zonde dat James Gandolfini is heengegaan. Was mooi geweest als ze allerlei spin off series hadden gemaakt rondom deze serie.
Echt hè... Dat heb ik al zo vaak gedacht.:sad:

Vraag ik mij af wat je daar op kijkt. Ik heb daar alleen een abo op vanwege UFC. Voor de rest veel B-reality series op.
Ik heb ook nog niks kunnen vinden wat me boeit. Het is één grote neppe zooi. Geacteerde 'reality'. Blegh.
Alleen UFC is interessant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan