Films & TV

PSV033

International
Dat vond ik knap spannend. Helemaal naar Deventer voor een ongewisse toekomst als potentieel kanonnenvoer.
Ik kan mij alleen herinneren dat ik in mijn onderbroek zat te wachten op de medische keuring tussen een paar leeftijdsgenoten met gigantische matten en enorme Feyenoord tattoo's op hun bovenlijf. Ik was vooral blij dat er een paar beroepsmilitairen bij waren om mijn veiligheid te garanderen.

Rednas

Administrator
Administrator
Ik kan mij alleen herinneren dat ik in mijn onderbroek zat te wachten op de medische keuring tussen een paar leeftijdsgenoten met gigantische matten en enorme Feyenoord tattoo's op hun bovenlijf. Ik was vooral blij dat er een paar beroepsmilitairen bij waren om mijn veiligheid te garanderen.
Met zo'n PSV-tramp stamp loop je dan wel een risicootje ja.

Maar films! Mooi dat we weer naar de bios mogen! Mijn wederhelft hoop alsnog Dune mee te pakken in de bioscoop. Volgens haar broer heeft het toegevoegde waarde als je hem met goed geluid ziet.

Met zo'n PSV-tramp stamp loop je dan wel een risicootje ja.

Maar films! Mooi dat we weer naar de bios mogen! Mijn wederhelft hoop alsnog Dune mee te pakken in de bioscoop. Volgens haar broer heeft het toegevoegde waarde als je hem met goed geluid ziet.
Ik ben er zelf heel lui niet ingedoken maar is dit een re-make van de originele Dune?

Mikasa

Internationale Legende
Somos afgekeken. Een aangrijpende serie over het bloedbad van Allende in 2011. Netflix. Aanrader!

Laatst bewerkt:

The Joker

Assistent Coach
Gister True Romance (geschreven door Tarantino) en A Fistful of Dollars (met Clint Eastwood) gezien. Uitstekend vermaakt, leuke films. Vanavond The Power of the Dog en For a Few Dollars More kijken.

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach
Gister True Romance (geschreven door Tarantino) en A Fistful of Dollars (met Clint Eastwood) gezien. Uitstekend vermaakt, leuke films. Vanavond The Power of the Dog en For a Few Dollars More kijken.
Ah ook aan the classics geslagen, wat een serie was dat maar lang geleden dat ik ze. De langzame scènes en de muziek van Morricone zijn geweldig.

Bovenaan Onderaan