Films & TV

Heb je alles van Marvel gezien? Of was dit eenmalig een superhelden film?
Ik heb alles gezien en vond het daardoor echt een goede film maar kan me voorstellen dat wanneer je sporadisch marvel films kijkt het nogal een lastig te volgen verhaal was (wat ook zeker een minpuntje is).

Jawel, en ik herkende veel dingen ook, van avengers tot foes, alles is/was bekend alleen de mix wat ze in die 2.5 uur hebben gepropt was gewoon teveel door elkaar. Op een gegeven moment stond ik gewoon te gapen en wachten tot het einde zsm komt pff. Toen kwam de ondertiteling en wij rende meteen weg, zegt dat vrouwtje achter de kassa er is nog een stukje van de film wat komt... Toen zaten wij al half in de auto ondertussen
 
Klopt, maar de 26 maart is toch vorig jaar?
Ja, toen kwam 'ie uit. Ik kwam 'm gisteren tegen op Amazon Prime.

Ik ben inmiddels weer eens begonnen aan Band of Brothers (op HBO Max)

HBO Max is sinds gisteren beschikbaar in Nederland. Als je deze maand een abonnement afsluit heb je 50% korting zo lang als je dat abonnement aanhoudt.
 
Ja, toen kwam 'ie uit. Ik kwam 'm gisteren tegen op Amazon Prime.

Ik ben inmiddels weer eens begonnen aan Band of Brothers (op HBO Max)

HBO Max is sinds gisteren beschikbaar in Nederland. Als je deze maand een abonnement afsluit heb je 50% korting zo lang als je dat abonnement aanhoudt.

Ook aangeschaft, en Band of Brothers gaat zeker weer aan binnenkort. Beste serie ooit
 
'DUNE'. Een film met 10 Oscar-nominaties. Nou, dat moest wat zijn zeg.
Ik zat na 15 minuten al op het forum te bladeren op het tweede scherm en na 22 minuten heb ik 'm maar helemaal uitgezet. Wat een taaie, onduidelijke & oninteressante film.

Dus, als 2½ uur over hebt, leef je uit.
 
'DUNE'. Een film met 10 Oscar-nominaties. Nou, dat moest wat zijn zeg.
Ik zat na 15 minuten al op het forum te bladeren op het tweede scherm en na 22 minuten heb ik 'm maar helemaal uitgezet. Wat een taaie, onduidelijke & oninteressante film.

Dus, als 2½ uur over hebt, leef je uit.
Ik had dat met Dances with Wolves. Wat een baggerfilm was dat.
 
Gisteren trouwens weer eens Lubach gekeken. Maar hard gelachen. Hij was goed!

En voor de liefhebbers: nieuw seizoen Last Kingdom op Netflix.
 
Ja, toen kwam 'ie uit. Ik kwam 'm gisteren tegen op Amazon Prime.

Ik ben inmiddels weer eens begonnen aan Band of Brothers (op HBO Max)

HBO Max is sinds gisteren beschikbaar in Nederland. Als je deze maand een abonnement afsluit heb je 50% korting zo lang als je dat abonnement aanhoudt.
Da’s een serie waarvan je oprecht stil Kn worden.
 
Haha, precies dat. Ik weet nog dat Lubach jaren geleden in een panel zat om te bepalen wie de opvolger van iemand van De Lama's moest worden. Een soort auditie wie grappig genoeg was. Lubach zat in dat panel met een paar anderen. Toen dacht ik al: maar Lubach zelf is totaal niet grappig, dus wie is hij om dat te beoordelen? Blijkbaar geldt ook hier het paard/ruiter verhaal. Volgens mij kan hij zelf namelijk ook redelijk goed grappen schrijven, los van dat hij inderdaad een heel goed team heeft. Ik vond ZML fantastisch en zijn nieuwe show bevalt me ook zeer. Toch fijn om op een luchtige manier even door alle dagelijkse ellende te gaan.
20 jaar geleden deed ie al zijn best om grappig te zijn met o.a. deze parodie op een nummer van Eminem


Daarna heeft ie een lading flauwe filmpjes op YT geplaatst onder de noemer Buro Renkema.
ZML was bij vlagen ook gewoon sterk.
Mij benieuwen of het ze lukt om voor langere tijd succesvol te blijven met deze dagelijkse avondshow.
 
Ik ben echt al dagen verslaafd aan The Goldbergs serie, vanaf 1-1 begonnen en nu al bij seizoen 3... Ik voel me gewoon oud en gelukkig er bij :cry:
 
Net Licorice Pizza gezien in de stad. Geweldige film, PTA is een echte kunstenaar. De jonge en onervaren acteurs en actrices houden zich heel knap staande en spatten van ‘t scherm. Sean Penn verdient een Oscar voor z’n bijrol. Genoten!
 
RIP Piet Paulusma. Cult? Ja. Overleden na kanker. Bijna niemand wist dat hij daar aan leed, inclusief mezelf. Maar voor mij schept dat tegenwoordig een beetje band. Hij bleef ook tot het eind werken. Heel knap. Ik lees net een kort artikel over hem in het Parool. Komt op mij daarin over als een bijzonder leuke man.
Dat de zon altijd voor je mag schijnen Piet.
 
RIP Piet Paulusma. Cult? Ja. Overleden na kanker. Bijna niemand wist dat hij daar aan leed, inclusief mezelf. Maar voor mij schept dat tegenwoordig een beetje band. Hij bleef ook tot het eind werken. Heel knap. Ik lees net een kort artikel over hem in het Parool. Komt op mij daarin over als een bijzonder leuke man.
Dat de zon altijd voor je mag schijnen Piet.
Zo is het. Ondanks dat het een Fries was kon je er geen hekel aan hebben. ;)
Oant moarn.
 
Ben tegenwoordig beetje verslaafd aan de bios. Ga eens per week. Spider-Man gezien: top (als je fan bent van de Marvel Cinematic Universe, tenminste). The Batman: lang, maar genoten. Robert Pattinson heeft zich ook ontwikkeld tot een uitstekend acteur. Licorice Pizza hierboven al benoemd: fantastisch. En volgende week in m'n eentje naar Uncharted. Schijnt een ongelofelijke kutfilm vol met green screens te zijn, maar als groot fan van de games toch maar even kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan