Phillip Cocu
Internationale Legende
Ik vind het laatste seizoen van Squid Game niet slecht. Er zit wel iets in wat iets te toevallig is maar ik ga het niet spoilen.
Soms vinden mensen dat iets niet gezegd kan worden op tv en anderen vinden dat je een dikke huid moet laten groeien. Nou als je in logt en Squid game gaat kijken dan maak je ook wat mee. Bijna op de grens van: wil ik het eigenlijk nog zien? Een ander mag het zelf weten overigens, voor mij begint hij pittig te worden. Ik zag een tijdje terug El Hocho of hoe deze film heet, ook zo.
Soms vinden mensen dat iets niet gezegd kan worden op tv en anderen vinden dat je een dikke huid moet laten groeien. Nou als je in logt en Squid game gaat kijken dan maak je ook wat mee. Bijna op de grens van: wil ik het eigenlijk nog zien? Een ander mag het zelf weten overigens, voor mij begint hij pittig te worden. Ik zag een tijdje terug El Hocho of hoe deze film heet, ook zo.
De eerste seizoenen briljant en toen minder. Het einde misschien zelfs slecht maar persoonlijk rank ik hem als 1 van de beste series ooit.Ik vond GoT het laatste seizoen wel echt een stuk minder en een raar eind, maar nog steeds niet slecht.
Laatst bewerkt: