Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gister bios
Over Qat verslaafde somalische piraten.
Fast7 Tweet::https://mobile.twitter.com/GalGadot/status/368508191107055616/photo/1
Gisele leeff dus nog? Als dat zo is zou wel heel slecht zijn,Maar who care's Wat een lekker ding is dat!!!
Er staat toch nergens dat het voor de F&F film is, of mis ik iets? Alleen dat ze ermee gaat rondscheuren, toch?
Ik vond het echt een B-film. Helemaal niet mijn ding. Nou moet ik zeggen dat ik zelden nog horrorfilms kijk. Vroeger was het mijn favoriete genre, tegenwoordig is mijn fantasie te beperkt om mee te gaan in het verhaal.Gisteren The Conjuring gekeken, echt een goede horrorfilm. Vanaf het begin zat ik er volledig in wat zorgde voor de nodige schrikmomenten en de nodige, 'godverdomme doe da nou gewoon nie' momenten. Een van de beste horrorfilms die ik heb gezien.
Zou Hunger Games overslaan. Heb deel 1 een kwartier uitgehouden, vond 't niks. Ben echt erg benieuwd naar The Wolf of Wall Street en Don Jon. Tevens ook fijn om te zien dat 22 Jump Street binnenkort in de bioscoop draait, en ook Neighbors lijkt me een prima film.
22 Jump Street? Wéér één?Zou Hunger Games overslaan. Heb deel 1 een kwartier uitgehouden, vond 't niks. Ben echt erg benieuwd naar The Wolf of Wall Street en Don Jon. Tevens ook fijn om te zien dat 22 Jump Street binnenkort in de bioscoop draait, en ook Neighbors lijkt me een prima film.
22 Jump Street? Wéér één?
Ik vond deel 1 van The Hunger Games wel aardig. niet meer dan dat. Clicheetjes horen er nou eenmaal bij.
Ik word wel he-le-maal leip van die nieuwe Shaky Cam-rage in Hollywood. Flink met de camera schudden om het allemaal erger te doen lijken dan het is, om op die manier te besparen op tijd en stuntmannen.
Dat is inderdaad een prettige gedachte...Dan heb je geluk, de regisseur van Hunger Games 2 maakt daar niet meer zoveel gebruik van (i.t.t. deel 1, maar dat had u al begrepen)
Nou heb ik recentelijk ook naar Captain Philips gekeken, maar ik vond het eerlijk gezegd niet z'n bijzondere film. Tom Hanks op de autopilot en een aantal sterke bijrollen. Verhaallijn vond ik nogal saai opgebouwd en als je dan ook nog eens leest dat er behoorlijk aan de 'waarheid' is getornd van dit op 'waarheid gebasseerde verhaal', dan blijft er voor mij toch weer, maar niet meer dan dat, een typische Paul Greengrass voldoende over.
Pasgeleden ook nog The American (geregiseerd door Anton Corbijn), JFK, Dr. Strangelove, The Hobbit Part 2, This Is The End en een aantal andere, minder noemenswaardige films gekeken. This Is The End vond ik vooral heel erg grappig.
Voor de liefhebbers van de Hobbit deel 2: hoeveel energie heb je nodig voor een gouden dwerg?
http://www.wired.com/wiredscience/2013/12/melting-gold-in-the-hobbit/
In tegenstelling tot de Hobbit.
Altijd leuk, mensen die even nadenken bij een film.
Ik vond het echt een B-film. Helemaal niet mijn ding. Nou moet ik zeggen dat ik zelden nog horrorfilms kijk. Vroeger was het mijn favoriete genre, tegenwoordig is mijn fantasie te beperkt om mee te gaan in het verhaal.