Films & TV

Heb je OZ wel eens gekeken? Dat lijkt me echt wel iets voor jou. Je moet even door het begin heen, maar het wordt steeds beter.
Ik doe niet meer aan 'even door het begin heen'.
Dat was met de Amerikaanse The Office ook. "Je moet even door het eerste seizoen heen, maar daarna wordt het echt geniaal!"
1 aflevering... Bye bye.
 
Ik doe niet aan 'even door het begin heen'.
Dan ben je nog verdacht vaak aan het einde van een PSV wedstrijd te vinden :lol:

Ik snap dat wel. Ik ben in eerste instantie afgehaakt bij Breaking Bad omdat het te langzaam ging. (dat ik ook een associatie/ verwachting met Malcolm in the Middle voor mijn ogen had hielp niet.) Maar dat was ook een goede serie. OZ is echt een aanrader.

Banshee is trouwens wel onmiddellijk in de actie. (met BJJ/ MMA beïnvloeden actie-scenes trouwens)
 
Dan ben je nog verdacht vaak aan het einde van een PSV wedstrijd te vinden :lol:

Ik snap dat wel. Ik ben in eerste instantie afgehaakt bij Breaking Bad omdat het te langzaam ging. (dat ik ook een associatie/ verwachting met Malcolm in the Middle voor mijn ogen had hielp niet.) Maar dat was ook een goede serie. OZ is echt een aanrader.

Banshee is trouwens wel onmiddellijk in de actie. (met BJJ/ MMA beïnvloeden actie-scenes trouwens)
Met Breaking Bad was het begin mij te "lollig" met die ouderwetse onhandige leraar. Ook bijna afgehaakt. Lang leve het bingen want na drie afleveringen kwam het op gang en hoe! Mijn nummer twee favo serie ever over een tijdspanne van zo'n 30 jaar bewust films en series kijken. Mijn jonge jaren tel ik daarin niet mee.
 
Met Breaking Bad was het begin mij te "lollig" met die ouderwetse onhandige leraar. Ook bijna afgehaakt. Lang leve het bingen want na drie afleveringen kwam het op gang en hoe! Mijn nummer twee favo serie ever over een tijdspanne van zo'n 30 jaar bewust films en series kijken. Mijn jonge jaren tel ik daarin niet mee.
Ja, hier nog één. Zat best wel lange tijd tussen voordat ik Breaking Bad weer oppakte. Zit zeker in mijn top 3. Grappig genoeg herhaalde dit zich bij de prequel Better call Saul, alleen had ik wat sneller weer de draad opgepakt als bij Breaking Bad. Overigens komt een nieuw seizoen ergens deze maand uit.
 
Ja, hier nog één. Zat best wel lange tijd tussen voordat ik Breaking Bad weer oppakte. Zit zeker in mijn top 3. Grappig genoeg herhaalde dit zich bij de prequel Better call Saul, alleen had ik wat sneller weer de draad opgepakt als bij Breaking Bad. Overigens komt een nieuw seizoen ergens deze maand uit.
Is sowieso het voordeel van bingen. Je wacht tot het seizoen afgelopen is en dan heb je genoeg meningen en reviews gehoord om te beoordelen of het wat voor je is. Spoilers is een risico(otje).
 
Is sowieso het voordeel van bingen. Je wacht tot het seizoen afgelopen is en dan heb je genoeg meningen en reviews gehoord om te beoordelen of het wat voor je is. Spoilers is een risico(otje).
Dat was niet zozeer het probleem. Mijn vrienden waren laaiend enthousiast over Breaking Bad, alleen wilde er zelf niet aan geloven.

Dat gold overigens ook voor The Wire, Walking Dead en Stranger Things...maar ondanks diverse pogingen nog steeds niet gelukt om mij enthousiast te krijgen...
 
Dat was niet zozeer het probleem. Mijn vrienden waren laaiend enthousiast over Breaking Bad, alleen wilde er zelf niet aan geloven.

Dat gold overigens ook voor The Wire, Walking Dead en Stranger Things...maar ondanks diverse pogingen nog steeds niet gelukt om mij enthousiast te krijgen...
Wat Walking Dead betreft geef ik je geen ongelijk. Ik volg het alleen omdat ik een zombiefreak ben. De kwaliteit van de serie is niet best. Met een beetje goede wil geef ik de eerste drie seizoenen nog wel een 7.
 
Dat was niet zozeer het probleem. Mijn vrienden waren laaiend enthousiast over Breaking Bad, alleen wilde er zelf niet aan geloven.

Dat gold overigens ook voor The Wire, Walking Dead en Stranger Things...maar ondanks diverse pogingen nog steeds niet gelukt om mij enthousiast te krijgen...
Hetzelfde hier dus, inc enthousiaste vrienden. Stranger things kon ik ook niet inkomen. The Walking dead vond ik best leuk totdat je bewust bent dat je naar Goede tijden Slechte tijden aan het kijken bent, waar soms een zombie het beeld in waggelt. Dan is het wel een beetje over.

The Wire vond ik wel goed
 
Voor degene die een late film geen probleem vind en nog 'gewoon' tv kijkt, vanavond op Veronica, BlacKkKlansman. Een aanrader wat mij betreft.
Stond al genoteerd maareh...laat? Heb je nooit lekker filmmarathon gehouden van 8 's avonds to 8 's ochtends? En ja, kinderen zijn een excuus om dat niet te doen.

p.s. ik ben een nachtmens
 
Stond al genoteerd maareh...laat? Heb je nooit lekker filmmarathon gehouden van 8 's avonds to 8 's ochtends? En ja, kinderen zijn een excuus om dat niet te doen.

p.s. ik ben een nachtmens
Vroegah wel, maar aangezien ik een vaste zondagochtendroutine heb die mij meer waard is dan een film sla ik m over.
Wie weet kijk ik m later deze week alsnog terug. 1e keer trok ik het einde vrij slecht, t gegeven dat we vele jaren verder zijn maar we nog weinig zijn opgeschoten.
 
Quagmire ; nu ik weet dat we jou als vraagbaak voor films en series kunnen raadplegen; wat scoort Blacklist bij jou (no spoilers pls)?

7, ben ook ergens bij seizoen 6 of 7 me interesse verloren en afgehaakt, het werd me allemaal maar muahh. Net zo als Walking dead, beoordelen is lastig omdat de begin seizoenen top waren en laatste paar ruk dus lastig om een cijfer te geven als geheel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan