Films & TV

Vergeet bij Gomorra na S3 niet even de film van L'Immortale te kijken. Zoals getipt door Bacchus Die komt namelijk volgordelijk voor S4.

Mocro Mafia is geen Netflix toch?

Ozark net uitgekeken. Dat is nog niet afgelopen, dus daar zal ook nog wel een seizoen volgen.


Heb de serie inmiddels paar weken geleden uit. Zit zeker in mijn top 10 favoriete series ever. Ik zou iedereen die de serie nog niet hebben gezien aanraden om de film na S4 te kijken. Na S3 was heel raar.
 
Heb de serie inmiddels paar weken geleden uit. Zit zeker in mijn top 10 favoriete series ever. Ik zou iedereen die de serie nog niet hebben gezien aanraden om de film na S4 te kijken. Na S3 was heel raar.
Huh? Of hadden we ons een seizoen vergist? Dan excuus.
 
Huh? Of hadden we ons een seizoen vergist? Dan excuus.

Op mobiel zijn blijkbaar alle extra functies uitgeschakeld van forum, dus ik doe het zo: SPOILER ALERT....









S3 denk je zoals het script je wil laten geloven dat ie dood is. Als je dan al weet dat ie niet dood is is het juist heel raar om s4 te kijken waarin iedereen denkt dat ie dood is.
 
Op mobiel zijn blijkbaar alle extra functies uitgeschakeld van forum, dus ik doe het zo: SPOILER ALERT....









S3 denk je zoals het script je wil laten geloven dat ie dood is. Als je dan al weet dat ie niet dood is is het juist heel raar om s4 te kijken waarin iedereen denkt dat ie dood is.
Aha zo heb ik het niet beleefd.
 
Op mobiel zijn blijkbaar alle extra functies uitgeschakeld van forum, dus ik doe het zo: SPOILER ALERT....

Toevallig in het scherm beland van het documentje met vergrootglas in de rechter bovenhoek? Volgens mij de preview functie. Dan vallen alle andere functies weg.
 
Nog een keer op klikken.

Gedaan maar alle functies blijven uit. Volgens mij niks te maken met preview, want als die in preview staat kun je helemaal niks, ook niet typen. Ik kan wel typen maar geen gebruik maken van functies. Zijn bij mij lichtgrijs
 
Begonnen aan 'Gangs of London' op ViaPlay.
Volgers van Peaky Blinders zullen daar een bekend gezicht in de hoofdrol zien.
images
 
Gister de nieuwe Spider-man gekeken in bios, kan aan mij liggen maar ik vond het bagger en te wazig, ingewikkeld en 7 verhaallijnen die door elkaar lopen. Ik snapte het na een poosje totaal niet meer :rolleyes:
 
Gister de nieuwe Spider-man gekeken in bios, kan aan mij liggen maar ik vond het bagger en te wazig, ingewikkeld en 7 verhaallijnen die door elkaar lopen. Ik snapte het na een poosje totaal niet meer :rolleyes:
Heb je alles van Marvel gezien? Of was dit eenmalig een superhelden film?

Ik heb alles gezien en vond het daardoor echt een goede film maar kan me voorstellen dat wanneer je sporadisch marvel films kijkt het nogal een lastig te volgen verhaal was (wat ook zeker een minpuntje is).
 
Terug
Bovenaan Onderaan