Films & TV

Bacchus

Batmin
Administrator
Als je je volumeknop gebruikt (gewoon even harder of zachter) en je tikt de 3 bovenste drie puntjes aan, krijg je een overzicht van alle volumestanden, staat je beltoon daar dan toch aan? Dat was het bij mij in ieder geval.
Gekker nog, als ik het uitzet in de rechten van de app, gaat 'ie gewoon weer aan zodra ik gebeld word via Whatsapp. Staat 'ie ineens weer gewoon op meldingen toestaan.

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Verschrikkelijke affaire met dat Voice verhaal voor de slachtoffers maar (je schijnt het niet te mogen zeggen) ik vindt het heerlijk hoe tout bekend (en schijnheilig) Nederland elkaar te lijf gaat en de tent uitslaat. Al die overschatte muzikanten, slechte talkshow hosts, roddelrubriek connaisseurs, ze buitelen over elkaar heen.

The Joker

Assistent Coach
Ik kijk nu denk ik voor de zesde keer Mad Men. Veel beter dan die serie wordt ‘t niet. Zijn er meer fans hier?

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Een indringende film die ook zeker de moeite waard is op Netflix is Sulla Mia Pelle. Een waargebeurd verhaal uit Italië.
Absoluut indrukwekkend. Meestal kijk ik horrorfilms (dus bedankt voor de Archive 81 tip) maar dit is een echte aanrader. Wat zeg ik, een must-see.

Bovenaan Onderaan