FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Mikasa

Internationale Legende
Dus met de enige 2 spelers met een lange pass op het middenveld en ze zijn ook beiden linksbenig:eek: Eerder Boscagli op de plek van Teze en vGinkel/Veerman naast Guti.
Van Ginkel is niet meer zo populair bij Schmidt en Veerman net nieuw. Maar in principe een goede suggestie waar over nagedacht is. Maar dat verwacht ik dus niet van Schmidt.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Het ergste is eigenlijk dat we er al voor het 2e jaar op rij niet bij kunnen zijn. Want dit zijn wel de wedstrijden die je in het stadion wil zien. En het mooie is dat ze bij Ajax weer dat stink geluk hebben dat ze de twee toppers (Ajax - Feyenoord is ergens eind maart) in een uitverkochte galmbak kunnen afwerken. Maar goed, ik kan het een bond met hetzelfde denkvermogen als ons kabinet niet aanrekenen dat ze niet hebben nagedacht bij het feit dat een coronavirus in de winter weer zou huishouden.
Ze hebben ook pas 2 jaar de tijd gehad om erover na te denken en een plan te maken..

Mohr

Aanvoerder
Het ergste is eigenlijk dat we er al voor het 2e jaar op rij niet bij kunnen zijn. Want dit zijn wel de wedstrijden die je in het stadion wil zien. En het mooie is dat ze bij Ajax weer dat stink geluk hebben dat ze de twee toppers (Ajax - Feyenoord is ergens eind maart) in een uitverkochte galmbak kunnen afwerken. Maar goed, ik kan het een bond met hetzelfde denkvermogen als ons kabinet niet aanrekenen dat ze niet hebben nagedacht bij het feit dat een coronavirus in de winter weer zou huishouden.
Wat had de KNVB moeten doen dan? Het is niet alsof ze geen plannen hebben gemaakt. Het kabinet geeft ze geen toestemming voor. Net zoals vele andere ondernemingen/ branches.

Dropshot

Routinier
Wat had de KNVB moeten doen dan? Het is niet alsof ze geen plannen hebben gemaakt. Het kabinet geeft ze geen toestemming voor. Net zoals vele andere ondernemingen/ branches.

Nee maar het 'schijnbare' geluk is wel weer bij de Amsterdammers.

Zij winnen in een volle Arena van Feyenoord en wij verliezen in een volle Kuip.

Penalty

Internationale Legende
Nee maar het 'schijnbare' geluk is wel weer bij de Amsterdammers.

Zij winnen in een volle Arena van Feyenoord en wij verliezen in een volle Kuip.
Ach ... Ajax verliest in een volle Arena van FC Utrecht en AZ.
Het kan verkeren.

Buitenspelgoal

Trainer Coach

Als het maar beter gaat als vorig seizoen, toen we helaas niet geheel onverwachts werkelijk alles weg gaven in een maandje tijd.

Penalty

Internationale Legende

Standaard tekst voor elke uitwedstrijd. :rolleyes:

Hoofdcoach Roger Schmidt geeft tijdens de voorbeschouwing aan dat hij een lastig duel verwacht in ’..... (Vul in plaats)
..... (Vul in club) is een pittige tegenstander. Ze zijn sterk en ik verwacht een moeilijke wedstrijd. Maar we gaan erheen om te winnen.’

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Standaard tekst voor elke uitwedstrijd. :rolleyes:

Hoofdcoach Roger Schmidt geeft tijdens de voorbeschouwing aan dat hij een lastig duel verwacht in ’..... (Vul in plaats)
..... (Vul in club) is een pittige tegenstander. Ze zijn sterk en ik verwacht een moeilijke wedstrijd. Maar we gaan erheen om te winnen.’
Maar goed dat kun je basically elke coach, voetballer, politicus, muzikant verwijten.

Schoutjes

Supporter
Wat een belangrijke pot dit! Je moet goed starten om echt uitzicht te krijgen op de titel. Hopelijk kunnen ze de opgaande lijn van voor de winterstop doortrekken.

Gakpo-Romero-Doan
Boscagli-Gotze-Veerman
Max-Obispo-Teze-Mwene
Drommel

Lijkt me zonder Ramalho en Sangare de beste oplossing.

Ik verwacht echter Guti ipv Obispo.

Laatst bewerkt:

Mikasa

Internationale Legende
Bekijk bijlage 4164

Kwam deze foto tegen. De F1 van PSV in 2008 en morgen staan drie van hen, misschien, in de basis tegen FC Groningen. Dan ben je als scout toch wel trots denk ik.

Jullie mogen natuurlijk raden wie het zijn :maniac:
Die zijn zeker goed gescout. Knap (of geluk) om 3 spelers in hetzelfde jaar te scouten en die vanaf de F naar het eerste (of zelfs maar de profs) te krijgen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan