FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Romero😀

Erg knap van hem. Wel balen dat Vini en Zahavi niet op de bank zitten. Blijken toch weer wat blessures mee te spelen. Zou blij zijn als de meeste weer een keer fit zijn.
 
Zo jammer dat het alweer het tweede jaar op een rij is dat ik deze pot moet missen in het stadion. Normaal gesproken ga ik er altijd heen. Meerdere mooie acties van Denzel mogen zien, het basisdebuut van Madueke, goals van Malen, Van Ginkel... En nu had ik de hattrick van Romero kunnen zien. Ach...
 
Bijzondere opstelling... Had mwene wel basis gezien IPV van Ginkel. Max wederom gepasseerd.
Mwene op het middenveld?
Romero😀

Erg knap van hem. Wel balen dat Vini en Zahavi niet op de bank zitten. Blijken toch weer wat blessures mee te spelen. Zou blij zijn als de meeste weer een keer fit zijn.
Vini er niet bij inderdaad. Ik had het gemist. Spoeling dun centraal voorin.
 
Eerste basisplaats voor Maxi. Hoor je overal. Klopt toch niet? In de wedstrijd in de EL waarin hij zijn knie zwaar blesseerde, speelde hij toch basis?
 
Eerste basisplaats voor Maxi. Hoor je overal. Klopt toch niet? In de wedstrijd in de EL waarin hij zijn knie zwaar blesseerde, speelde hij toch basis?
van "22? ;)
Heeft idd wel eerder basis gestaan.
Zou wel de eerste keer een volle negentig meedoen kunnen worden (incl beker en oefenpotjes bij mijn weten!). Na 4 jaar wel eens tijd. ;)
 
Heerlijke opstelling qua aanval. Hopen dat Ginkel & Guti defensief niet teveel steken laten vallen. In Teze en Obispo heb ik wel vertrouwen, die zullen hun kans willen pakken.
 
Nou, dat veld ligt er lekker bij zeg, ik zou mn koeien er niet op laten grazen, de naastgelegen boer had daar kennelijk minder moeite mee afgelopen week :cautious:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan