Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ajax uit bij Utrecht.. hoeveel motivatie is er nodig... we kunnen een klein gaatje slaan..
En Ryan Thomas nog steeds niet. Ben ook benieuwd welke spitsen speeltijd gaan krijgen nu ze er eindelijk een keer allemaal zijn. Hoop stiekem dat Romero nog steeds zijn minuutjes krijgt.Is erl niemad met een drone om te kijken wie weer op het veld staan? Vind dit wel jammer da
Geen Noni, Sangare en Ramalho tegen Groningen. De de rest zag ik idd op het veld.
Hoezo dromen? Is dit dan niet heel reéel om te veronderstellen?Stel je voor, ze laten punten liggen en wij verslaan ze volgende week. Een man mag dromen.
Dat doet Mo zijn Insta-maatjes niet aan. Too much love.Invaller Mo scoort de winnende bij Utrecht- Ajax.
Dat geloof ik niet. Maar hij is nog niet wedstrijdfit, dus spelen zal hij niet.Dat doet Mo zijn Insta-maatjes niet aan. Too much love.
De vraag is of ook Doan al kan spelen na een breuk in zijn oogkas. Daarom heb ik op alleen die positie 2 spelers staan Anders logisch dat Doan basis moet starten tegen zijn oude club.
Heb met een half oog gekeken maar zag Teze zo snel ook niet. Die is wel belangrijk met de afwezigheid van Ramalho. Heb ik het fout gezien?Geen Noni, Sangare en Ramalho tegen Groningen. De de rest zag ik idd op het veld.
Teze was er wel, ging op het eind nog op de foto met Vertessen samen.Heb met een half oog gekeken maar zag Teze zo snel ook niet. Die is wel belangrijk met de afwezigheid van Ramalho. Heb ik het fout gezien?
Onmogelijk ... Walking Football is tot nader order uitgesteld.Hoezo dromen? Is dit dan niet heel reéel om te veronderstellen?
Invaller Mo scoort de winnende bij Utrecht - Ajax ...
Jij kunt hier geld mee gaan verdienen, vriendje!Misschien zit ik er naast, en ik wil jou geen woorden in de mond leggen, maar mij bekruipt het gevoel dat jij geen enorme fan bent van John de Jong.
Tussen de regels doorlezen is een grote kwaliteit van mij.Jij kunt hier geld mee gaan verdienen, vriendje!
Als je dergelijke subtiele elementen weet te filteren, dan ben je een hele grote.
Hij is al bijna terug voordat de vervanger er is. Dan maar een lange termijn speler waar we in de toekomst nog wat aan hebben.Dat er geen vervanger van Ramalho is, is ook knap waardeloos.
Ramalho is maanden uitgeschakeld, toch? Een vervanger had net als Veerman (ik bedoel V23rman) dit weekend bij de selectie kunnen zitten. Dus ik snap je opmerking niet.Hij is al bijna terug voordat de vervanger er is. Dan maar een lange termijn speler waar we in de toekomst nog wat aan hebben.