En wat denk je dat dat met het vertrouwen van Teze zou doen die net zijn contract heeft verlengt? Het is ook nooit goed bij sommige hier. Ook zijn dit uitgaves waar vast geen rekening mee gehouden is (Veerman en evt nieuwe verdediger). Nogmaals spelers als Luckassen en Baumgartl zijn ook nog niet verkocht.
Nou ja, nooit goed, niet snel nee. Altijd kritisch blijven, hoewel ik mijzelf ook niet onder de azijnzeikers zou scharen.
Momenteel hebben we met Mwene, Teze, Boscagli, Obispo, Max en gelegenheidsback Mauro 6 mensen voor de verdediging, waarbij Boscagli ook vaak de eerste vervanger van Sangare op het middenveld is gebleken, dus je zou kunnen zeggen 5.5. Specifiek aan de rechterkant heb je 2 spelers voor 2 posities. Teze is een lieve jongen die we niet zomaar opzij moeten zetten, maar hij snapt ook best dat er concurrentie is bij PSV. Als zijn zelfvertrouwen meteen wegebt als PSV een speler haalt op 1 van 'zijn' posities, dan wordt het een lastig verhaal met hem in de voetballerij.
Maar ook met Ramalho vind ik een extra rechtsbenige verdediger geen overbodige luxe.
Ik hoop overigens echt dat Teze zijn vorm van vorig jaar weer oppakt op RCV - die was heel aardig - en dat hij het Ramalho moeilijk gaat maken als hij terug komt. Maar Teze is dit seizoen al een paar keer geblesseerd geweest, en wat ga je doen als hij tegen Telstar iets krijgt? Mwene houdt dit ook niet nog een half seizoen lang vol, en in Jong loopt er niet een goeie rechtsback rond (die fit is).