Thanks..
Zien hoe groot de corona ravage is. Eerst maar eens 15 spelers hebben die niet in quarantaine zitten.Spannend, belangrijk voor PSV om een goede start te maken.
Ben benieuwd naar de selectie, wie is er afwezig en zit Veerman er al bij? Als dat duidelijk is waag ik me aan een voorspelling.
Dit lijkt me de komende tijd tot de aftrap spannend.Zien hoe groot de corona ravage is. Eerst maar eens 15 spelers hebben die niet in quarantaine zitten.
Gelukkig doen onze wissels het uitstekend.Dit lijkt me de komende tijd tot de aftrap spannend.
Die geblesseerde zijn toch weer een heel eind terug? Behalve onze bedroevende laatste man is er toch niemand bij gekomen?Veerman zal er bijzitten verwacht ik, in elk geval inzetbaar qua regels en fitheid? Verder mist er n sloot geblesseerden en Sangaré vanwege de Afrika-Cup. Maxi en Ledezma zijn denk ik klaar voor iig n helft meedoen? Welke/hoeveel spelers covid hebben is nog niet bekend gemaakt?
Noni, Zahavi, Ramalho, Thomas nog niet volledig terug dacht ik?Die geblesseerde zijn toch weer een heel eind terug? Behalve onze bedroevende laatste man is er toch niemand bij gekomen?
De goede helft?
De 2e helft van de competitie gaat beginnen!
Bakayoko? Ik snap de hype hoor, maar die komt pas net kijken. Doan is voor mij onbetwiste basis momenteel, ook boven Madueke (die eerst maar eens weer fit moet worden het dan weer moet laten zien). Doan is een van onze beste spelers dit seizoen. Die moet spelen.---------------Drommel----------------
Mwene--Teze---Obispo---Max
-----Veerman--Boscagli----------
----------------Gotze--‐‐‐---------------
Bakayoko/Doan----------Gakpo
----------------Vinicius‐----------------
Noni is toch weer terug?Noni, Zahavi, Ramalho, Thomas nog niet volledig terug dacht ik?
Veerman zal er bijzitten verwacht ik, in elk geval inzetbaar qua regels en fitheid? Verder mist er n sloot geblesseerden en Sangaré vanwege de Afrika-Cup. Maxi en Ledezma zijn denk ik klaar voor iig n helft meedoen? Welke/hoeveel spelers covid hebben is nog niet bekend gemaakt?
Noni, Zahavi, Ramalho, Thomas nog niet volledig terug dacht ik?
Maar nu zit hij bij PSV, dus is hij moe na 60 minuten.Tenzij Veerman ineens corona heeft zou hij erbij moeten zitten. Kwam fit binnen, alles tot aan de winterstop gespeeld voor Heerenveen en heeft hopelijk al even kunnen meetrainen.
Dit kan maar zo het middenveld worden, maar oh oh oh wat weinig duelkracht. In balbezit leuk, maar daarna word je zo overlopen ben ik bang. Heeft overigens meer met de selectie te maken, want V Ginkel of Guti gaan dat niet veel beter maken. Denk overigens dat Guti daarin nog het meeste toevoegt.---------------Drommel----------------
Mwene--Teze---Obispo---Max
-----Veerman--Boscagli----------
----------------Gotze--‐‐‐---------------
Bakayoko/Doan----------Gakpo
----------------Vinicius‐----------------
De vraag is of ook Doan al kan spelen na een breuk in zijn oogkas. Daarom heb ik op alleen die positie 2 spelers staanAnders logisch dat Doan basis moet starten tegen zijn oude club.