FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Standaard tekst voor elke uitwedstrijd. :rolleyes:

Hoofdcoach Roger Schmidt geeft tijdens de voorbeschouwing aan dat hij een lastig duel verwacht in ’..... (Vul in plaats)
..... (Vul in club) is een pittige tegenstander. Ze zijn sterk en ik verwacht een moeilijke wedstrijd. Maar we gaan erheen om te winnen.’
Maar goed dat kun je basically elke coach, voetballer, politicus, muzikant verwijten.
 
Wat een belangrijke pot dit! Je moet goed starten om echt uitzicht te krijgen op de titel. Hopelijk kunnen ze de opgaande lijn van voor de winterstop doortrekken.

Gakpo-Romero-Doan
Boscagli-Gotze-Veerman
Max-Obispo-Teze-Mwene
Drommel

Lijkt me zonder Ramalho en Sangare de beste oplossing.

Ik verwacht echter Guti ipv Obispo.
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 4164

Kwam deze foto tegen. De F1 van PSV in 2008 en morgen staan drie van hen, misschien, in de basis tegen FC Groningen. Dan ben je als scout toch wel trots denk ik.

Jullie mogen natuurlijk raden wie het zijn :maniac:
Die zijn zeker goed gescout. Knap (of geluk) om 3 spelers in hetzelfde jaar te scouten en die vanaf de F naar het eerste (of zelfs maar de profs) te krijgen.
 
Nope, wel de provincie waar ik op de grafiek met op de verticale as bier en opde horizontale as tijd, veruit het meeste bier gedronken heb (en, want zo ben ik ook wel weer, af en toe een andere alcoholische versnapering).
Een keer geweest en knetterlam?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan