FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Apart dat Veerman niet speelt, wel blij dat Romero mag starten. Nu 90 minuten met samengeknepen billetjes dat hij heel blijft :ROFL:
 
Ik begrijp iedereen zijn opmerkingen over Mwene wel. Als er iemand lekker bezig was en eindelijk beetje de schroom van zich had afgegooid was het Mwene wel. Voetbalde lekker mee en pikte ook zijn doelpunten mee. Was gewoon lekker bezig. Jammer dat daar nu weer Teze staat, dan weet je in ieder geval zeker dat je van die kant qua aanvallende intenties niks hoeft te verwachten. Ja, sporadisch een prima pass, dat kan ie wel. Verwacht alleen meer een Mwene rol op rechtsback...
 
Maar zijn die van Groningen beter? :unsure:
Blijft wel, het is weer in dat fucking noorden van NL. Geen pluspunt voor OSV.
Groningen is doorgaands goed in fysieke potten tegen topclubs, en de boel vrij onmogelijk maken. Ze hebben een flinke "over mijn lijk" mentaliteit.

Dst gezegd hebbende, Groningen is veel minder dan andere jaren, en het rommelt tussen coach en clubleiding.
 
Groningen is doorgaands goed in fysieke potten tegen topclubs, en de boel vrij onmogelijk maken. Ze hebben een flinke "over mijn lijk" mentaliteit.

Dst gezegd hebbende, Groningen is veel minder dan andere jaren, en het rommelt tussen coach en clubleiding.
Gewoon snel scoren en daarna doordrukken :PSV: :PSV:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan